[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 243
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 243


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kritika: Hálóval fogott szerelmek


Hogy, mi a véleményem a net-es szerelemről ????
"Várj csak! Hol is kezdjem? Hogy magyarázzam?" jutnak eszembe Kosztolányi szavai.


Ez a net ugyebár viszonylag új dolog az emberiség történelmében, és mint minden új dolgot meg kell tanulni használni. Persze a csuda okos emberek már ki is elemzik a folyamatokat, még mielőtt beindulnak, de hát miért is ne, nekik is meg kell élniük valamiből.

Szóval, amennyire én tudom, aki szerelemre vágyik, az megkeresi az utat, hogy rátaláljon a szerelem, aki meg szerelmes, az úgysem akar mást.
Épp olvastam egy múlt századi tanulmányt arról, hogy mennyivel voltak hűségesebbek az emberek. Amennyire abból kiderül: semmivel, csak manapság már nem a szénakazal az ölelkezések színhelye. És persze régen erről nem illett beszélni, ma meg kimondottan divat lett. Persze nem a szerelemről, csak a szerelmeskedésről. A szex már külön iparággá fejlődött, de legalább a szerelemből ne legyen árucikk.

Na, tehát, hogy a lényegre térjek: ha már társat keres magának az ember, akkor igyekszik kihasználni a civilizációs lehetőségeket. Miért is ne? A mobil telefon is óriási ellenszenvet váltott ki kezdetekben, aztán kiderült: a modern kapcsolattartás nélkülözhetetlen része lett.
A netet is lehet sok mindenre használni. Társkeresésre is. És persze, mint mindenhol ebben is a szélhámosoké a vezető szerep. Ők lépnek először, ők használják ki az ismeretlenség előnyeit, és ők élnek leginkább vissza a lehetőséggel, hogy a másik emberhez ily módon közel kerüljenek. Csakhogy az emberek nagy többsége nem szélhámos, és a net rohamos terjedésével, egyre többen szeretnék arra használni ezt az új csodát, amire igazából szükségük van: azaz- kapcsolat építésre, és a meglévő kapcsolatok ápolására.

A virtualitás előnye, hogy itt van lehetőséged megmutatni magadból valamit, még mielőtt a külsőd alapján megítélnének. Mert ugyebár mindenki azt mondja: a belső értékek számítanak igazán, de amint megdöbbenve hallottam, a szóbeli kommunikációnak mindössze 10%-a játszik szerepet a teljes kép kialakításában. Nos a neten fordul a kocka, és megnő a verbális kommunikáció szerepe. Ez jó azoknak, akik jól tudnak bánni a szavakkal (és púposak, és féllábúak... ááá, dehogy, csak vicceltem). Vagyis, ha azt nézzük, hogy mi kell a teljes megismeréshez, itt a belső értékek felé eltolódhatnak az arányok. Persze, mint már fentebb is említettem: ez nagyban a felhasználóktól függ.

Ahhoz, hogy válaszoljak az eredeti kérdésre, vagyis, hogy mi a véleményem a netes szerelemről, először is tisztázni kellene hogy mit nevezünk szerelemnek. Nos sajnos, ez meghaladja az én képességeimet. A magam részéről el tudok képzelni tisztán virtuális alapon működő kapcsolatot is, amelyben ugyanúgy tombolnak a hormonok, ha a másiktól üzenet érkezik. Megtölti az ember napját derűvel a tudat, hogy van, aki meghallgatja, aki kíváncsi rá, és akinek fontos. De ha szavazni kell, a teljességre szavazok, azaz, mikor nemcsak virtuálisan, de fizikai valóságában is beteljesül a szerelem.
Ideje: Január 12, szerda, 10:19:54 - ukume

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Hálóval fogott szerelmek" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hálóval fogott szerelmek (Pontok: 1)
- Lev Ideje: Január 12, szerda, 20:22:51
(Adatok | Üzenet küldése)
igen... teljesen egyetértek:) Lev



Re: Hálóval fogott szerelmek (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Január 12, szerda, 21:15:44
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm hozzászólásod. Nagyon igazad van. Akit be akarnak csapni, azt bárhogy megtehetik, akit szeretni akarnak, "élőben" érdemes!
Az ismerkedésre viszont nagyszerű lehetőség a net. Hogy ki - kit, illetve mit választ...nyitott
Üdvözlettel: Éva



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds