[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 86
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 87

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúrír…66. Szám.
Samway

Mint arról az előző számban hírül adtuk.
Nő a korrupció és a hajam...


A hosszú ősz után a tavasz első száma, úgy nyár elején 2012.-ben

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”


Mint arról az előző számban hírül adtuk.
Nő a korrupció és a hajam.
Minden korrupció az, amiből kihagynak mondta lapunknak egy jeles szakember aki a nevének mellőzését kérte. Nálunk első a diszkréció, így eleget téve kérésének csak annyit jegyzünk meg, hogy a telefonkönyv 127. oldalán fentről a 32. szám az övé.
Kaparosz Kurtosz görög mágnás magyar megfelelője Mágnes Miska az illető, aki vonzza a milliókat magához. Hajnali Kúrír…66. Szám.
A hosszú ősz után a tavasz első száma, úgy nyár elején 2012.-ben

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”


Mint arról az előző számban hírül adtuk.
Nő a korrupció és a hajam.
Minden korrupció az, amiből kihagynak mondta lapunknak egy jeles szakember aki a nevének mellőzését kérte. Nálunk első a diszkréció, így eleget téve kérésének csak annyit jegyzünk meg, hogy a telefonkönyv 127. oldalán fentről a 32. szám az övé.
Kaparosz Kurtosz görög mágnás magyar megfelelője Mágnes Miska az illető, aki vonzza a milliókat magához.
A Szírtakosz McNyúz írta a keddi számában.
Kaparosz Kurtosz a görög azon bukott le, hogy félre tajge-toszon kapták az adóhatóság emberei. Ezt náluk görögben így nevezik, hogy nálunk miként azt csak a kedves olvasó tudja legjobban a gazdag szókincsünk mindennapi használatában, a leghétköznapibb a félre kufircelés, ami nem tévesztendő össze a varódában használatos fércelés munkafázissal, de lehetséges a szó gyökerei innen származtatható, mint utalás a laza öltésre vagy a laza kapcsolatra utalva ezzel.
Szegény Kaparosz Kurtosz mikor a légyottról távozott az adóhatóság hivatalnoka Lukosz Kukkolosz felszólította, hogy mutassa fel az áfás számláját, amelyet a szolgáltatásért fizetett,amit nem kevés guberoszért kapott. Mivel ezzel nem tudott szolgálni, így a napi árfolyam tízszeresére büntették. Ezzel még nem ért véget a kálváriája, mert alapot teremtett más korrupció gyanús ügyei kivizsgálására. A számlát nem adó Örömszolgáltató Kft. alkalmazottját az engedélye háromhavi bevonásával bűntették ( bárca).
A következő cikkhez csak itt a Hajnali Kúrírnál juthat hozzá.
Mágnes Miskáról is ejtsünk szót, egy indián mondás szerint, „ mindenki söpörjön a saját wingwamja előtt és a sátrában fingjon”.
Igen Mágnes úr megalapította a saját oligarchiáját ( nem tévesztendő össze az orchideával), amelynek az lett a következménye, hogy a Dugványházi ősi földeket lenyúlták a helyi nagyság elől, nevezetesen Vitéz Nagy Homokháthy Mátyás úr elől. A nevezetes VNH Mátyás szőlészete messze-földön híres borászatával mehet a sunyiba, mondta neki Mágnes úr. Vége az évszázadokra visszatekintő hírős Homokháthy guggolós muskotálynak, amely a legedzettebb ivót is padlóra vitte, no meg a budira. Az hírlik róla, hogy aki nem fetrengett tőle az összefirkálta az alsóját mielőtt a budit elérte.
Úgy hírlik, hogy VN Homokháthy Mátyás úrat sem a hathuszas hozta, mert egy zaftos ügyet hozott elő, aminek a közlését kizárólag a szerkesztőségünknek engedélyezett.
Rejtett kamerás felvétele van a tavalyelőtti szüreti bálról, amikor is Mágnes úr a Fogatlan Borcsával került intim közelségbe, azaz a szoknyája alatt vizsgálódott. Mágnes úr arra fogta a dolgot, F Borcsánál valami nagy áfa csalásra bukkant mikor a nevezett nőszemélynek nem nevezhető jelenség szoknyája alatti trében tájékozódott. Ezt teljes bizonyossággal ki merjük jelenteni, hogy ez a nő az ördögnek sem kell, mert Dudulsz von Uthánfut holland kamionos mikor elütötte, maga az ördög személyesen ugrott fel a pokolból és a kiérkező mentőknek segített az újraélesztésben.
Borcsa akkor egész éjjel a falu utcáin kóborolt és azt kiabálta, hogy a Mágnes elvitte a szüzességét.
Nos a szalag a szerkesztőségben van a páncélos szekrényben letétben arra az esetre, ha Mágnes úr nem áll el a korrupció gyanús viselkedéstől. Akkor is felhatalmazásunk van arra, hogy kivetítsük a főtéren elhelyezett vászonra. Mágnes úrnak lebukás, Borcsának meg ünnep.

Eddig a politika és társadalom tudomány. Most egy kis sport, majd további társasági hírek.


Sport rovat

Szerkeszti Dorcó Ottó

Az olimpiai részvételhez kvalifikációs, úgynevezett pontszerző versenyeket rendeznek szerte a világon, így hazánkban is bár köztük elég sok a honosított sportoló. Ezért nem tartja furcsának a kedves olvasó minden bizonnyal, hogy a versenyzők némelyike az Urali vérvonalat viseli magán nemkülönben nevében. Erről tanúskodik a nemrégiben visszavonult Hunlingcsen Eunuktina akit az évszázad versenyzőjeként emlegetnek távásításban és a nyitottszemű alvás tiszteletbeli bajnokaként. Eunuktina jellegzetes szoprán hangján üdvözölte az őt ünneplőket és alvás közben is tudott integetni. Kár, hogy ezt a sportot csak a parlamentben művelik és nem Lipótmezőn. Ennyi bevezetésképp és vágjunk bele a hírekbe.
Következőkben a legkiemelkedőbb sportszámokat és annak művelőit olvashatják.

Váltóláz futást , három higanymiliméterrel nyerte Liheg Vince az OTI SC kiválósága, aki olyan nagymultú csapatokat utasított maga mögé, mint OEP SC és a NYUFING FC ahol nem kisebb egyéniségek, mint Szecska Miki és vendég játékosuk Szergej Faszarovszkíj futott Olgina Vaginovszkájával. A Behavaszki Széltáj Sc-ből átigazolt OEP SC versenyzője Alexandr Beszarovszkij, Vladimir Fosovszkíj kettőssel erősítve sem tudta megnyerni a váltóláz futást. A dopping ellenőrzésen is gyanús körülmények között mentek át mivel a fali hőmérőből gyanús körülmények között eltűnt higannyal nem tudtak a rendezők elszámolni. Meg nem erősített hírek szerint Beszarovszkíj és Fosovszkíj ebből doppingolt.

Ámokfutást Pelerin Elina és Kapucni Icus egy tárhosszal nyerte, az ugyancsak e versenyszámban favoritnak számító Boni és Klájd párossal szemben. A győzteseknek kettő golyóval több volt a tárukban, de férjeiknek emiatt sajnos a tárhelyük minuszosba ment át, egy sem maradt. A fiúk könnyezve a boldogságtól szoprán hangon kiabáltak a győzteseknek..Hajlá-hajlá- Elina ész Icusz

Zalánról elnevezett futást a méltán népszerű Zal Andor nyerte Nap Oleon ( anyja neve: Szent Ilona) francia visszafutó előtt. Nap Oleon arra való hivatkozását, hogy anyjáról elnevezett Szent Ilona szigetén nem volt megfelelő körülmény ( kicsi volt a sziget) a felkészülésre, a versenybizottság nem tudta elfogadni. Indoklásában kifejtette, hogy Zal úrnak sem voltak kedvezőek a körülményei, mégsem reklamál.

Zsákba-futás :,

Az olimpiai sportágak szintjét méltán megütő Nochak Tasak Szilikónia versenyzője nyerte a kiváló Stan Icli Belsőfingériai versenyző előtt alig egy zacskó hosszal. A célbírókra Stan Icli a vesztes dühével egy Fingériai szokás szerinti durrantással adta tudtukra nem tetszését az ítélet miatt, ezért neki „sárga lapot” mutattak fel, a gatyájával megegyezően.
Későbbi felvételeken jól láthatóvá vált, hogy Nochak Tasak versenyzőnőnek szilikonjai a nagy izgalom hatására megereszkedtek, így vizsgálat indult annak kiderítésére, hogy mennyiben segítette a mell-bedobás a verseny megnyerésében. Tehát nem bundaízű a verseny, hanem egy új jelenséggel állunk szemben a „ szilikondidus” vétséggel.
A versenybizottság az összes résztvevő mell-bedobó részét ellenőrzi és csak utána ad ki hivatalos eredmény listát. Egyenlőre sötétben tapogatóznak a jelenség megoldásában,ami addig jó míg vissza nem tapogat.

Társasági hírek rovatunkat a sokoldalú Guzmán Bromélia kolléganőnk szerkeszti akinek minden porcikája maga az áldás kivéve a nyelvét, azt kerülje aki jót akar magának. Ez a testrésze nagyon erős, mert akit rávesz azt körbehordozza az országban is.
Papar Alíz fotóssal ők ketten nagyon ütős párost alkotnak.
Legutóbbi riport sorozatuk után megnőtt a válókeresetek száma a megyében. Legtöbbet Brunyavácon jegyeztek, ahol kígyózó sorokban álltak a sértettek az urológiai rendelő előtt. A kőjál jelentésben minden idők legnagyobb herezacskó duzzanat járványát jegyezték. És ez csak egy a kettős munkásságából.
Következő számunkban hírt adunk a nyári strandbalesetekről ahol a monokini nevű Uv sugárzás okozta sérülésekkel fogunk foglalkozni.
Tehát vigyázzunk támad a MONOKINI UV és azt ezt követő pofon kíséretében a szöveg: bezzeg az enyémet nem bámulod Jenő!!!

Országos Turisztikai Közlemény
Kivonat a 2008/2012. és ameddig úgyakarom törvény ciki-ből.


A Tihanyiak kérik az igen tisztelt turistákat, hogy este 20 óra és vasárnap ebéd után ne hahózzanak, ne huhogjanak pláne kíméljék meg a helyieket a „ Szeretlek Maca” és egyebek kiabálásától, mert ez a helyi kutyákat se érdekli. Egyébként is, mellékesen jegyezzük meg, hogy mindenki ordibáljon otthon, mert nincs pénz arra, hogy Jóska egész nap vissza hahózzon és Macát ki nem állhatja.
Ezen időszakra központilag kikapcsolják a visszhang szolgáltatást. Ez nemcsak a szezon idejére vonatkozó rendszabály. Az utcákon úgynevezett visszhang őrök teljesítenek szolgálatot, akik három nyelven rúgják udvariasan seggbe a tilalom megszegőit. Továbbiakban a NVEB ( Nemzeti Visszhang Elkúró Bizottság) tagjainak és hozzátartozóinak még rövid távon bármit lehet kiabálni, de nem árt az óvatosság. A rendelet a 2009./ bek. 3.a § alapján . A 2012. NVEB kiegészítést is figyelembe véve hatályos mindaddig, míg mást nem mondok.


Legközelebb az újság tisztelt előfizetők jövő héten jelenik meg.
Ha hamarabb, azt úgyis észreveszik
Addig is őszintén tördelem magam és kezeim.


Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2012.06.16.

Ideje: Június 20, szerda, 21:42:14 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Hajnali Kúrír…66. Szám." | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúrír…66. Szám. (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Június 21, csütörtök, 00:55:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Engem sajnos csak az olyan sport érdekel melyhez nem kell mozdulni, viszont Mágneses Mátyás annál jobban érdekel, mert úgy hallottam, minden nőhöz tapad ha akar ha nem, ezek szerint engem sem taszitana el, nem is tudna. Remélem még maradt annyi pénze amennyit én el tudok költeni. Hihihi.

Üdvözlöm, hű olvasója, Terusz Akarusz



Re: Hajnali Kúrír…66. Szám. (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Június 22, péntek, 07:12:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Főszerkesztőm!
Azonnal utalj ki nekem két csomag pzs-t. A meghatottságtól, hogy ebben a nehéz gazdasági helyzetben is megjelentetted a lapot úgy eleredt a könnyem, hogy még a nyári záporokat is elhalasztotta az Orkán kormány.
Felhívnám figyelmedet az informátorok megfelelő díjazására. Ha ezt betartottad volna, akkor a korrupcios osztály besúgójától tudnád, hogy újra megjelent az interneten a Fekete Bárány néven elhíresült hosszútávú önsajnáltató és kéregető bajnok. Jelenleg a főcímek az átigazolásáról szólnak. Címvesztését a Falakba ütközöl egyesület vezetőjének áldásos tevékenysége okozta, így átigazolt a Nyalok de Hátba Támadlak egyesületbe.
Maradok a könyvelőd



Re: Hajnali Kúrír…66. Szám. (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Június 27, szerda, 00:44:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ó hát nem lött itt vihar keverve, csak egy pindurka forgószél, ugyanis a Tisztölt Szerkesztő Úr mögint csak bebabozott röndesen, oszt hát a körösztannya kukoricára térdepöltette, hogy hát ott pattogjon no. Csak ennyi vót... Persze tagadja, tagadja, de hát az igazság mindig kibújik a nadrág szára alul:-)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.48 Seconds