[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 255
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 256

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Csillagjegyek lélektana
Audrey

A 12 jegy szülötte sétál egy erdőben. Céljuk, hogy eljussanak az Óperenciás tengeren is túlra, de egy hatalmas hegy elállja az útjukat.


Amolyan érdekességnek szánom, ami ha érdeklődésre tart számot, akkor akár folytatása is lehet. Engem régóta érdekelt az emberi lélektan, illetve, hogy mitől függ az, hogy ugyanabban a szituációban az emberek nem egyformán viselkednek. Mivel egy ideje tanulmányozom az asztrológiát, azon belül is az egyes csillagjegyekhez tartozó archetípusok jellemvonásait, meggyőződésem, hogy van benne valami, és ezek a születési idővel összefüggő kategóriák nagyon is létezők. Remélem, kicsit magatokra ismertek bennük!!!

Nézzük, hogyan viselkednek az egyes csillagjegyek egy adott szituációban! (Persze kicsit sarkítva, de így szórakoztatóbb.)


Szituáció: A 12 jegy szülötte sétál egy erdőben. Céljuk, hogy eljussanak az Óperenciás tengeren is túlra, de egy hatalmas hegy elállja az útjukat. Ki hogyan gondolkodik/viselkedik ebben a helyzetben???



KOS: - Ugyan már! Mit nekünk egy hegy, még ha ilyen hatalmas is?! Gyerünk, most azonnal, de rögtön átvágunk rajta!!! Vagy ha nem megy, akkor majd eltoljuk az útból! Nem foghat ki rajtunk! Mivel ÉN erősebb vagyok mindenkinél, ÉN vezetlek Titeket, mindig csak gyertek utánam!!!

BIKA: - Nem bánthatjuk a hegyet! Nézzétek, milyen szép! Inkább írjunk róla verset, vagy zenésítsük meg! Hiszen olyan gyönyörű, mint egy Istennő! Sétáljunk át rajta együtt, szagoljunk meg minden virágot, gyűjtsünk lepkét, szeretkezzünk minden bokorban, és élvezzük a fák gyümölcseit.

IKREK: - Mielőtt nekivágnánk, gondolkodjunk! Ismerjük meg a hegyet! Térképezzük föl, vegyünk kőzetmintát, mérjük meg széltében, aztán hosszában, majd magasságra, utána pedig megbeszéljük az eredményeket. Ne hagyjunk ki egyetlen fűszálat sem, de azért nem kell túlságosan elveszni a részletekben, csak úgy nagyjából…

RÁK: - Először lépjünk hátrafelé egy kicsit. Most nincs hangulatom nekivágni a hegynek. Ráadásul a KOS mindig felbosszant, inkább távolságot tartok tőle. De érzem a hegy rezgéseit, hallom, ahogy hív. Mindenféle hangok vannak. Érzem, ez a hely nem biztonságos, óvatosan kell megközelíteni. Egyet lépünk előre, kettőt hátra. Holnap, ha jó kedvem lesz, kitalálom, hogyan tovább.

OROSZLÁN: - Na, álljunk csak meg. A király itt én vagyok, ezt el kell ismernetek. De ne féljetek, én majd gondoskodom rólatok. Bölcsességem határtalan, ezért majd megmondom, mit, és hogyan csináljatok. Csak így juthatunk át a hegyen. De majd ne felejtsétek el hódolatotokat kifejezni irántam. Bátor és hatalmas szívem megóv mindannyiótokat!

SZŰZ: - Tervezzük meg, milyen menetrend szerint haladunk át a hegyen. Először is gyűjtsünk be sok-sok elemózsiát az útra, amiről majd leltárt vezetek. Én fogom kiporciózni az adagokat. Az átkelést teljes körültekintéssel fogjuk végezni, sok veszély leshet ránk. Nem árt, ha álcázzuk magunkat, és úgy alkalmazkodunk a környezethez. Ha rám bízzátok, sikeresen és gyorsan túljutunk az akadályon.

MÉRLEG: - El kell dönteni, menjünk vagy ne menjünk. Vajon érdemes-e nekivágni? Ki kell értékelni. De előbb még össze kell békíteni a KOS-t az OROSZLÁN-nal. Ha tökéletes harmónia uralkodik, akkor elindulhatunk. Mindennemű viszály veszélyezteti az átkelés sikerét, így én mindenkivel jó kapcsolatot alakítok ki. Út közben énekelünk, megcsodáljuk a természet szépségeit, és ügyelünk a belső kiegyensúlyozottságra.

SKORPIÓ: - A küldetést lehetetlen teljesíteni, de mi megpróbáljuk. A hegy gyomrán keresztül kellene menni. Az is lehet, hogy meghalunk út közben. De nem baj, a célért szép meghalni! Vannak itt gyávák, akik félnek! Pedig izgalmas dolog a halál, és a szenvedés még érdekesebb. A RÁK-ot egy kicsit megszurkáljuk a gyenge pontján… Ez a túlélő-tábor igazán nekem való! Ami nem öl meg, az erősít!

NYILAS: - Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez. Az én küldetésem feljutni a csúcsra, és onnan elérni az eget! Minden, ami szép és tökéletes, az odafent van. Ez a hegy sem véletlenül került ide, az Égieknek célja volt vele. Ezt próbálom a többieknek is elmagyarázni, de nem értik. Addig nem indulhatunk el, amíg meg nem kapom az égi jelet! Addig meg boncolgatom itt lent tovább a lét értelmét…

BAK: - Márpedig innen egy tapodtad sem tovább. Nem! Azért sem! Itt szabályok vannak. Szigorú rendben felsorakozunk, lehajtjuk a fejünket, és várunk, amíg a hegy magától tovább nem megy! Lehet, hogy nagyon sokat kell várni, de a kitartás az erényem. A többiek ugyan nem szeretnek, pedig akarom, hogy szeressenek! Én is szeretem magamat. De a kötelesség még a szeretetnél is fontosabb. Ez a világ pedig zord és kegyetlen.

VÍZÖNTŐ: - Átkelni a hegyen? Nem jó elgondolás. Hát én inkább megkerülöm, vagy keresek egy másik utat a hegy alatt. Csakazértse megyek a birkák után. Aki akar, velem tarthat. Tudom, hogy létezik egy másik út, ami sokkal ideálisabb mindenki számára. Lényeg, hogy érzelmeitekkel ne közelítsetek, nekem objektívnek kell maradnom. Engem ne utasítson senki! A szabályok pedig arra valók, hogy megszegjük őket!

HALAK: - Fáj a lábam, ha hegyet kell mászni, de azért sodródom veletek és alkalmazkodom. Igazából nem is érdekel, hová megyünk, és miért. Nem az a lényeg, hanem az út maga. Közben úgyis álmodozom, meg segítek mindenkinek, és Istenhez imádkozom. Ő majd vigyáz ránk, tudom, mert én jóban vagyok az „Öreggel”. A szeretetnél nincs is fontosabb. Ezen most elérzékenyültem…



Természetesen a fenti jellemzés a jegyek tipikus (asztrológiai) alapjellemzőinek sarkos eltúlzása. Kéretik nem mellre szívni!!!
Ideje: Január 26, péntek, 08:11:24 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Tudomány

"Csillagjegyek lélektana" | Belépés/Regisztráció | 34 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- Anonyma Ideje: Január 26, péntek, 08:27:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát ez nagyon jó! :) Remek ötlet a folytatás is, én olvasni foglak az biztos! " Aki akar velem tarthat." :)



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Január 26, péntek, 08:35:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jót derültem, Audrey :) Bár szűz volnék, de elolvastam a mérleget is, mivel az az aszcendensem, és most itt libikókázok a kettő között, hogy vajon melyik is illik rám jobban :)



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Január 26, péntek, 08:40:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Elolvastam az összes lehetőséget. Nekem mind közül a Bika hozzáállása fogott meg, és a legjobban tetszett. (Persze, nem mondtam, de én is Bika vagyok) És valóban magamra ismertem.



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- hori (hori@mailpont.hu) Ideje: Január 26, péntek, 09:03:23
(Adatok | Üzenet küldése)
hori (nyilas): nekem tetszett. :))



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- Noa_Noa Ideje: Január 26, péntek, 09:09:26
(Adatok | Üzenet küldése)
Az írás nagyon érdekes, - de most itt állok tanácstalanul, mert nem igazán ismerek magamra...

Pedig Szűz lennék, Rák aszcendenssel... - de nem igazán ismertem magamra egyikben sem.
Tudom, ez egy játék, és "nem szabad mellre szívni"... :))



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Január 26, péntek, 10:08:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Értem. Nem szívtam mellre, viszont örömmel olvastam.



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- Fata_Morgana Ideje: Január 26, péntek, 13:43:01
(Adatok | Üzenet küldése)
Audrey :)))))))) Szerintem érdemes volt nekivágnod a témának, többnyire ez az igazság. Mármint, hogy érdemes, vagy nem? Szerintem igen, meg az is jó, hogy vastaggal kiemelted, hogy ne szívjuk mellre, bár én ezt másképp fogalmaznám. Szép írás, szépek a szünetek és a betűtípus is. Most pedig énekeljük el a tizenkét csillagjegyet a további jó hangulat érdekében. :))



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- blue Ideje: Január 26, péntek, 15:49:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Adrienn kössz a Rák jellemzését, totál én vagyok, mosolyogva olvastam.
A férjem csillagjegye: Skorpió, és nagyon is illik rá.



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- pacal2 (pacal2@freemail.hu) Ideje: Január 26, péntek, 17:15:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)

Kedves Adrienn!
Nekem ís tetszett!
Várom az esetleges folytatást!
pacal(Laci)



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- vodkanarancs Ideje: Január 26, péntek, 22:09:53
(Adatok | Üzenet küldése)
Én szétnevettem magam az írásodon! Az meg, hogy nem minden illik valakire, pont azért van, amit írtál: mert ezek a jegyek csak alapkövek. De nálam és a családomnál abszolút bejött, nem minden, de a többség igen. És így szórakoztató volt olvasni!



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Január 27, szombat, 08:07:58
(Adatok | Üzenet küldése)
Akkor én most erősítem a szabályt? :)



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Január 27, szombat, 11:01:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon szórakoztató az írásod! Látszik, hogy behatóan foglalkoztál a csillagjegyek emberi tulajdonságaival. Én nem igazán hiszek benne, de valami mégis igaz lehet...Sosem lehet tudni. Mérleg vagyok, gondolom kiataláltad a válaszomból... Az, hogy tetszett, igazán nem udvariasságból írtam!
Üdv.: Péter



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- gabiga Ideje: Január 27, szombat, 12:22:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érdekes dolog ez az asztrológia. Igazán nem hiszek benne, de elgondolkodtató, hogy talán mégis van benne valami...komolyabb helyen utána olvastam és a jegyemre vonatkozó tulajdonságok szinte 80%-ban rámillenek. Ez kicsit sok véletlennek...Hmmm..Vízöntő vagyok :))) Öntörvényű és utálom a szabályokat...ki jön utánam? :))



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- meva Ideje: Január 27, szombat, 21:53:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hiszünk vagy nem hiszünk az asztrológiában, teljesen mindegy. Az írásod is, az ötlet is nagyon eredeti.Szeretettel gratulálok: Éva



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Január 28, vasárnap, 21:31:51
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon jó.Elovastam minden jegyet - de leginkább, a sajátom tetszett. Én vízöntő vagyok...és nagyon jó amit írtál...talán igaz is:))) olyan jót mosolyogtam rajta, hogy na! / Jó ötlet - lehetne más szituációban - összefüggésben...én várom a folytatást. Éva



Re: Csillagjegyek lélektana (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Február 01, csütörtök, 08:41:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem hinném, hogy a bolygók helyzete születésem időpontjában: meghatározná a sorsomat és gondolkozásomat. Amennyiben mégis, majd kiagyalok valamit, hogyan tudnám ezt megszegni. Elvégre vízöntő vagyok! :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds