[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 257
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 257


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
ETRUSZKOK VAGYUNK?


Egy ici-pici megjegyzés az «Etruszkok vagyunk!» c. rádiócikk kapcsán.


Érdekes módon, csak most kapott helyet a hazai nagy médiában Mario Alinei professzor érdekfeszítő és rendkívül érdekes kutatási eredménye:
Etruszkok vagyunk! Az erről megjelent hírről már a professzor könyvének megjelenésekor hírt adtam a ferrarai Osservatorio Letterario hasábjain, a Kitalált középkor oldalán (ld. «Etruszk rokonaink?) és az idén ezen a portálon is, valamint a Testvérmúzsák honlapján is és még másutt. Természetesen jeleztem a hazai sajtónak is eredménytelenül. Igaz, ki is az az «ismeretlen» két nyelven író magyar-olasz újságíró és publicista , aki egyben kettős állampolgár (magyar-olasz), akinek jelzését egyáltalán érdemes lenne figyelembe venni?!

Ja kérem, ha valamenyik vezető politikai irányzatba behizelegtem volna magam, akkor talán figyelembe is vennének, mégha nem is lennének érdemeim... Sajnálom kérem, magánzó vagyok, pártokon kívüli.

Csak magam ajánlom magam!
Ideje: Június 02, csütörtök, 21:45:43 - stelltesor

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Tudomány

"ETRUSZKOK VAGYUNK?" | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: ETRUSZKOK VAGYUNK? (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Június 03, péntek, 07:33:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Olvastam, akkor és most is. Szerintem a hazai sajtót az érdekek mozgatják, nem az értékek.



Re: ETRUSZKOK VAGYUNK? (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Június 03, péntek, 22:12:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szokták mondani széllel szemben nem lehet......! De talán a szélirány egyszer már olyan lesz, hogy nem kell szemben állni és nyugodtan végezheti a dolgát mindenki, munkássága szerint.

A táma engem is érdekelt, és olvastam is róla.



Re: ETRUSZKOK VAGYUNK? (Pontok: 1)
- egryartur Ideje: Június 05, vasárnap, 23:51:33
(Adatok | Üzenet küldése)
Én is olvastam a cikkedet. Örömömre szolgált.
A Sajtón meg ne csodálkozz SZDSZ-es. Nem célja ennek a pártnak, hogy a legcsekélyebb "dicsöség" tapadjon a magyar múlthoz.
A jobbik oldalon meg néhányan ezzel kapcsolatban, már annyi hetet-havat hordtak össze, hogy egy rutinos politikai párt óvatosan közelít a témához.



Re: ETRUSZKOK VAGYUNK? (Pontok: 1)
- Keisla Ideje: Június 10, péntek, 08:26:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A dolog úgy áll, hogy nem mi vagyunk etruszkok, hanem ők voltak magyarok, illetve sumérek. A kelták, etruszkok, hettiták, sumérek nyelve a mi nyelvünk. Hatvannyolc százalékban ugyanaz, mint hatezer esztendeje. A magyar állam azonban a finnugor eredet mellett tört lándzsát 150 éve, mert ez volt az érdeke. Az akkori művelődésügyi miniszter kijelentette, hogy a magyaroknak nyugati és nem keleti rokonokra van szükségük. És az MTA a mellett kampányol mostanában is. Nyilván ma is érdeke államunknak, hogy a magyar nép senkiházinak, tutyimutyinak, bűnösnek, aljanépségnek érezze magát. Nem csak a magyar történelem van meghamisítva, de az egész világé. Nyugati rokonokat pedig épp a finnugor elmélet elhagyásával szerezhetnénk, ámbár vagyok, aki vagyok, bárkik a rokonaim, akkor is. Nem is hinnétek - és sajnos sokan nem hinnék - micsoda történelmet mondhatna magáénak a magyar nép, ha valahol valakinek nem állna érdekében letagadni, elhallgatni, meghazudtolni azt. De lassan felszínre küzdi magát az igazság, senki sem tarthatja vissza többé. És emelt fővel járhatunk újra, ahogyan eleink tették egykoron.



Re: ETRUSZKOK VAGYUNK? (Pontok: 1)
- Senkise Ideje: Június 21, kedd, 17:10:48
(Adatok | Üzenet küldése)
Bizony, etruszkok vagyunk, akik a suméok testvérei. A középkor kitalált, pl. Ki az a Szent István? Biztos később találták ki őt is, mint mindenkit. Mindegy, hogy mi az igazság, csak LEPLEZZÜNK MÁR LE VALAMIT!!!!!!!!!!!
:)))))))))))))))))))))))))

Tudtátok, hoogy volt egy olyan professzor(!), aki komolyan gondolta, hogy a Stonhedge-t földönkívüliek (!) építették és ezt publikálta is.

Szerintem már írják a mi korunkat a dédunokáinknak. Kitalált újkor, nem igaz?

Ja és nekem már volt harmadik típusú találkozásom.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds