[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 310
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 310


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Amerika igenje, Magyarország NEM-je


Tudjátok, nem értem a világot... Babits elutasította József Attilát.... A besúgók pedig lehúzták Latinovitsot...


A Balázs, Mónika, Barbara -show-t senki nem kritizálja. Nekem a negligáció maradt a távolmaradás, az erőszakmentesség miatt. Ez van itt, Magyarországon.
De van jó hírem is!
Nem csak tömegkultúra van! (Habár Havas is afelé nyit mostanában, és a többiek...)
Ti is itt vagytok!
És az elit sem megdönthetetlen, lásd József Attilát és Kassákot! Lerombolhatók a gátak!
A kérdés az, hogy amatőrök akarunk -e maradni. Én nem.
Küzdeni fogok.
Végig.
Ameddig létezem.



Amerikából jött egy újabb levél. A legnagyobb irodalmi portálról...

A szövege szabad fordításban valami ilyesmi: "2004 200 legjobb költője közé válogattak! Kérlek, írj egy még nem publikált verset nekünk és pár sort Magadról, hogy megjelentethessük!"

Az előző díjkiosztó gálára pedig nagyon érdekes módon azért nem jutottam ki, mert "állítólag túl show"-szerű" a gála és a szimpózium... Akkor most döntsük el, mi kell, mi nem!

Ez erős ellentétben áll az itthoni helyzettel.

Ott az embert megítélik a versek alapján, és nem azért, hogy kivel feküdt le, és a több ezet, weblapon elhelyezett versből kiválogatja a zsűri a legjobbakat...
Szóval ez a negyedik antológia, amelyben szereplek, magyarként. Sajnos csak az interneten tudom megnézni a költeményeimre, mert a kedvezményes 50 dolláros árra meg a postaköltségre nem futja az itthoni nem létező honoráriumokból... Amikor a megyei lap is köszönömmel fizet a tudósításokért...

Min múlik ma a siker? A pénzen? A részvételen? Az agresszión? Semmiképpen sem a műveken, és az érdemen.

És a demokrácia olyan messze van, mint Amerika. Azért a kinti sikeremnek örülök. Kár, hogy karácsonyi ajándékra ne telik belőle...

www.fullextra.com/users/Halogen
Ideje: November 21, vasárnap, 19:19:56 - Halogen

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Amerika igenje, Magyarország NEM-je" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Amerika igenje, Magyarország NEM-je (Pontok: 1)
- csizi Ideje: November 24, szerda, 16:15:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok Neked, én is örülök a sikereidnek. Olvastam a verseidet angolul. :))
( Már amennyire tudok. )



Re: Amerika igenje, Magyarország NEM-je (Pontok: 1)
- clay Ideje: November 26, péntek, 16:16:07
(Adatok | Üzenet küldése)

Gratulálok! Csak örülni tudok, ha egy tehetséges "amatőr" önerőből, képességei következtében eredményt ér el. Sajnos valóban igaz, hogy nálunk abszolút nem az számít, hogy valaki mennyire tehetséges, jó képességű, és mit tesz az asztalra.
Nálunk elég, ha valaki milliomos, van befolyása, és ír egy "Kurva élet"-et, ami egyébként egy már megírt téma koppintása, - és elsöprő sikert arat. Ugyanakkor "amatőr Géza" beadja művét egy irodalmi pályázatra, és csodálkozva tapasztalja, hogy a pályázat zsűritagjai is milliós díjakat kasszíroznak, és már megint "befolyásos elvtárs" fia-borja kapta a babérkoszorút. Ez az ország a blődség, a "porbafingott" igények birodalma, ahol még mindig ott csücsül a kislány a zongoránál, -habár időközben vénasszony lett, ámde jól hoz a konyhára, és ez a lényeg... Ja, hogy közben ezrek és ezrek sikkadnak el, akadnak fenn az orrukra csapott bejárati ajtókon?
Hát ez abszolút senkit nem érdekel. Megvannak az aktuális sztárjaink, akiket bármikor, bárhol be lehet vetni, legyen az valóságshow, tingli-tangli vetélkedő, vagy szórakoztatóműsor. Lényeg, hogy bent legyen a pixisben...
A Harry Potter egy magyar írótól még mindig a kiadók többnyire közönyös, beképzelten pöffeszkedő főszerkesztőinek íróasztalfiókjaiban foszladozna...
Ha a "Megasztár"-ban ennyi tehetséges amatőr énekes tűnik fel, akkor vajon az irodalomban hány igazi géniusz "fullad" bele a kudarcba, a folyamatos elutasításba, a korrupt értékítéletek nyomán fogant igazságtalanságokba???



Re: Amerika igenje, Magyarország NEM-je (Pontok: 1)
- Fatyol (fatyol12@mailbox.hu) Ideje: November 27, szombat, 01:59:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Gratulálok Halogén tiszta szívemből!!!!! Ez így annyira banális leírva, de mégis nagyon igaz!
Fatyol (Kata)



Re: Amerika igenje, Magyarország NEM-je (Pontok: 1)
- veva Ideje: November 27, szombat, 08:59:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bár én nem tudok angolul, de mindig örülök, ha olvashatlak! :) És természetesen örülök a sikerednek!!!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds