[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 327
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 328

Jelen:
Tagi infók a_leb Küldhetsz neki privát üzenetet a_leb a_leb


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban
Anna1955

Ti teszitek ezeket a napokat ilyen felejthetetlenné, és ez benne a csodálatos.
Színes egyéniségetek az, ami nélkül savanyú, egyhangúság uralná a programokat.


Köszönöm minden résztvevőnek, hogy eljöttetek, és aktívan részt vettetek a játékokban, és a mókázásaitokkal még színesebbé tettétek a pillanatokat.

Köszönöm, hogy toleráltátok a szervezés bakijait, amelyekről ugyan nem tehet az ember, de sajnos rajtunk kívül álló tényezők mindig felmerülhetnek és befolyásolhatják a dolgok alakulását.
Jó, ha a végeredmény - mint most is - kedvezőbbé válik, mint eredetileg tervezve volt.
Például, ha kiszállítják az ebédeket, soha nem ismerjük meg Benedek - nick nevén tesszaloniki - törpét, :)))) (ez óriási csapás lett volna számomra, hiszen mindig kertitörpére vágytam a házunk előkertjében). :))) Köszönöm Piroman. :))
Természetesen az sem mellékes, hogy lényegesen drágábban étkeztünk volna, ha ez nem következik be.

Talán ilyenekből született az a mondás, hogy "minden rosszban, van valami jó is."

Mióta hazajöttünk sokat gondolkodtam azon, mi okozhatja azt, hogy minden alkotótábornak meg volt és van a saját esszenciája, hangulata, amelytől más lesz, egyedivé válik, nem olyan mint a többi.
Két egyformát nem is tudnék említeni, és az ok, nem a helyszín változtatása. (természetesen az is lényeges)

Ti teszitek ezeket a napokat ilyen felejthetetlenné, és ez benne a csodálatos.
Színes egyéniségetek az, ami nélkül savanyú, egyhangúság uralná a programokat.
Megtiszteltetés, hogy ismerhetlek benneteket, mert nektek köszönhető, hogy olyan csapattá kovácsolódik minden tábor, mint egy nagy család.
A szeretet, az egymásra figyelés képessége kevesek kiváltsága ebben a zűrös világban.
Ezen a pár napon, minden alkalommal bebizonyosodik számomra, hogy létezik ez a páratlan emberi erény.
Ti birtokában vagytok ennek.

Fantasztikus napok voltak, és én is izgalommal várom a következőt.

Köszönöm Attila61-nek a jó zenéket, és a zenei vetélkedőt.
Biztos, hogy ezt máskor is igénybe vesszük - ha vállalja -, mert nagyon kellemesen színesítette a szárazabb irodalmat.
Jó volt táncra perdülni is. :))



Köszönöm Lacobának, hogy mindig okosít minket hatalmas tudásával.
Energiája, jókedve példamutató, és magával ragadja a hallgatóságot.
Életéből idézett anekdotái élménnyé varázsolják a hallottakat.

Köszönöm Piromannak, hogy - bár nem állt módomban előre megbeszélni vele, de - vállalta a mélyvízbe dobást, és kapásból beavatott minket az időmértékes verselés érdekességeibe, útvesztőibe. Rámutatott, sokunknak ismeretlen összefüggésekre.
Tette ezt olyan szórakoztató és egyedi módon, ahogy csak Ő képes a székhez szögezni környezetét.
Külön meg kell jegyeznem, hogy énekhangjától tátva maradt a szánk, és mesteri szonettjei mellett, megismertük, hogy énekesnek sem lenne utolsó.

Köszönöm Andreának és Andrásnak, hogy kitalálták és elkészítették az irodalmi vetélkedőt.

Nem könnyű feladat volt ez, hiszen ebben is mindig kell valami újat próbálni.
Zsuzsika és Laci magasra tették a mércét, mert fantasztikus játékokon vagyunk túl, az Ő szervezéseikben is.

Köszönöm az egész csapatnak, hogy a versek elemzése, véleményezése, már hagyománnyá nemesült, és nagyon komoly részévé vált a programnak.
Sokat tanultunk belőle, és egymás verseinek felismerése is azt bizonyítja, figyeltek egymás munkásságára.

A most nem túl sok időt kapott előadások is felejthetetlenül színesítették a szombatot.
Sokat nevettünk és nagyon szép műveket hallhattunk.

Az irodalmi vetélkedő után, szombaton este többen megnéztük a strandon tartott Hooligans koncertet. Még az én korosztályomnak is viselhető volt.
Jól éreztem magam, remélem a többiek is.
Az étel-ital ellátás ugyan nem állt a helyzet magaslatán, de a koncert kárpótolta a kedvezőtlen indítást.

Befejezésül álljon itt a versenyek eredménye:

A zenei totóban az első Fényesi lett 21 ponttal,
második és harmadik helyezett holt versenyben Piroman és AngyaliAndi lett 20-20 ponttal.
Nyereményük Attila61 által felajánlott könyv jutalmak voltak.

Az irodalmi vetélkedő első helyezett csapata a ZÖLD csapat lett 197 ponttal.
Tagjai: pirospipacs, a_leb, kismezei, lexikon
Nyereményük, egy-egy üveglapos digitális személymérleg volt.

Második helyezést ért el a PIROS csapat 173 ponttal.
Tagjai: Samway, Tiszavirág, winner, naiva.
Nyereményük csokoládé volt.

Harmadik helyezést ért el a KÉK csapat, 163 ponttal.
Tagjai: csega, Attila61, LEKA, Mz_per_X, aranytk.
Nyereményük csokoládé volt.

Negyedik helyezést ért el a SÁRGA csapat 159 ponttal.
Tagjai: Eprecske, stando, Fényesi, piroman.
Nyereményük csokoládé volt.

Az irodalmi vetélkedő kérdéseit felteszem a topikba, akinek van kedve megoldani, tegye meg, kóstoljon bele a játékba.

Remélem jövőre is lesz módunk így találkozni, és még többen velünk tartotok majd.







Ideje: Augusztus 07, szerda, 10:50:35 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban" | Belépés/Regisztráció | 27 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Alkotótábor Berekfüdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: Augusztus 07, szerda, 11:57:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet a beszámoló mellett elsősorban a szervezésért, a munkádért és legfőképp a társaságodért. :) Fantasztikus volt veled, veletek. Nagyölelésem :) Hiányoztok!



Re: Alkotótábor Berekfüdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Augusztus 07, szerda, 12:56:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fantasztikus élmény volt, mint minden tábor, és valóban így van, mégis más, mint a többi...
Anna, külön köszönet neked a kitartó, fáradhatatlan munkáért, és hadd köszönjem meg mindenkinek, aki ott volt, hogy ilyen élménnyel lehettem gazdagabb. Öröm volt minden veletek töltött perc.
A következő? :-)

aLéb



Re: Alkotótábor Berekfüdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Augusztus 07, szerda, 13:24:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet az átfogó beszámolóért, ami egy kis bepillantást adhat azoknak is, akik ezúttal nem lehettek ott velünk. Elsősorban azonban a szervezésért jár nagy-nagy köszönet, s azért, hogy attól függetlenül, hogy sokfélék vagyunk, olyan szépen koordinálsz bennünket, Anna. Nagyon jól éreztem magam, s valóban, minden tábor más-más hangulattal, más-más élménnyel tölti meg ezeket a napokat. A szállásunkon töltött utolsó órát személyesen is külön köszönöm Nektek! Remélem, jövőre is Veletek lehetek! Ölelek mindenkit :)



Re: Alkotótábor Berekfüdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Augusztus 07, szerda, 16:44:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megint gyorsan elrepült a 3 nap...élményekkel gazdagabban és sok-sok új ismerettel tértem haza.

Nem lehet Anna Andi Andris, és Attila a fáradságotokat elégszer megköszönni.

Örülök, hogy szegíny árva "tesszaloniki" gondos nevelőszülőkhöz került s ha van is rajta fiús beütés...nézzük el ennek a forró nyárnak ( nem melegnek)

Összességében minden csodálatos volt.

üdv Józsi



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Augusztus 07, szerda, 19:55:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, hogy résztvehettem! Mint minden jelesebb nap az életemben, ez a három nap is a legszebbek között van.:))))



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- Summer Ideje: Augusztus 07, szerda, 23:06:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Jó volt olvasni ezt a beszámolót, biztosan nagy élmény lehet egy ilyen programon részt venni. Talán jövőre én is elmegyek. Szeretettel: Zsu



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Augusztus 08, csütörtök, 21:26:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)))))))))))))))))))))))))))) Én még most sem tudom abbahagyni a röhögést, valahányszor a bejárati ajtó felé közelítek. :))))))))))))))))))))))))))))))))) Nagyon jó volt ez a pár nap. :))))))) És, hogy visszamegyünk-e még valaha is? Bizton állíthatom, ide én már nem merek többet. :)))))))))))))))))))))))))))))))))



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Augusztus 08, csütörtök, 21:53:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönjük Anna ezt a csodás hétvégét. Minden tábor más, mindig ad újat. A jó hangulat, egymásra figyelés , rengeteget nevettem , és persze tanultam. A verselemzés, piro előadása, vetélkedők, köszönjük azt , hogy fáradtságot nem kímélve összetartod ezt a kis csapatot. Az utolsó óra a szálláson mindenki lelkét meg érintette. Amikor vége a tábornak, már a következőt várjuk. Szeretettel Mártus



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- kismezei (komar68@citromail.hu) Ideje: Augusztus 10, szombat, 21:40:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jaj, számomra is minden tábor nagy élmény - még véletlenül sem tudnék kiemelni egyet is, hogy "ez volt a legjobb": mindegyik pompás, örömteli, vidám. Ráadásul én úgy vagyok vele, hogy már akkor elkezdek örülni, mikor még csak az időpont van meg; ez az öröm tart a tábor kezdetéig, ott meg a jelenlét öröme! Aztán, mikor vége, akkor meg a visszaemlékezés öröme - szóval, nekem ez egy hosszú-hosszú öröm, feltöltődés, élmény :))
Annyira köszönöm (én is), hogy mindig vállalod a sok fáradtságot, munkát, ami a szervezéssel jár. Szerintem mindannyiónk nevében mondhatom: hálásak vagyunk neked ezért :)



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- winner Ideje: Augusztus 10, szombat, 22:15:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Van valami megmagyarázhatatlan atmoszférája ezeknek az alkotótáboroknak. Berekfürdőn is így volt, és ahogy már előttem leírták, ez elsősorban Anna érdeme. Na meg persze azoknak akik valamilyen formában részt vettek a szervezésben és lebonyolításban. Vagyis Andi, Andris, Attila, Lacoba, és Piro. Ha valakit kihagytam attól elnézést. Furcsa volt a vetélkedőben játékosként részt venni, de megvallom élveztem. Egyszóval nagyon klassz volt minden amiért köszönet mindenkinek. Mit mondjak, hát jövőre veletek, valahol.



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Augusztus 12, hétfő, 21:10:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, hogy (ha rövid ideig is, de) ott lehettem. 46 évvel ezelőtt jártam ott, mint nyári szüneti úszómester. Nagyon szalad az idő, így jó egy kicsit ilyenkor megállni.



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Augusztus 24, szombat, 09:53:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek volt, szívtam magamba az élményeket! (Elrakom, mint a befőttet, hogy kitartson a következő találkozóig.) Belül tiszta mosoly vagyok, ahányszor visszaidézem azokat a napokat.:))) Köszönöm mindenkinek, különösen neked, kedves Anna!



Re: Alkotótábor Berekfürdőn 2013-ban (Pontok: 1)
- stefanicus (stefanicus46@hotmail.com) Ideje: Szeptember 08, vasárnap, 19:28:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hello kedves Anna ,Fullosok !

Köszöntelek benneteket, élvezettel olvastam a beszámolókat . Gratulálok és további szép ,eredményes alkotómunkát kivánok nektek
Med vänlig hälsning:shf/Istvan



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds