[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 434
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 434


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: Földtani örökségünk


Csak középiskolásoknak...


Kiíró: Földtani Örökségünk Természetvédelmi Egyesület
Pályázat címe: Földtani örökségünk a Kárpát-medencében
Pályázhatnak: Középiskolások.
Beadási határidő: 2005. május 30.


A Földtani Örökségünk Természetvédelmi Egyesület a fenti címmel középiskolai pályázatot hirdet. A pályázat célja a földtan, a földrajz és a földtani természetvédelem népszerűsítése és széles társadalmi alapokra helyezése, valamint az oktatási munka e területre való kiterjesztése.

A pályázat középiskolások számára két kategóriában kerül meghirdetésre.

I. kategória: a középiskola IX. és X. osztályos tanulói (14-16 év)

II. kategória: a középiskola XI. és XII osztályos tanulói (17-19 év)

Pályázni lehet olyan max. 20 oldal terjedelmű dolgozattal, amely a földtani és/vagy földrajzi értékek, a Kárpát-medence földtani és földrajzi örökségének témaköréből dolgoz fel bármilyen témát. A dolgozat tartalmazhat további mellékleteket (fénykép, rajz, térkép, irat stb.). A dolgozatot (és mellékleteit) egy példányban kell benyújtani. A pályázók a beküldött munkájukat nem kapják vissza. A pályázaton csak egyénileg lehet részt venni. Az önálló munka (terepi megfigyelés, kiemelkedő színvonalú könyvtári/levéltári munka, laboratóriumi munka stb.) súlyozottan kerül értékelésre.

A dolgozaton fel kell tüntetni: 1. a pályázó nevét, osztályát, korát, lakcímét, telefonszámát; 2. a kategóriát; 3. az iskola nevét, címét, telefonszámát; 4. a felkészítő tanár nevét (amennyiben van).

A pályázatokat a következő címre kell beküldeni "FÖLDTANI ÖRÖKSÉGÜNK" megjelöléssel:

Mizák József, 1047 Budapest, Attila út 138/A.

Beküldési határidő: 2005. május 30. (postabélyegző kelte)

A dolgozatok bírálatát szakemberek végzik. A kategóriákon belül kialakult rangsor alapján a legjobb dolgozatot készítők részére a hagyománynak megfelelően tíznapos földtani természetvédelmi tábort szervezünk a Bükki Nemzeti Park rejteki oktatóközpontjában.

A pályázat mindkét kategóriájának 1-5. helyezettje - az új felvételi rendszerbe való integrálhatóság függvényében - felvételt nyerhet az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar geológus szakra.

A résztvevőket az elért eredményről 2005. július 1-jéig értesítjük lakcímükre küldött levélben.

A pályázók részére több szervezet értékes különdíjakat ajánlott fel.

A dolgozatok elkészítéséhez a Földtani Örökségünk Természetvédelmi Egyesület (Bihari György: 30/960-0275), a Magyar Állami Földtani Intézet (Dr. Császár Géza: 1/251-0889), az Országos Földtani Szakkönyvtár (dr. Csongrádi Jenőné: 1/251-2678) és a Magyar Geológiai Szolgálat Területi Hivatalai (Bp. 1/251-3680, Debrecen 52/417-314, Pécs 72/311-316, Salgótarján 32/310-106, Szeged 62/314-579, Veszprém 88/428-701, Sopron 99/311-745 készek segítséget nyújtani.

A témában további információt ad: Bihari György: 30/960-0275, Mizák József 30/689-0521; Tégen Kata 30/444-7617; Koncz Zoltán 30/495-5901; Havancsák Izabella 30/5766-835; Hidas Károly 70/244-2095; Bíró Lóránt 20/465-6304; Marosvölgyi Krisztina 20/514-5276; Gál Benedek 20/475-1010.



Megjegyzés: A mai napon 9 db, a portálunkon új pályázat került fel a pályázat rovatba!
Ne felejtsd el megnézni a többit is!
Ideje: Május 14, szombat, 06:39:37 - kiszalo

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Pályázatok

"Földtani örökségünk" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds