[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 197
Tag: 1
Rejtve: 1
Összesen: 199

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Látomások
thomba

...akik naponta hat vagy annál több kávét fogyasztanak, háromszor nagyobb az esélyük, hogy auditív hallucinációban szenvedjenek, mint azok, akik...


Mintha nem volna éppen elég bajom, tessék! Most megint jól rám ijesztettek. Az Észak-Karolinai Durham Egyetem szakértő kutatói megállapították: azoknak, akik naponta hat vagy annál több kávét fogyasztanak, háromszor nagyobb az esélyük, hogy auditív hallucinációban szenvedjenek, mint azok, akik limitált mennyiségben fogyasztanak ebből az italból.
Szégyenszemre bevallom, fogalmam sincs, mi az az auditív hallucináció, de a tünetei máris jelentkeznek. Pedig még reggel van, és csak a harmadik kávénál tartok. Három jó erős presszókávé jobban észhez térít, mint a vekkeróra, amitől csak felriadok. Három kávé, és máris hallucinálok. A szakértőkre bízom, döntsék el ők, hogy ez most auditív hallucináció, vagy csak egy szimpla látomás. Mert hangokat nem hallok, mindössze képzelődöm.
Ülök egy kocsmában, körülöttem mindenki dohányzik, vidáman eregetik a füstöt, én meg csak nyelek nagyokat, az istenért sem kínálna meg senki egy rohadt cigarettával. Ráadásul isznak is, pedig az alkoholt sebekre szokták alkalmazni. Persze lelki sérülésekre is kiválóan használható.
Aztán látom magam előtt a Váci úti patikarablót. Fegyvert fog a szerencsétlen pénztárosra, aki már nyújtaná is feléje a teljes aznapi bevételt, ám a rabló méltatlankodva utasítja el a felkínált pénzt. Ugyan már! Hova tetszik gondolni? Én csak Algopyrint szeretnék, abból viszont jó sokat, mert azt nem lehet recept nélkül kapni, mint azelőtt. Az orvosnak hiába ajánlottam fel tisztes borravalót, sőt, szorítottam homlokához a revolveremet, nem volt hajlandó receptet felírni. A szabály az szabály, mondta. Jól néznénk ki, ha mindenki a kiskapun át távozna a rendelőből. Na, ide azzal az Algopyrinnel!
És látom a Flórián téri bankrablót az óbudai Kéhly vendéglőben borozni. Éppen a zenésszel húzatja, hogy: ...francia pezsgőt piálok, a zsarukra fittyet hányok... Joggal teszi. Mi dolga neki a zsarukkal? Azok túlságosan el vannak foglalva a környező házakban folytatott razziával, aminek során máris letartóztattak hét embert. Ebből négy nem fizette ki a parkolási díjat, és hiába tiltakoztak, hogy autójuk sincs. Képtelenek megérteni, a törvény mindenkire egyaránt vonatkozik. A rabló közben telefonál a Flórián téri bankba, s meginvitálja a teljes személyzetet egy pohár borra. Rájuk fér. A bor nyugtat. Márpedig átélni egy fegyveres rablást ugyancsak felnyomja az adrenalinszintet.
A patikarablót meg nem tudják elérni, hogy nyugtatót is szerezzen az Algopyrin mellé. Marad a bor.
Ezután már ott ülök a bírói emelvényen, előttem a két rabló. Mind a kettőt fel kell mentsem (a feloldozást a papra bízom), mivel mindketten megélhetési bűnözők. Az vesse rájuk az első követ, aki nem akar jobban élni.
És egy újabb látomás, ami ott lebeg a szemem előtt. Kilépek a U.S. Airways Hudson folyón landoló repülőgépének szárnyára. Körülnézek, és menten elfog a rémület, amint meglátom a rengeteg hideg vizet: Szűzmáriám! Repülni tudok, úszni nem!
És ekkor elsötétül előttem a világ. Filmszakadás.
Kéne inni még egy kávét.

Ideje: Január 16, péntek, 18:48:11 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All FullextraHAPCI

"Látomások" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Látomások (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Január 16, péntek, 20:23:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én sajnos a koffein allergiám miatt, nem ihatok kávét, de be kell látnom, hogy minden rosszban van valami jó...:)))) Írásod nagyon tetszett...:))))



Re: Látomások (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Január 17, szombat, 06:26:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is hallottam már erről az audota..., audavte...., szóval erről a hullócinációról. csak nekem 6 feles után szokott beállni. Ilyenkor mindig fehér egerekkel sakkozok. Én a fekete bábukkal vagyok. Állandóan az egerek győznek. be kellene szereznem egy macskát. üdv. Józsi



Re: Látomások (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Január 17, szombat, 13:21:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon tetszik az írásod!:) Egzaltált látomásaidat a kávéra fogni nem lehet: ez a valóság, a magyar valóság!:)) Egyébként én is veszélyeztetett vagyok: rengeteg kávét iszom.... De még nem jelentkeztek a "hangok"!:)



Re: Látomások (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Január 19, hétfő, 10:48:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Akkor engem ez a veszély nem fenyeget a magam napi 10-12 kávéjával, mert így a második hat közömbösíti az első kettőt. Ugyan így a második doboz cigi meg az elsőt. Szóval fő az egészség!!:)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds