[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 66
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 66


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Gondolkodó: Lelkes Miklós: Foglalkozások II.


KUTATÓ: ha tudományos és Hungaryban van, akkor az a személy, aki erősen kutatja, mint kereshetne, és egyúttal találhatna, elég pénzt sajátmaga és családja megélhetéséhez.


Ez utóbbira ráunván, ugyancsak kutakodik miként lehetne a többi kutatót tudományos kutatásában akadályoznia, hogy azok ne érjenek el olyan eredményt, amely az ő eredményét kisebbíthetné.No, szóval telefonbefeketítés ide-oda, nemazér’mondom-amoda, fülbesúgosdi sms-ek, stb. Ha erre is ráun, akkor azt kutatja, hogy Kata nevű csinos asszisztenshölgyét könnyű-e táncba vinni, avagy mégsem, - és már le is telt Isten aznapi napocskájában a munkaideje, de, ha Katát könnyű táncba vinni, akkor akár túlórázik is.

SZAKÁCS: az a személy, aki süt-főz, illetve, ha nagyobb cégnél van, beosztottaival süttet-főzet, kóstolgat, elhízik, kiskosárban-nagykosárban hazafuvarozik az elkészült ételekből, így felesége, gyermeke, anyósa-apósa is elkövéredik, utóbbiak a világgal megelégednek, hiszen már Caesar is megmondta az ókorban, római császárként, hogy a kövér ember nyugodt, elégedett, a sovány viszont lázongó, szenvedélyes-veszélyes, különösen, ha utóbbi éppen éhes is./Három alkalmi szakács Caesarból később felvágottat készített és azt hitte, hogy vége lesz az önkényuralomnak, de, mint, a jószándékú, naiv szakácsidealisták annyiszor, tévedtek./

FOGORVOS: az a személy, akinél sok személy otthagyja a fogát, mielőtt ő is otthagyja, továbbá gyakran keresi a gyökereit, de nem saját családi gyökereit, hanem pácienseiét, melyek a kezelés alatt mégis az övéi, és ha a gyökér makacs fajta, akkor a páciens sziszeg és jujgat, annak ellenére, hogy a nagy adag érzéstelenítőtől már nem érzi a fél fejét, elájulni azonban csak később fog, a számla láttán.

SZOCIOLÓGUS: kihalóban levő foglalkozás, mivel minél nagyobbak a szociális és társadalmi bajok, a Hatalomnak annál kevesebb szociológusra van szüksége, aki orrot mindenbe belelógus, egyre vagy kettőre azonban mindenképpen szüksége van.Utóbbiak a tévében okosakat mondanak arról miként lehetne a szegény nép szegénységét némileg mérsékelni, erre a műsorvezető bólogat, a kormány is, meg annak feje is, mivel a bólogatás ezesetben egyrészt népszerű, másrészt nem kerül semmibe, ám a bólogatáson kívül a szegények érdekében nem történik semmi. A szegények nagy előnye viszont, hogy állítólag a gazdagoknál könnyebben bejutnak a Mennyek Országába.Utóbbiaknak ily művelethez igen nagy fokú tűt és igen miniatűr tevét kell előzetesen vásárolniuk, nehogy csorbát szenvedjen az ezzel kapcsolatosan szentesített közmondás-hülyeség.

UTCASEPRŐ: Sziszüphosz kényszerfoglalkozásával rokonszakma, csak amíg Sziszüphosznak egy sziklát kellett görgetie a hegyre, amelyik végül mindig vissza-visszagördült, addig a Hungarian utcaseprőnek a piszkos utcát kell tisztára söpörnie, melyet a szemetelő, rendetlen Hungarians mindjárt újra és újra bepiszkítanak.Nos, még mindig könnyebb munka ez, mintha a Hungarian hegycsúcs közelében levő Hungarian lelkeket kellene tisztára mosnia...Ám e sziszifuszi munka így is igen kedvetlenítő, az okos utcaseprő időről-időre elsöpör hát a kocsma irányába.

PÁRTVEZÉR: e foglalkozás őse a zsoldosvárkapitányság, de amíg egyes Hungarian várakat a magasabb erökölcsi magaslaton álló zsoldosok kis pénzért, olykor elmaradó zsold mellett is, védtek a történelmi múltban, addig e mostani pártvezérkapitány csak mesebeli zsoldfizetés mellett biztosíthatja zsoldosai hűségét a méltatlanul Tisztelt Háznak nevezett vár bevételéhez, majd megvédéséhez.Persze, ezen nem kell csodálkozni: hol van ma már az az erkölcsi magaslat!

ÜGYVÉD: a jogállam joglabirintusainak és jogi kiskapu-rendszerének ismeretéből élő személy, aki legtöbbször „az Ördög ügyvédje”, ami igen jól jövedelmez, de néha „az Angyal ügyvédjének” szerepére is rákényszerül, és utóbbi esetben kap néhány „Az Isten fizesse meg!”-bankót.Az ügyvéd utóbbi esetben hamismosolyog és belsőkáromkodik, mert, ha egyébként, nagyünnepeken, bízik is Istenben, ilyenkor, mint adósban, nem.

ÁLLATKERTI ŐR: ketrecekbe, valamint szűk betonkuckókba zárt ártatlan állatok börtönőre, aki arra vigyáz, hogy az ítélet nélkül életfogytiglani előzetes letartóztatásba helyezett istenteremtményeket az állatos kertbe belépő rosszcsontok és szülőapjuk ne bántalmazhassák, habár ezen elhárító tevékenységük mérsékelt sikerrel jár, mert az állatkerti őrök száma kevesebb az őrzött állatokénál.

MOZGÓ FAGYLALTÁRUS: mindegyik fagylaltárus mozog ugyan, hiszen, amelyik már nem mozog, az fagylaltárusításra is képtelen, viszont e foglalkozás űzője kerekekre szerelt fagylaltartályaival ide-oda bicikliző ember, aki biztosítja, hogy megfelelő pénzbefizetés ellenében erkölcsileg nem kifogásolható nyalás is létezhessen Kismagyarországon.

KÖZVÉLEMÉNYKUTATÓ: az a személy, aki az óvatos és ravasz magyaroknak kényes kérdéseket tesz fel, melyekre azok a megszokott hazugságokkal válaszolnak, bölcsen el nem árulván igazi véleményük.E válaszokat a közvéleménykutató gondosan feljegyzi és további hamisítások céljára beviszi a Közvéleménykutató Központba.Az eredményért az a párt fizet, amelyiknek az így sajtóbavitt közvéleménykutatás-eredmény nagy párttámogatottságot, szép jövőt, választási győzelmet jósol.Utóbbi rendszerint nem jön be, ami bejön az éppen az ellenkezője, de még az sem biztos.Ha a pártok igazán szeretnék a romáknak átkeresztelt cigányokat, akkor közvéleménykutató káefték helyett inkább szép cigánylányokat-cigányszépifiasszonyokat kérnének fel közvéleménykutatási és eredményjóslási munkákra, az, még némi cigánykodás mellett is, olcsóbb, - és megbízhatóbb volna!Az igaz, persze, hogy e gyönyörű romalányok-romaasszonyok igencsak elcsodálkoznának némely Hungarian tenyéren, kezecskén, kacsócskán...

Ideje: Március 27, vasárnap, 18:14:51 - lelmik

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Lelkes Miklós: Foglalkozások II." | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds