[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 242


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Dildra a rák ellen...
Anna1955

Bizonyított magyar egészségvédelmi világszenzáció!


Korunk pestise a rák. Dildra pedig egy magyar találmány, amely forradalmasíthatja a rákgyógyítást, megakadályozhatja a betegség kialakulását.

Dildra egy gyönyörű titokzatos királylány neve a mondavilágból. Szomorú volt a sok betegség, nyomorúság láttán. Amerre járt, fényt vitt a szürkeségbe, a reménység sugárzó fényét a kilátástalanságba.

A feltaláló Lucza Béla, nem kevesebbet állít, mint hogy az általa készített készülékkel akár négy-öt évre is megakadályozható lehet a daganat kialakulása a szervezetünkben.
A legnagyobb hangsúly a gyógyítás mellett a megelőzésen van. A feltaláló szerint néhány esztendő alatt a felére csökkenhet a daganatos betegek száma.

"A kutató megállapítása szerint a sejtosztódást bonyolult kémiai mechanizmus szabályozza. Ezen szabályzás felborítására számos tényező alkalmas, úgy mint például a vírusok, főként a retrovírusok. Ezek képesek elindítani a sejtburjánzást. Gyógyításának két fő vonala, hogy kiírtsa a rákkeltő vírusokat, valamint helyreállítsa a daganatos rész elektromos vezetését."

Lucza Béla kutatása Szent-Györgyi Albert munkásságának tanulmányozásával kezdődött. Ennek kapcsán rájött, hogy Szent-Györgyi Albert kémiai úton próbálta megoldani a sejtek elektromos információ átadását az emberi testben, - és ez nem működött. Lucza Béla elhatározta, hogy megalkotja azt az elekroakceptort, amely képes az emberi szervezetben megoldani ezt a problémát.

"Az ötlet lényege, hogy egy frekvenciagenerátor segítségével ráállunk azokra a hullámhosszokra, amelyek a degeneratív sejteket pusztítják, oly módon, hogy azok rezgésszámát felerősítik."

Svájcban, Láng Lajos professzor intézetében végezte magánkutatásait 1994-től kezdve.

"A több ezer önkéntes, aki az elmúlt nyolc évben megkapta a védőkezelést, ma mind egészséges, senki sem betegedett meg rákban. Amennyiben minden ember hozzáférhetne a védőkezeléshez, nem lenne többé rákbetegség a földkerekségen - szögezi le Lucza Béla.
Az új technika egyébként már meglévő daganatokat is képes eltüntetni, főként a kezdeti szakaszban.
A találmány elve, szerkezeti összeállítása, technológiája, és alkalmazása a mai ismereteink szerint a világon egyedülálló, és nincs hozzá hasonló."


Forrás: Magyarország országos közéleti hetilap
www.dildra.hu

Ajánlott linkek a témában:


http://www.hufo.info/cgi-bin/main.cgi?szerv=technika&action=view&message=231&location=messages

http://64.233.183.104/search?q=cache:Igq5vZC1OKEJ:www.rockszerda.hu/index.php%3Fpid%3Dhirek%26id%3D001045+Lucza+B%C3%A9la&hl=hu&lr=lang_hu


http://64.233.183.104/search?q=cache:yHPS-DiKVUYJ:hunhir.hu/index.php%3Fpid%3Dgyi%26id%3D001966+Lucza+B%C3%A9la&hl=hu&lr=lang_hu


Ideje: Január 21, szombat, 18:07:09 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Tudomány

"Dildra a rák ellen..." | Belépés/Regisztráció | 22 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- bogumil Ideje: Január 21, szombat, 19:17:13
(Adatok | Üzenet küldése)
Nem új ez a dolog.Én is foglalkoztam a témával a Jelgyógyászat c. könyvemben,ahol megemlitettem a frekvenciagyógyitás kitalálóját,ami a jelgyógyitásnak is alapja.
Georges Lakhovsky, a "multihullám oszcillátor" feltalálója, aki az 1920-as évektõl kezdve rák-daganatos növényeken, állatokon és késõbb emberi mintákon végzett sikeres kísérleteket. A multihullám oszcillátor "ultra rádió frekvenciák" széles spektrumában sugárzott. Ezzel a készülékkel kettõs hatás volt észlelhetõ: egyrészt fokozatosan eltüntette a rákos daganatokat azáltal hogy szelektíven csak a beteg részt szétroncsolta, másrészt pedig mintha megemelte volna minden sejt energia (vitalitás) szintjét egyidejûleg. Ed Petit kísérletekkel igazolta, hogy a multihullám oszcillátorral kezelt vízzel növesztett csírák 3-szor gyorsabban fejlõdtek mint a normál csapvízzel kezeltek, azaz mintha nem is csak a sejtekre, hanem talán az atomi struktúrákra lenne kedvezõ hatással. Lakhovsky módszere is az elfojtás sorsára került.




Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Január 21, szombat, 19:55:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Anna! No ez nem igazán az én területem. Mint érdekességet raktároztam! Köszi!



Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Január 21, szombat, 20:06:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Van egy pszichológusnő, aki könyvet írt a rákos betegekről. Ő klinikai szalpszichológusként egy időben a rákosztályon tevékenykedett. Sok beteggel megismerkedett, és a történeteikből tipikus életsorsokat állított össze. A rákot leggyakrabban a C típusú személyiségű emberek kapják meg, akik mindig udvariasak, aranyosak, kedvesek, segítőkészek mindenkivel. Akik az életükön változtatni tudnak, optimistán néznek az élet elé, azoknak nagyobb az esélyük a gyógyulásra. A könyv nagyon élvezetes olvasmány is, bár az elején azok sorsát taglalja, akik belehaltak, így nyomasztó, de később a gyógyultakkal foglalkozik. Tipikus megoldási módokat is bemutat. Dr. Ignácz Piroska: A rák visszafelé is haladhat - Ezt csak azért írtam ide, hátha érdekel. Mert nemcsak a gyógyszer fontos, a lelket is gyógyítani kell.



Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- soman (soman@vodafone.hu) Ideje: Január 22, vasárnap, 07:45:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Milyen érdekes ez is, bár lehet, hogy speciális oka van; a magyar feltaláló Svájcban végezte magánkutatásait. Érdekes cikked. Minden gyógyulásra alkalmas mód reménysugár lehet a reménytelennek...



Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- Maurice Ideje: Január 22, vasárnap, 11:18:53
(Adatok | Üzenet küldése)
Érdeklődéssel olvastam írásodat! Túl sok fájdalmas emlékem kapcsolódik e betegséghez, illetve ennek a következményeihez. Viszont elég kiábrándult vagyok, mert a ma szkepszise nem akarja tudomásul venni, hogy egy kis nemzet orvosai vagy műkedvelői hatalmas eredményeket érhetnek el ezen a területen. Hiszem, hogy egyszer kezdünk hinni a csodában!



Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Január 22, vasárnap, 12:04:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mikor?



Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- mango Ideje: Január 22, vasárnap, 12:45:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...legyen így. Adná az ég, hogy ez sikerüljön...

Nagyon érdekes írás, Annám.



Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Január 22, vasárnap, 15:23:45
(Adatok | Üzenet küldése)
Igazából én semennyire sem értek a gyógyításhoz. Csontvelő donor vagyok 1991.-óta. Sajnos még egyszer sem került rám a sor, hogy adhassak, mert az esély durván 1-40000.hez. Most karácsony elött vettek egy próbát, de nem az enyém állt a legközelebb a betegéhez. Alapítótagja vagyok többenmagammal a Pécsi Őssejt Alapítványnak. Nagyon sok előadásra meghívtak, és részt vettem egy különös találkozón a betegekkel a Budapesti László korházban. Innen tudom, hogy mindenféle rákos daganat gyógyítható csontvelőátültetéssel. Csak a költségek olyan magasak, hogy ezt nem finanszirozza a társadalombiztosító. Meg az esélyeket latolgatva, rengeteg donorra lenne szükség. Ezért örülök minden felfedezésnek, ami a gyógyulás javára írható.



Re: Dildra a rák ellen... (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Január 25, szerda, 09:25:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Végre valami kis remény ismét.
Sok szenvedő betegnek már, a hír maga is
gyógyír jelent.
Most mit mondjak? Amit mindig is csodáltam, és fennhangon hírdetem, hogy akár milyen kis nemzet vagyunk, azért sok nagy dolgot adtunk a világnak, na meg sok nagyembert is.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds