[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 207
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 208

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Karácsonyi ajándékok
csitesz

Karácsonyi ajándék a Fullextra Karácsonyi találkozóján résztvevőknek, és azoknak, akik el akartak jönni a talira.


Karácsonyi ajándék a Fullextra Karácsonyi találkozóján résztvevőknek, és azoknak, akik el akartak jönni a talira.
Boldog Ünnepeket kívánok!


102 - Számmisztikus barátom kap egy golyós számológépet az 1960-as évekből, egy varázspálcával. Ha nem megy vele a négyzetre emelés, akkor körülrajzolja a varázspálcával, és azt mondja, hogy abrakadabra. Közben morfondírozik: Most számolok, vagy jojózok? Lassan begolyózok.

alamina - doktori disszertációját kapja, melynek címe: A laminalt parketták hatása a rímfejlődés korai szakaszában a versírásra, különös tekintettel a páros rímek egymásra gyakorolt szívritmust növelő nagyzenekari hangzására.

Anna1955 - 8318 különböző színű pólótrikó külön dedikálva mindegyik tagtól, és a fölirat rajtuk: " You are the fullextra".

Angyaliandi - Szilvásgombóc, szílvalekvár, szilvapálinka, valamint egy birtoklevél, amelyben az áll, hogy Andi egy hétszílvafás nemes.

Anne20 - fulextra testápoló csomag, hogy örökre 20 éves maradjon.

aranytk - fényes kristályszív.

aleb - első kötetének 11. változatlanul utánnyomott kiadása.

baggio011 - Aranycipő az Internacionale színeiben.

Blue - egy Kék tigris, a hozzávaló kék korbáccsal.

Bluesky - egzotikus gyümölcstál, mango-öntettel.

Captnemo - tengeralattjáró, hangfogóval.

Csöndese - elektromos megafon, bőr talpú cipővel, spiccvassal.

csaszti - új kötete, a Csasztiskák a KISZ-táborból címmel. 18 éven felülieknek. Egyik gyöngyszeme:
Gyere pajtás, ne mondj ellen, szívd szaporán mindkét……… szívószálas iskola tejemet.

eprecske - a Hajnali Kúrír dedikált gasztronómiai kiadványa, különös tekintettel az Ököruszály leves főszerkesztő módra történő elkészítésére.

félix - egy másik félix a hölgyek sorából, hogy végre már egész x-nek tudja magát.

Fetykó Judit - számos alkotótábor, irodalmi társaság, művészeti kör tagja - tagság rendező hitelcsomag a bankok mintájára. Belép tagként a fullextrába, innentől elég csak ránk figyelnie, a többieket lerendezzük mi.

fényesi - egy aranyalma, amit, akit állandóan karbantarthat, fényesíthet.

ho - egy indián békepipa a félreértések elfüstölése céljából.

Katesz - cipőtisztító készlet Baggio aranycipőjének karbantartásához.

királylány - királyfi.

LEKA - legújabb mulatós cd-je. Slágerlista vezető dala: Leka-pom az aranycsipkés pártámat, csókolom a csókos szájú mátkámat.

Lacoba - üdvözlőlevél az Amerikai Kongresszusi Levéltártól a Zagyvaforrás színvonalas szerkesztéséért, valamint a Salgótarjan környékén őshonos nyelvjárásnak a szuahéli nyelv fejlődésére gyakorolt hatása c. előremutató monográfiájáért.

léna - egy álomtündér, hogy minden álma valóra váljon.

mango - tetszőleges összegben levásárolható utalvány az OFOTÉRT, és a Vision Expresz boltjaiba, a teljes napszemüveg kollekcióra.

maninblack - gyakorlati kézikönyv a hogyan szelídítsünk Kék Tigrist? című életveszélyes artistamutatványhoz.

Miújság? együttes - Egy éves előfizetés a Dörmögő Dömötör c. irodalmi, kulturális, közéleti, tudományos, sport, és felnőtteknek szóló felvilágosító hetilap példányaira.
Az együttes szlogenje:
- Mi újság?
- Nem tudom. Tegnap nálam jártak a rokonok.
- Nálam sincs semmi újság. De csupa fül vagyok.

Mz/X - egy saját készítésű tömörítő program írásai felolvasásához.

naiva - első meditációs cd-je, melynek címe: Bebizonyítom magamnak, hogy én olyan magabiztos vagyok! Vagy mégsem?

norbert - királylány.

Pécsi Éva - AKIOSZ elnöke. Adminisztrátori teendők ellátása a fullextrán a nap 24 órájában, különös tekintettel az általam elkövetett nyelvtani hibákra, elütésekre.

prince - princesse.

samway - eperrel töltött csirkecomb baconbe tekerve, eperszósszal. Ital: eperturmix.

sete - legújabb könyve, melynek címe: Én nem kaptam fizetésemelést az idén. Se te?

szilvási - angyalszárny karbantartó-készlet.

tamiska - miska kancsó, ta, ta, tavalyi vegyespálinkával.

tiszavirág - Katonai kézikönyv: Túlélési gyakorlat a Tisza fölött, virágzás idején. Alcím: Csak az első nap a nehéz. A többi jön magától. Naiva határozott kérdése a könyv elolvasása után. Ez így van? Vagy mégsem?

veva - Adózási kézikönyv az eva, és a veva szerinti adózás választásához. Ajándék dvd-vel. Fő témája W. Shakespeare adóalany kérdése nyomán: „Adózni, vagy nem adózni? Az itt a kérdés!”

winner - Egy hófehér tóga, zöld babérlevél koszorúval. A tógán a fölirat: „A győztes én vagyok!”


Ideje: December 14, hétfő, 18:51:39 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Karácsonyi ajándékok" | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: December 14, hétfő, 19:56:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Dolgozunk az ügyön... ;-)))



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- Samway Ideje: December 14, hétfő, 20:27:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Még jó, hogy nem a " Főszerkesztőbecsinált barna mártással" fantáziadús étket ajánlotta kedves gasztrómániákus úr



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- blue Ideje: December 15, kedd, 06:47:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kék korbácsom már van...de milyen a kéktigris kézikönyv?)))))



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- winner Ideje: December 15, kedd, 08:12:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Józsi! Hoztad a formádat... jó értelemben. Én azért meg vagyok győződve, hogy nem véletlenül hagytál ki és Zsuzsival ez meg volt beszélve.



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: December 15, kedd, 12:13:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Helyes Lacoba, dolgozzatok rajta: Tudod, "dolgozni csak szépen, ...stb." üdv. Józsi



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 15, kedd, 13:08:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jót derültem a szellemességeden már a helyszínen is... Nagy mókamester vagy...Ölellek Anna :))))



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: December 15, kedd, 16:06:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Na, erről beszéltem! :-)))))))))))))))))) Nagyon jók! Igy amiket nem hallhattunk a távolság miatt, azokon is jót derülhettem olvasáskor! Köszönjük az ajándékokat! Én az enyémmel maximálisan elégedett vagyok. :-)))))



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: December 15, kedd, 22:31:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm ezt a szép ajándékot! Vigyázni fogok rá, ígérem!



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: December 16, szerda, 11:10:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Józsi az adózási kézikönyvet, lehet, hogy tanulmányoznom is kellene, no nem a kiskapuk ismerete miatt, hanem azért, hátha megtudnám belőle a kecskés káposzta történetét! Mármint, hogy az államnak is legyen, de nekem is maradjon! :)



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: December 17, csütörtök, 11:24:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm szépen az ajándékot! Nem vagyok benne biztos, hogy örökre húsz akarnék maradni, jó a harmincas is....



Re: Karácsonyi ajándékok (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: December 26, szombat, 20:10:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm a szép hasonlatot! Kedves vagy!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds