[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 162
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 162


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A bosszú, mint regény
crucifix

Egyértelműen elbűvölte Hillaryt. Leparkolt a házukkal szembeni völgy nagy emelkedőjén és megcsókolta a lányt. Forró volt, és oly ártatlan mohósággal viszonozta a csókját, hogy John képtelen volt ellenállni.


Drágakő

John éjjel-nappal tanult, hogy bekerüljön egy elit egyetemre. Arisztokrata imázsa a felemelkedés kelléke volt. Négyéves tanulmányai alatt ritkán volt otthon. Ez kedvére volt; nem sokat találkozott Eugene-nel és Patriciával(apjával és fiatal, második feleségével -Kerekes Tamás)
John nem volt féltékeny. Az ember nem lehet féltékeny egy kisgyermekre, így érvelt.(Apjának és fiatal feleségének gyermeke4 született, így a húszas éveiben járó John-nak született egy kistestvére).
Tehát várt. Amikor lediplomázott, átvette az apja által kijelölt irodát a St. George Mining székhelyén, Bostonban.
Szíve szerint egy másik cégnél, egy másik városban dolgozott volna, ám lehetőségei korlátozottak voltak. A látszat számított. Egy lenyűgöző iroda és a hozzá tartozó titulus már önmagában is értékes volt. Az általa kialakított imás részeit képezték, és együtt jártak a Locke Ober-snél rendezett vacsorákkal, a Criket Club-beli teniszpartikkal és newporti hétvégékkel. Többet tudott a St. George Mining működéséről, mint bármi másról, és életében először rendelkezett hatalommal. Nem túl sokkal, de mégis valamivel, és minél többször élt vele, és jól élt vele, annál jobban bejöttek a számításai. Az emberek a cégnél igyekeztek a kedvére tenni.
John, noha nem volt bizalmas egyetlen barátjához sem, sokakkal tartott kapcsolatot, köztük nőkkel is. Jóképű volt és gazdag, fantasztikus állással és kellő sármmal rendelkezett ahhoz, hogy szinte minden nőt elkápráztasson. És ezt ki is használta. Ha rovátkákat vésett volna az övébe, az teljesen betelt volna.
A legtöbb nő, akivel randevúzott, - első bálozó - volt, már bekerült a társaságba, amelyben John is részt vett. Egyikükbe sem volt őrülten szerelmes, de akkor a szerelmet nem tartotta sokra. A húszas éveinek közepére azonban valami mást akart. A nők, akikkel megosztotta az ágyát, kellően csinosak és alkalmazkodóak, sőt kellően okosak voltak. Ám nem voltak eléggé lazák, izgatóak, agresszívek. Egyre többet álmodozott ilyen nőkről.
Olyanokról, mint Hillary Cox. Akivel az ágyban minden másként volt, mint eddig.
Míg a városban kívülállónak kezelték Johnt. Hillary azt éreztette vele. Hogy pontosan olyan, amilyennek saját magát tartotta. A lány jót tett az egójának. John el akarta hinni, hogy ő is jót tett a lánynak, de ebben nem volt biztos. Hillary nem törődött azzal, hogy látták őket beszélgetni. Hillary inkább azon igyekezett, hogy minél többet megtudjon a férfi életmódjáról.
John a kedvében járt. A lány szenvedélye felkeltette az övét is.
Egyértelműen elbűvölte Hillaryt. Leparkolt a házukkal szembeni völgy nagy emelkedőjén és megcsókolta a lányt. Forró volt, és oly ártatlan mohósággal viszonozta a csókját, hogy John képtelen volt ellenállni. Az Olds hátsó ülésén vette el Hillary szüzességét, aztán még kétszer szeretkezett vele, míg haza nem vitte. Hillary egyre vadabb lett. John vadságra tanította, amint magában is felfedezte ugyanezt az igényt. Fantasztikus módon tudta felszabadítani a férfi energiáit...
Teltek-múltak az évek, s egy alkalommal Hillary a tévéből tudta meg, hogy John egy másik hölgyet vesz felségül. A nárcisztikus férfi egy szót sem veszteget magyarázkodásra, csak azt kérdezi, hogy a bejelentés hogyan festett a képernyőn.
Hillary, aki írónak készült, elhatározza, hogy bosszút áll, méghozzá az egyetlen fegyverrel, amit sikeresen forgathat: A TOLLAL. Elhatározza, hogy bosszúja eszköze egy családregény lesz, amelyben elégtételt szerez magának.

A regény nem fog akkora közismertségnek örvendeni, mint Thomas Mann Buddenbrook ház-a, helyette kapunk egy olvasmányos romantikus történetet, benne az amerikai generációk harcáról, az apák és fiúk amerikai életforma váltásáról.
Hillary Cox írónő egy tv-showból értesül róla, hogy a dúsgazdag turmalinbánya-tulajdonos, John St. George, aki 27 éve a szeretője, egy másik nőt vesz feleségül. Bosszúból Hillary úgy dönt, hogy könyvet ír, melyben a nyilvánosság elé tárja John sötét titkokkal, galádságokkal teli múltját. John húga, Pamela St. George szintén bosszút forral a férfi ellen, így akarja megtorolni a gyermekkora óta elszenvedett sorozatos sérelmeket. A három évtizedet átfogó családi dráma, akárcsak egy drágakő, számos életsorsot tükröz vissza. A történetből egy gonosz, önző, ember jelleme rajzolódik ki, aki gátlástalanul gázolt át családtagjain, szerelmein, kőkeményen ragaszkodva saját elképzeléseihez az üzleti és magánéletben egyaránt.
Kiadó: Victoria



Timur Link
Cafe Stockholm
Barbara Delinsky: Drágakő



Ideje: Július 05, szombat, 17:45:32 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Könyvismertetők

"A bosszú, mint regény" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A bosszú, mint regény (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Július 06, vasárnap, 08:34:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
HÚÚ! Ez biztos tuti regény! Utána is nézek, hol lehet megvenni!!!:))
Köszi az ismertetőt: Zsuzsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds