[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 208
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 208


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Beszélgetős: A jógi tea és a reggeli tevékenységek


Kezd a napodat egy csésze finom, illatos jógi teával. A következőképpen készítsd el: a teafőző lábaskádba ...


(amit csak erre a célra használsz) reszelj le két kávéskanálnyi friss gyömbért. (Aki nem szereti az erőset, annak elég egy kávéskanálnyi is.) Tégy bele nyolc szem szegfűszeget, négy szem kardamon magot és egy egész fahéjat. Öntsél rá nyolc csésze vizet, forrald fel, és csendesen forrald tovább, amíg a fele elpárolog. Tehát négycsészényi finom teád lesz. Ezután leszűröd, és már fogyaszthatod is. Csészédet ne töltsd teljesen tele, igazítsd magad felé a sárkányt és lassan, apró kortyokban élvezd a tea aromáját. Az utolsó kortyot ne fogyaszd el, dobd fel a levegőbe vagy öntsd ki a virágföldre.
Ezután tussolj le. (Kádban fürödni nem jó; ellustít, én például húsz éve nem fürödtem kádban.) A tusolást következőképpen végezd: kezd forró vízzel, szappanozd le magad (legjobb a gyógynövényekből készült szappan), forró vízzel mosd le a habot. Ezután zárd el a forrót teljesen és nyisd meg a hideget. Kezd a csuklódnál és a bokádnál. Ezután az arcodat gyorsan, amíg légzésed ritmusa helyreáll; lélegezz mélyen és egyenletesen. Ez kb. 5-8 mp. Ezután mehet a tus a vállaidra, hátadra, a lábaidra (alulról felfele) a mellkas és legvégül a nemi szerv. (Erre pazarolj legalább 10 mp-t) Az egész hideg tusolás ne tartson tovább 30 mp.-nél. Törölközz meg frissen kimosott, teljesen száraz törölközővel. Az eredmény: csodálatos felfrissülés, jó közérzet. Ha minden nap így teszel, a bőröd életed végéig feszes, ruganyos marad, a betegségek elkerülnek.
Ezután moss fogat. A legjobb a gyógynövényes fogkrém. Legalább 5 percig sikáld az ismert technikákkal. A fiatalok hajlamosak ripsz-ropsz elintézni ezt a dolgot, de csak azért mert még szép a foguk. Az életkor előre haladtával, megnő a fogmosásra fordított idő is. Automatice.
Ezután következhet a reggeli meditáció.
Helyezkedj el kényelmesen kedvenc fotőjödben (Ha jógi vagy felvehetsz valami jóga-ülést is.), gyújts meg egy füstölő pálcikát, egy gyertyát. Ha fázol, takarózz be. A meditációd ne tartson tovább 20 percnél. Vess egy pillantást az órára és hunyd be a szemed. Az első pár percben csendesíts le az elméd, a háborgó gondolataidat; hasonlatosan, ahogy a szélfútta tengeren beáll a teljes szélcsend, a hullámok elülnek és a víz hasonlatossá válik egy sima tükrű tó felszínéhez. Ez kb. 2-3 perc; ezután kezd el a mantrádat mondani magadban. (Aki komolyan el akar kezdeni meditálni, annak megírom e-mailben a mantrát.) A mantrát ne gondold, hanem magadban mondogasd. Lényeges, hogy ne légy görcsös, ne akard a mantrát akarattal; szelíden, finoman, mondhatni: jóságosan mondogasd magadban. Ha gondolatod elkalandozik, ne bándd, vidd végig azt a gondolatot, majd csendesen térj vissza a mantrádra, úgy ahogyan a rakoncátlan gyermek tér vissza Édesanyjához. A 20 perc letelte előtt kb. 5 perccel hagyd abba a mantra mondását, vagyis inkább hagyd ellebegni. Ekkor olyan állapotba kerülsz, amelyet transzcendentálisnak szokás nevezni. Ez az abszolút Csend, Nyugalom, Béke. Nem gondolsz semmire; még arra sem, hogy nem gondolsz semmire. A Mindentudás és a Semmitsemtudás állapota ez. Létezel, de mégse létezel. Szóval jó! Majd meglátja, aki meglátja! A 20 perc leteltével lassan nyisd ki a szemed; egészen lassan; először résnyire, majd tovább; a szemkinyitás tartson legalább 3 percig. Lassan, finoman mozdítsd meg az ujjaidat, kezed, lábujjaidat, lábad, de nagyon óvatosan, lassan. Ez nagyon fontos!!! Ne csinálj semmi hirtelen mozdulatot, mert ellenkező esetben megfájdulhat a fejed!
Ezután következhet a reggeli. A legjobb a kaukázusi kefir. Lassan egyél; minden falatot rágj meg tizenkétszer, s csak azután nyeld le. Ha így teszel, hosszú életű leszel e földön.
A délelőtti tevékenységekről majd legközelebb.
Ideje: április 14, csütörtök, 08:51:43 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"A jógi tea és a reggeli tevékenységek" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds