[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 263
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 263


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Rezső és Julcsa a hó fogságában
naiva - winner

Úgy látom, abban a másik a kocsiban fűtenek! Bocsi, de odébbállok, talán még szerencsém is lesz, és egy férfi ül a melegben, asszony nélkül.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 12, péntek, 10:48:09 (1507 olvasás)
(Tovább... | 12347 betű van még | 13 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A kígyó, a patkány és a szarka
Freewolf

Végül, mint minden nagy ötlet, úgy a megegyezés is a kompromisszumok útján került kivitelezésre. Első lépés gyanánt a patkány megalapította a Nagy Demokratikus Pártot.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Február 25, péntek, 19:26:00 (1338 olvasás)
(Tovább... | 3516 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A gyermekkor vége 3.
Hori

Vajon mennyire legyünk urai testünknek, akaratunknak? Mintha kitalálta volna gondolatomat, ujját a számra téve mondta...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 11, vasárnap, 15:47:58 (1078 olvasás)
(Tovább... | 8235 betű van még | 15 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: A gyermekkor vége 2.
Hori

Ahogy az első este, amikor megláttam, ugyanazon az útirányon haladt. Követtem egészen a házig észrevétlenül, és amikor befordult a sötétségbe...
Adminisztrálta: fullextra Ideje: November 05, hétfő, 23:26:28 (1054 olvasás)
(Tovább... | 25329 betű van még | 14 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Képírók
mango

Néha felhívom telefonon, - és megállapítom, hogy a hangja semmit sem változott, - talán csak cseppet kevésbé pergően beszél, - de mintha nem teltek volna el az évek felette...


Megjegyzés:
Ez egy korábbi írásom.
Megismétlését azért "követtem el", mert ma hallottam a szomorú hírt, hogy kedves és nagyra tartott francia tanárnőm nagyon súlyos beteg, és aggódni kell az életéért...
Sok erőt, Tücsök! Hiszem, hogy meggyógyulsz!

Adminisztrálta: fullextra Ideje: Július 25, szerda, 10:32:09 (3772 olvasás)
(Tovább... | 7138 betű van még | 16 hozzászólás | Pontok: 0)

Próza: Igézet
Aaron ujjai végigszántják hosszú, fekete haját. Magas homlokán verejtékcseppek, még egész testében remeg. Szemében ott izzik a kép, percek történése.
Adminisztrálta: edami Ideje: Február 21, hétfő, 21:05:25 (902 olvasás)
(Tovább... | 2436 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 5)

Próza: Ez volt a hét
Tudja valaki, hogy ki fedezte fel Colombust?
Adminisztrálta: Paulus Ideje: Augusztus 14, szombat, 23:00:01 (1190 olvasás)
(Tovább... | 4232 betű van még | 9 hozzászólás | Pontok: 4)

Próza: IN MEMORIAN HACSI
Levél drága Pupikánknak!

Mindig is tudtuk, hogy egyszer eljön az az idő, amikor búcsúznunk kell, de oly nehéz elfogadni a rideg tényeket.

Adminisztrálta: Bagheera Ideje: Május 04, kedd, 07:30:36 (894 olvasás)
(Tovább... | 21655 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 5)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds