[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 351
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 351


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Anglia is igent mondott, a barakkokba zárt urambátyámok meg csak hallgatnak....


Legutóbb amerikai sikereimről adtam hírt. Na, nem dicsekvésből, csak kifejtettem, hogy nem értem a világot... A magyar kasztrendszerről enciklopédiát lehetne írni.


A többiekről, az image-építőkről meg nem is beszélek.
Szóval az időeltolódás nagyon jó dolog. Már korán reggel egy e-mail fogadott egy nagy angol kiadótól, hogy olvastak ám tőlem az amerikai antológiákban megjelent verseim nagyon tetszettek.
Megengedem-e, hogy a "Labours of Love " című, 250 oldalas bőrkötéses antológiájukban egy versemet leközöljék. Természetesen a szerzői jogok az enyémek. Hogy én megengedem -e? És hogy gratulálnak?
Ez Magyarországon nemigen történhetett volna meg. Ez egy erópai történet. Hogy a magyar kulturális élet mikor lesz európai, halvány lilám sincs. Mindenesetre elküldtem egy verset....


A szomorú a dologban, hogy nem tudok rendelni belőle, mivel egy darab 25 font, ami átszámítva, szállítással, vámmal, stb. legalább 15e Ft. Így marad az antológia mások kezében, és az öröm az én szívemben, hiszen senki sem lehet próféta a saját hazájában.
Sokszor gondolkodtam már azon, mi van, ha nem ide születek, hanem Amerikába, Angliába. De akkor talán nem én lennék, hanem egy sekélyes szőke cicababa, felszínes gondolatokkal.
Azt is felvetettem magamban, hogy én, akinek nem anyanyelvem az angol, nem írhatok jobb verseket angolul, mint magyarul.
És azt sem hiszem, hogy a magyar költészetben nagyobb lenne a verseny, mint az amerikaiban vagy az angolban.
Szóval a világot nem értem. Sem az angolokat, sem a magyarokat, tulajdonképpen még magamat sem igazán, miért döngetem a bezáruló kapukat itthon, még mindig, ugyanazzal a hévvel. Hiszen nem ez az, ami számít.
Már többször leírtam: van, aki amatőr. És van, aki az is akar maradni. Én nem akarok. Talán majd egyszer itthon is.... Vagy én megyek el, még nem tudom.
A pénztelenség nagy úr.
Ja, hogy nehogy azt higgyétek, hogy kamuzok, így fog kinézni az antológia: Ha nem illesztettem volna be, beteszem az albumomba, ott bárki megnézheti.

Halogen, a csalódott és még mindig küzdő.
Ideje: November 30, kedd, 14:54:06 - Halogen

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Anglia is igent mondott, a barakkokba zárt urambátyámok meg csak hallgatnak...." | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Anglia is igent mondott, a barakkokba zárt urambátyámok meg csak hallgatnak.... (Pontok: 1)
- veva Ideje: November 30, kedd, 22:01:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Óóó! Hát a csalódást biz' gyorsan felejtsd el! Nem túl gyakori, hogy valaki ilyesmit elérjen! Örülj hát neki - mint ahogy gondlom teszed is! :)



Re: Anglia is igent mondott, a barakkokba zárt urambátyámok meg csak hallgatnak.... (Pontok: 1)
- Halogen (halogen@citromail.hu) Ideje: December 01, szerda, 06:52:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igen, egyik szemem sír, a másik nevet... Lehet, hogy nem vagyok túj jó itthon, elég magyar, vagy lélekben én nem veszem olyan komolyan a költészetet. De akkor Angliában miért vesznek komolyan? Ha valaki azt hiszi, dicsekszem, hát, nem. Az előzővel sem az volt a célom, csak hogy felhívjam a figyelmet az itteni helyzetre. Kemény a verseny, tudom, és arisztokratikus körök határozzák meg a kánont. Angliában meg, ahol tiltakoztak a kutyás rókavadászat betiltása ellen, és az arisztookráciának komoly hagyományai vannak, ránéznek egy ismeretlen mévre, egy írásra, és kiemelik... Ez tényleg nem eshetett volna meg itthon. Hogy miért, továbbgondolásra visszadobom Nektek.



Re: Anglia is igent mondott, a barakkokba zárt urambátyámok meg csak hallgatnak.... (Pontok: 1)
- Halogen (halogen@citromail.hu) Ideje: December 01, szerda, 06:54:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ja, elfelejtettem, hogy az emlékkönyvemben megtalálhaó a fotó az antológiáról.



Re: Anglia is igent mondott, a barakkokba zárt urambátyámok meg csak hallgatnak.... (Pontok: 1)
- mihail Ideje: December 01, szerda, 09:00:02
(Adatok | Üzenet küldése)
csak örülni tudok a sikerednek, ezért is próbálok valami hasonló lehetőséget teremteni a pódium estekkel, a hangos verstárral, de nem igazán van ezekre érdeklödés.
több a gáncsoskodás, mint az értékelés, pedig még csak nem is pénzbe kerül.
te voltál az 1 azaz egy aki elhozott művet, hogy hátha...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.61 Seconds