[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 187
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 188

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Gondolatok tíz év kapcsán
Anna1955

Ez a találkozó különösen fontos volt számomra, és köszönöm, hogy sokan megtiszteltetek a részvétellel, távolságot, fáradtságot nem kímélve, sok átszervezést igénylő nehézséget is leküzdve...


Tegnap sokat járt a fejemben a szombati találkozó, és ezer és ezer emlék pillanata villant elém az elmúlt évekből képekben, hangokban, beszélgetések részleteiből, levelek halmazaiból.
Arcok, nevetések, könnyek és volt bizony olyan is, hogy a harag is.
Tíz év sok idő. Akárhonnan nézzük, megalakulása még éppen az internet elterjedésével kezdődött.
Hol tartunk már azóta…
Nem lehet úgy visszatekinteni erre a tíz évre, hogy ne jusson eszembe Szebeni Attila, akinek gondolataiban megszületett ez a hely, megszületett az ötlet, melyről talán akkor még Ő sem gondolta, mennyi embernek nyújt majd élményt, szórakozást, tanulást, fejlődést, barátságot, vagy éppen élete nehéz pillanataiban vigaszt, boldogságában vele örülő őszinte barátokat.
Bejegyeztetett egy nevet: Fullextra. Úgy gondolta, sokak elérhetik majd, hiszen a név, nemzetközi értelmezhetősége vitathatatlan.
Ezt követően hatalmas munkával felépített egy portált, amely ma sem hasonlít egyetlen másikra sem, és mára ugyan szükségessé vált néhány változtatás, az alapok soha nem fognak megváltozni.
Tehát nagyon jól gondolta!
Portálunk az irodalom kategóriában a leglátogatottabbak között van.
Köszönöm azt, hogy mikor elfáradt, 2007-ben rám gondolt abban, hogy én vigyem tovább azt a gondolatiságot, amit beleálmodott ebbe a helybe.
Nem tudom sikerült-e, de az biztos, hogy a békesség, az egymás elfogadása, az alkotás szabadsága, örök cél és elvárás marad a Fullextrán, amíg én vagyok a tulajdonosa.
Természetesen mára kicsit megváltozott a külső, s amennyire lehetőségem engedi belsőnkben is alakulunk folyamatosan.
A portál valóban összetett, valóban bonyolult is, de valóban sok szolgáltatást képes nyújtani azoknak, akik nem csak végig szeretnének szaladni az interneten - látszat népszerűséget hajszolva - hanem azoknak, akik egy békés szigetet keresnek, és egy folyamatosan épülő, művészeteket kedvelő közösséghez akarnak tartozni.

Elmúlt az ünnepi találkozó, és egy-egy ilyen találkozó – veletek, tagokkal - mindig más és mindig leírhatatlan élmény.
Megerősít abban, hogy érdemes fáradni, áldozni, nem sajnálva időt és pénzt, mert amikor hallgatlak benneteket, és látom a honnan és hová érkezés hatalmas különbségét, mindig megerősít a tudatban, hogy tenni kell a Magyar Irodalomért.
Sajnos olyan korban élünk, amikor csak a haszon, a pénz mennyisége jelent értékrendet.
Nagy hiba ez, mert olyan tetteket generál, amely brutális és elkeserítő.
Szükség van az ilyen összejövetelekre, hogy megerősítsen, feltöltsön minket.

Ez a találkozó különösen fontos volt számomra, és köszönöm, hogy sokan megtiszteltetek a részvétellel, távolságot, fáradtságot nem kímélve, sok átszervezést igénylő nehézséget is leküzdve azért, hogy együtt örülhessünk egymás társaságának.
Kiemelt élmény volt meghallgatni a „Hazám, Magyarország” pályázaton helyezést elért műveket, csodálatos előadásban Bélától (a_leb) és Jánostól (fényesi).
Sok fantasztikusan jó vers született, és ezért nagyon sikeresnek érzem ezt a pályázatot.
Öröm és kuriózum is volt a találkozón, hogy Miklós (Mz_per_X) megtisztelt minket azzal, hogy előttünk jelentette be legnagyobb eseményét az életben, Dalmával (Tiszavirág) kötendő közelgő házasságukat. Megragadom a lehetőséget és itt is gratulálok, és nagyon sok boldogságot kívánok nekik.
Öröm volt megismerni új arcokat is, akiket eddig még találkozón nem láttunk. Pali (sodrelap) bölcsessége nem csak verseiben van jelen és felesége magával ragadó egyénisége, nyílt és barátságos közvetlensége fantasztikus embert mutatott be nekünk.
Balázst (ender) már ismertem a könyvhétről, és örülök, hogy elkezdett alkotni, és eljött közénk. Remélem, sokszor velünk tart majd ezentúl is.
Öröm volt látni Mikit (Mickey48), hogy egyre könnyebben mozog a műtét óta, és teljes gyógyulása várható.
Öröm volt látni Lacobát vidámnak, kicsattanó egészségben, hiszen nagyon nehéz hónapok állnak mögötte, de győzött és meggyógyult. Boldogság volt látni, a karomba venni Gábor (Baggio011) csodálatos kisfiát. Ő is az-az író, akivel fiatal kora ellenére sem bánt az élet kesztyűs kézzel. Volt sok aggódni valónk az elmúlt években. Regényei, gyönyörű családja azt bizonyítják, van értelme a küzdelemnek.
Aztán pillanatra megállnak a gondolatok bennem, és emlékeznek Józsira (a mi csiteszünkre), a mindig mosolygó barátunkra, ki már a magasságokból van velünk, de emléke örökké velünk marad. Itt vannak alkotásai, élete művei, melyben ott a lelke, huncutsága, és nekünk az is, hogy ismerhettük.
Nem soroltam fel mindenkit, hiszen a gondolatok is csak csapongtak, mint ez a kis írás itt, de arcotok, hangotok itt van bennem, és ha nem látom neveteket egy darabig, már bizony aggódom.
Akik nem voltak velünk, nagyon hiányoztak, és ez is azt bizonyítja, hogy olyanokká váltunk mint egy nagy család. Jó érzés ez, és remélem egyre több alkotót fog az arctalanságból kiemelni, mert rájön, mekkora élmény megismerni azt, kinek gondolatait éveken át olvassuk, írásban beszélünk vele, hozzá.

Visszatekintve az elmúlt évekre, közösségünk sokat elért.
Ennek az élő közegnek a bizonyítéka a megjelenő olyan antológia (Fulltükör 7), amelyet az olvasók kívánságai töltenek meg. Higgyétek el, hogy nincs ennél nagyobb elismerés egy alkotónak.
Elismerésre méltó eredmények az alkotótáborok is, a könyv heti részvételek, a folyamatos találkozók, amelyek egy nagyon élő, pulzáló, inspiráló közeget teremt mindnyájunknak.

Köszönöm, hogy életben tartjátok mindezt.


Ideje: Október 21, hétfő, 14:31:55 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Gondolatok tíz év kapcsán" | Belépés/Regisztráció | 50 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- andrass Ideje: Október 21, hétfő, 14:53:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna!

Szívből gratulálok a Fullextra tíz évéhez, tényleg nagyon sokat tettél és teszel a közösségért - természetesen van jónéhány tag, aki ugyancsak sokat fáradozott az évek folyamán.

Bár sok mindenben nem értünk, értettünk egyet, azt hiszem a tíz év az magárt beszél: kitartásról, meggyőződésről, elhivatottságról tanúskodik és ezek számomra is esszenciális kvalitások.

Ödvözlettel: Csíki András.



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Október 21, hétfő, 14:58:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna, csodálatos ember vagy, aki az irodalomért, értünk, a Fullextra közösségért, erején felül is mindent megtesz. Életem azon otthona a Fullextra, ahol végtelen szeretetben lehet részem és olyan barátok között lehetek, akikkel öröm találkozni minden egyes alkalommal. Köszönöm neked a sok-sok boldog évet, amit a Fullextra irodalmi portálon eltölthettem és eltölthetek ezután is. Kívánok neked nagyon jó egészséget, hogy sokáig együtt lehessünk szeretett otthonunkban. Ölellek. Magdi



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- sodrelap Ideje: Október 21, hétfő, 20:28:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Anna kedves meghatódva olvastam a soraidat, tényleg nagy utat járt be a Fullextra és te is, nemcsak az irodalmi portál formálódott, színesedett, hanem te magad is. :-) Én igazából azt kívánom, a szakértelmeden kívül a lelkesedésed is ragadjon át a tagokra, hiszen ha nyitottabbak, érdeklődőbbek vagyunk egymás művei iránt, életünkbe is bepillantást engedhetünk, jó barátokra, ismerősökre tehetünk szert. Ennek reményében várom az elkövetkezendő tíz évet!

Még egyszer nagy köszönet neked, Anna kedves, segítőidnek és családodnak is!

Szeretettel: Pali



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Október 21, hétfő, 20:34:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Személy szerint én is nagyon köszönöm azt sok fáradságot, amivel egybentartod ezt a sokszínű világot , amelyet a Fullextra képvisel. Sok-sok nagy eseménynek...örömnek , bánatnak a tanúi voltunk a tíz év alatt, de mindig emelt fővel és összefonódva jöttünk ki, s támogattuk egymás törekvéseit...

Büszkeség és boldogság tölt el, hogy ennek a nagyszerű közösségnek egyik kis porszeme lehetek.

Üdv Samy...Maszong József



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- cirimok (voyager5@freemail.hu) Ideje: Október 21, hétfő, 21:21:08
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna,

nagyon ritkán tudok eljutni bármi hasonló találkozóra, de így a messze távolból is sokat gondoltam rátok. Őszintén gratulálok a laphoz, a kitartásodhoz, és kívánom neked, hogy a Mennyi Atya adjon neked erőt a továbbiakhoz.
Üdvözlettel neked és minden Fullosnak: Feco



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Október 22, kedd, 09:32:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna. Már 6 éve vagyok köztetek, a biztatást, szeretet amit kaptam sosem fogom tudni meg hálálni. Ez a mi kis családunk, oda figyelünk egymásra, ezt neked köszönhetjük. Az élet rohanó tengerében egy nyugalmas kis sziget, ahol feltöltődünk. Szeretettel Mártus



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Október 22, kedd, 11:16:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szívből köszönöm, hogy én is résztvevője lehettem ennek a gyönyörű évfordulónak. Kívánom - Kedves Fullextra - hogy még nagyon sok boldog találkozót tölthessek veletek.



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Október 22, kedd, 20:20:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Köszönjük írásodat, melyet visszaemlékezés, összefoglalás, és érzéseid diktáltak! Nem túlzok, ha azt mondom, sorsfordító volt életemben, hogy beregisztráltam ide. Olyan portált találtam, ahol itthon éreztem magam, aztán az évek folyamán olyan embereket ismerhettem meg, akikkel a távolság ellenére is mély barátság alakult ki. Az sem túlzás, ha azt írom: olyan vagyunk, mint egy nagy család. A talikon nézem az újak arcát, látom, hogy csillog a szemük az élménytől, amit itt kaphatnak. Ez a szülinapi találkozó is remekül sikerült, bár mindegyik az! :) Bízom benne, hogy még sokáig ünnepelhetünk így, együtt, új és régi tagokkal. Szívvel-lélekkel vezeted ezt a portált, amihez jó egészséget, kitartást kívánok Neked! :) Szeretettel ölellek: Zsuzsi



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Október 22, kedd, 22:46:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Még vagy százat! Veletek! :)))))))))))))))))



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Október 23, szerda, 00:39:12
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna!

Jóérzéssel olvastam visszatekintésed. Kitartó, lelkes munkád eredménye a feltételek, és a lehetőségek megteremtése, az alkotócsoport összefogása.
Már 9 éve vagyok én is a Fullextra alkotója. Tapasztalhattam a folyamatos változást, az előrelépést.
A gyakran változó találkozóhelyek, minket, vidékieket, rutinos helykeresővé tett. Persze most már, általad van egy állandó helyünk: az azonos nevű Fullextra Szépségszalonon belül kialakított teremben és kiszolgáló helyiségeiben.
Fontos, hogy figyelünk egymásra, segítjük, bíztatjuk egymást, ha nehéz pillanatainkban elakadunk, megtorpanunk - és tudunk örülni a másik sikereinek is.
Végezetül visszatekintve a saját irodalmi tevékenységemre, én is nagy utat tettem meg.
Köszönöm mindenkinek, aki bíztatott, építő kritikájával segített.




Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Október 23, szerda, 00:57:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Annám, eszembe jut egy-egy bosszúság ami ért az évek során, viszont látod, mégis egy kiváló csoport ez és Neked köszönhetjük hogy ennyien megismerhettük egymást. Nekem a Fullextra mindig is második otthonom volt és az is marad, amig élek. Ölellek szeretettel, Teru



Azanyját :) (Pontok: 1)
- Cupi Ideje: Október 23, szerda, 10:26:56
(Adatok | Üzenet küldése)
Hááát ez azért már nem semmi. :) Gratulálok ehhez az igazán szép számossághoz! A full jó kezekbe került. Kétség sem férhet hozzá. Ami a magyar amatőr kultúrában benne van az itt van, itt lehet, s jobb helyet erre, ehhez a hazai neten nem is talál.
Még nagyon sok hasznos és boldog évfordulót kívánok neked, és rajtad keresztül mindenkinek akit immáron jó-pár éve te segítsz itt a fullextrán. (és persze köszi mindenkinek a szép emlékeket)



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- zseva Ideje: Október 23, szerda, 11:17:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna! Nem tudom megállni, pedig "idegen vagyok köztetek, kik párosan jöttetek, mosolygok mondok szavakat, néha a hangom elakad..."

Olykor kevesek a szavak.

Minden elismerésem a Tiéd, és azoké az embereké, akik ezt a Csapatot összekovácsolták. Az Elődödé, aki téged kért fel arra, hogy tovább vidd az álmát.

Megvalósítottad.

Későn jöttem. Tán még fel sem ébredtem? De nagyon jó érzéssel tölt el, ahová csöppentem. :-)

Kívánom e csapatnak, mi segítségeddel felépült, tovább alakul, melyben bízol és hiszel, ne okozzon csalódást neked, se másnak.

Számomra annak ellenére, hogy ismeretlenek voltatok, ma már nem az ujdonság erejével hat rám, hogy létezik egy olyan közösség, ahol az érték maga az Ember és nem csak egyedül az alkotásai, amit letesz esetenként az asztalra jó, vagy rossz pillanataiban elkövet. Mögé láttok és ez nem csak az alkotásokban redukálódik, hanem az embert, mint "értéket" a maga valójában is megismeritek.

Köszönöm, hogy itt lehetek köztetek. Igyekszem építeni és segíteni e közösséget, hogy minél tovább fennmaradjon.

Erőt és egészséget kívánok Neked, hogy minden nehézség ellenére ennek a megvalósítása sikerüljön. :-)

Puszi Neked ezért az összefoglalóért, és annak a Közösségnek, akik ezt lehetővé tették, Éva



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Október 23, szerda, 12:03:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Eredményes tíz év. Szép gondolatok.
Ölellek Anna!



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Si Ideje: Október 23, szerda, 13:55:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gyámoltalan internetezőként, de szinte már a Full születésénél is itt voltam. Örülök az eredményeknek, és kicsit szomorú vagyok, hogy lassan, de biztosan kiesek a sodrásból. Gratulálok a nagy munkához, amit végeztél Anna, és még mindig végzel. Attiláról is szeretettel emlékezem meg, mert ő alapozta meg a lehetőségeket és mert tőle magam is sokmindent tanultam. További sikereket kivánok minden fullosnak!



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Baggio011 Ideje: Október 23, szerda, 14:13:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:) Minden tiszteletem a Tiéd, és boldog vagyok, hogy Közétek tartozhatok! :) Óriási ölelés :)



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Október 23, szerda, 17:57:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csak néhány éve vagyok jelen, és sajnos nem is tudok gyakorta részt venni a találkozókon, mégis azt kell mondanom, valóban van ennek az összetartozásnak ereje. Az együtt mindig könnyebb, mint az egyedül. Áldozatos munkával találkozom részedről Anna (és családod részéről is), amellyel egy csöppnyi selyemszalaggal fogjátok körbe a tagokat. Olykor az a néhány óra melyet Veletek tölthettem, olyan mértékű feltöltődést adott, amivel tartalékként gazdálkodhattam egy ideig. :) Köszönöm, hogy Köztetek lehetek. pipacs



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Október 23, szerda, 18:31:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem tudom, lesz-e még lehetőségem rá, hogy valaha is eljussak egy találkozóra, de a régiek alapján tudom, a sok minden egyéb mellett mennyi energiát adnak ezek az összejövetelek.
És hitet, hogy vannak még ma is hasonló gondolkodású irodalomszeretők, akiknek nem fő motiváció az anyagi javak kizárólagos hajhászása.
Anna, ki sem lehet fejezni szavakkal a köszönetet, a belőled áradó hihetetlen energiára, amit erre a portálra áldoztál.
Rengetegen vagyunk itt, akiknek az életében jeletős változást hozott a Fullextra. Én az elmúlt 8 évben nagyon-nagyon sokat köszönhetek, és tudom ezzel mások is így vannak. Mert a Fullextra nem egy nevet takar csupán, hanem sok-sok jó barátot!



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- winner Ideje: Október 25, péntek, 19:40:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Amikor beregisztráltam 2006 tavaszán, nem gondoltam, milyen hatással lesz ez a portál az életemre. Azt nem mondom, hogy gyökeresen megváltozott, de az biztos, hogy jelentős változást hozott az életemben. Álmomban nem gondoltam, hogy egyszer a könyvhéten saját könyvemet dedikálhatom. Vagy, hogy egy antológia nyomdai szerkesztését csinálom. A saját könyv is csak elérhetetlen álom volt. Ebben a rohanó világban a Fullextra a nyugalom szigete, ahol számos barátra leltem. Minden találkozó egy élmény.
Azt kívánom, hogy ez még sokáig így maradjon. Köszönet ezért Annának és persze Szebeni Attilának, hogy megteremtették ezt a nyugalom szigetét.



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Október 25, péntek, 20:47:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem ma volt, amikor én is ide tévedtem. Nagyon örülök ennek a csapatnak.



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: Október 27, vasárnap, 14:37:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna!

Hatalmas munka van a találkozók mögött, az oldal létezése mögött.
Te mindig gondoskodsz róla, hogy az oldal több legyen, mint egy virtuális irodalmi portál. A Fullextra nem egy a sok között, hanem egy különleges hely, egy különleges közösség, egy család.
Az ember ide tékozló fiúként is mindig visszatalál, és mintha hazajönne, ugyanolyan szeretettel fogadják.
A mai világban kevés ilyen klub, és csapat létezik.
Jó ide tartozni!
Köszönöm a sok fáradozást értünk, a közösségért, az oldalért!
Szeretettel ölellek és puszillak: Anne



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Október 29, kedd, 22:16:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az igazi értelmet mindig az elhivatottság adja. S akik megtöltik tartalommal azt, mind-mind érzik és hiszik az elhivatottság igazát. Köszönjük, Anna!



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Október 30, szerda, 15:39:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Olvasom a cikkedben a neveket, sorra merülnek fel bennem emlékek; arcok, akikkel találkozhattam, sorok, amiket olvashattam, alkotók, akiket személyesen nem ismerhetek, de mégis barátomként, személyes ismerősömként üdvözölhetek a szívemben, és egyre erősebb bennem az érzés: köszönöm.
Elsősorban neked, Anna, a kitartó munkát, áldozatvállalást, de nem utolsó sorban mindannyiótoknak a barátságot, a szeretetet, amit megélhetek köztetek.
Isten éltessen, FULLEXTRA!



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- prayer Ideje: November 21, csütörtök, 03:09:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Na, igen. Lemaradtam róla, mint az utóbbi években rendre, amikor nem voltam jelen. De emlékszem én is még a telefonos segítségedre, amikor az első Fullextra találkozóra siettem valamelyik híd lábához, ahogy méterenként igazgattál, hogy odataláljak. Szóval, gratulálok a sikerhez! Nem hiába, az út a legjobb társasága egy vérbeli vándornak. :)



Re: Gondolatok tíz év kapcsán (Pontok: 1)
- Móka Ideje: November 24, vasárnap, 13:08:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok e csodás, kerek számmal megért szülinaphoz. :9 Örülök, hogy részese lehettem e kis közösségnek, és egy ideig segíthettem a találkozók létrejöttében.
Szívesen gondolok az eltelt időkre és örömmel látom a tagság gyarapodását.Amikor olvasom a műveket,szívem megtelik örömmel,és örvendek, hogy van aki ezt az egészet összefogja.Drága Anna, kívánok sok erőt, egészséget és kitartást a továbbiakhoz.Remélem, egyszer el tudok majd menni egy talira.A nagyon régiek közül szívesen emlékszem Bla,Kerlac,Csingi,Zsoló,Veva,Audrey,Khama és sokan másokra, akik lemaradoztak velem együtt, de gondolom , azért ellátogatnak ide olvasgatni, hiszen mind irodalom kedvelők. :) Kívánok tehát további sikereket mindenkinek. :) Szeretettel Móka :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds