[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 203
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 204

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Chester Bennington halálára
csega

A Linkin Park frontembere – jelen álláspont szerint – elvette saját életét korábban elhunyt barátja születésnapi évfordulóján. 41 éves volt, hat gyermeket hagyott hátra, a legkisebb hét éves.


Mit tanulhatnánk az életéből? Ne drogozz? Ne cipelj mély fájdalmat a szívedben? Ne hagyd, hogy kiskorodban molesztáljanak?

Mai napig vita tárgya, hogy aki droghoz nyúl, az egy beteg ember, akinek segítségre van szüksége, vagy egy bűnöző, aki teljes mértékben felelős a saját helyzetéért; mindenesetre kijelenthetjük, hogy nem hibáztatható egy tizenegy éves kölyök, ki a fűhöz nyúl a szülei válása után. Ez ugyan már tiszta spekuláció, de azt is el tudom képzelni, hogy a szülők azért nem vették észre, mert saját magukkal és a válással voltak elfoglalva; én legalább is már attól hányingert érzek, ha valaki mellettem marijuana füsttel áitatott ruhában elsétál. A könnyű drogot persze erősebb szerek váltották fel, a függőség témája számos Linkin Park számban megjelenik.

Létezik az a sztereotípia, hogy a nagyszerű művészek vagy függők, vagy valami traumát hordanak a szívükben; ebben az esetben mindhárom igaznak bizonyult; bár elképzelni sem tudom, ma Magyarországon mennyien ismerik egyáltalán ezt az együttest, hiszen ők nem a rádióban agyonjátszott popkultúrához tartoznak, hanem – ahogy viccből fogalmazni szoktam – üvöltős metált játszanak. Ha valaki félresöpri az olyan gyermeteg tévhiteket, minthogy a műfaj a sátán zenéje, akkor hamar felismerheti, hogy Bennington orgánuma fantasztikus és egyedi volt; és ha ugyan többségében nem is énekelt, hanem egész konkrétan ordított, a hangja, mint instrumentum, a kompozíció szerves része volt, és hozzáadta azt az extrát, amitől a zejénük szíven ütötte a fiatal férfikorba lépő, kétségek közt a helyüket kereső, frissen érettségizetteket, akiknek én is az egyike voltam a pályájuk indulásakor.

Groteszk módon feltehetném azt a kérdést, hogy pusztán az együttes tehetsége miatt voltak olyan jók a számaik, vagy mi azért is “szívtunk be” tőlük, mert “nem megengedett teljesítményfokozók” segítették a bandát az alkotásban? Vajon milyen élete lett volna Benningtonnak, ha nem éri ennyi fájdalom, és soha nem nyúl szerekhez; hanem mondjuk egy kisvárosi család folytonos szeretetét élvezi? És milyen hatással lett volna ez a környezetre? Vajon akkor is erre a pályára adta volna egyáltalán a fejét? Az is lehet, hogy főiskola után elvállalt volna egy napi nyolc órás irodai munkát, két gyermeket nevelne, mert többet nem tudna eltartani. 50 évesen már 120 kilót nyom, mert elhízik az ülő munkában, 60 évesen kikészül idegileg, de a pszichológusa segítségével kibírja nyugdíjig, 80 évesen meghal szívelégtelenségben; de már nem sajánálják annyira, hiszen 80 év egy elég szép életkor, és egyébként is “csak egy unalmas aktakukac volt”. Én pedig nem éneklem 18 évesen a szobámban a walkmannal együtt teljes extázisban a Crawling című számot.



Forrás: The Sun, CNN
Ideje: Július 22, szombat, 06:22:07 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Chester Bennington halálára" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Chester Bennington halálára (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Július 22, szombat, 06:39:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A drogok kipróbálását minden esetben az egyén felelősségének tartom, ha önszántából teszi. A tiltás nem vezet sehová, csak a bűnözők pénztárcáját tömi.
Felfoghatatlan számomra, hogy értékes, értelmes emberek, miért választják ezt az utat.
Szerintem egyre nagyobb probléma a legális drog, az alkohol is.
Talán azért, mert egy átlépett határ után, már csak sodródik a függő ember.
Nem ismertem a zenéjüket, de mélyen megrázó, ha egy olyan ember tesz ilyet, akinek az élet sokmindent megadott, talán túl sokat is. Biztos nem voltak anyagi gondjai, és a gyermekei is biztos szerették. Ő vajon képes volt szeretni őket, képes volt önmagán kívül másokkal is törődni?
Ha képes lett volna, ma is élne. :(((
Ismeretlenül is fáj a szívem, de inkább a családjáért, az itthagyottakért, mert ők nem azt érdemelték, hogy elveszítsék.
Nyugodjon békében.



Re: Chester Bennington halálára (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Július 26, szerda, 15:28:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én kedveltem a zenéjüket, ha nem is mindet. Chester Bennington tudott énekelni, a stílus persze megkövetelte a heavy hangzást is, és azt is tudta, ez viszonylag keveseknek adatik meg.
A drogok... nagy átok, mint mindent függőséget okozó szer, és nem elkezdeni könnyebb, mint leállni, ez meggyőződésem. De hogy a felfokozott, módosított tudatállapot képes-e az átlagot jóval meghaladó teljesítményre, az biztos, a kérdés csak az: megéri-e. A hallgatóságnak biztosan. A környezetének, a szeretteinek biztosan nem. És az egyénnek biztosan nem? Nem tudhatom, mert lehet, hogy másképpen nem tudná sem élni, sem elviselni a saját életét az, aki erre az útra lép. Ugyanakkor reális veszélynek tarom a szerhasználó függők kiszolgáltatottságát, anyagi ellehetetlenülését, önkontroll-vesztett állapotukat, és ezek miatt a következmények miatt nem tudom felmenteni őket.
Mindenképpen sajnálom, hogy elment, önmagáért, a szeretteiért, és a rajongóiért is.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds