[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 265

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Mindörökké Rock - de ma meghalt!
AngyaliAndi

Nem kenyerem a mozi-kritika, de most mégis kénytelen vagyok klaviatúrát ragadni...


Aki kicsit is ismer, az tudja rólam, számomra a rock éltető elem. Nézem, hallgatom, tombolok, remegnek a falak, egyszóval ezzel üzemelek. Aki nálam nagyobb rockernek hazudja magát, azt körbe kell rajzolni, és úgy kitűzni a falra.
Láttam egy mozi- kedvcsináló montázst. Mindörökké Rock! Nem jött meg hozzá a kedvem. A gond az, hogy a gyerek is látta, neki meg megjött. Ő még csak kezdő kis rockerke, beleszalad olyan csapdákba, mint egy régi nagy dallam, pár villanásnyi mutatósabb tömegjelenet. A két lényeges ellentmondást nem látta meg sajnos. Az egyik az, hogy eme produkció amerikai, a másik pedig az, hogy a rockersztárt Tom Cruise játsza. Nomármost Amerika nem tud rock-produkciót gyártani, és Tom Cruise előbb megy el kivénhedt tánctanárnak, mint rockersztárnak.
Szóval gyerek könyörgött, mi engedtünk, és délután már a moziban is csücsültünk. Az első másodpercek döbbenetét maga a zene okozta. 1987-ben járunk, születtek akkor nagy durranások, ám mégsem azokat hallottuk, hanem valami elfuserált noném popp dalocskákat. Mindez két tizenéves bociszemű Ken -Barbi imitációtól prezentálva, mint kemény rockerek. Barbink kis virágmintás miniruciban adta az ártatlant, míg Ken baba bevezette őt a csúnya város rejtelmeibe. Készültem én az alvásra, nem lett volna ezzel semmi baj, én mindent megteszek a gyerek boldogságáért, de a következő percek okozta sokk nem segített a békés álmodásba menekülni.
A jóságos, mindenkitmegértek típusú kocsmatulajt Alec Baldwin alakította, ami első ránézésre még hitelesnek is sikeredett. Koszos- borostás- nagypocakos lepukkant rocker, állandó pénzzavarban. Ez stimm. Csakhogy énekelnie kellett szegény párának, ami igen fájdalmasra sikeredett. Magas lágyhangú rockert még életemben nem hallottam. Eme tudatlanságomban a film közepén gyúlt fel az értelem szikrája, amint az asszisztensét alakító Russel Brand a torkáig tolja a nyelvét, mintegy kifejezve örök szerelmét iránta.
Az első laza hányingeren túljutva jött csak a java. Megjelent a hatalmas szupersztár Stacee Jaxx- Tom Cruise, és szánalmas Axl Rose imitációba kezdett. Ami Axlnek jól áll, az Tomnak nagyon nem. El kéne a rendezőnek mesélni, hogy egy csupasztestű, egyhatvanas törpe sosem lesz hiteles rock nagyágyú, hiába gyakoroltatják vele reggeltől napestig a higanymozgást. Max szánalmas hernyónak fog tűnni így. Jó esetben. És ha piást kell alakítania, akkor tegye már meg neki azt a szívességet valaki, hogy egyszer az életben leitatja, mert az a tántorgás, amit ebben a moziban művelt, az inkább hasonlatos egy idült belsőfül gyulladással kínlódó, szédülésre hajlamos, identitászavaros templomi kórus- énekesre, sem mint egy non-stop IHB partyban fetrengő zenészre.
A film története elrejtőzött, a végéig nem sikerült megtalálnunk, gondolom húzóerőnek a koncertjeleneteket szánták, és nem a magvas mondanivalót. A baj ezzel csak az volt, hogy a koncertjelenetek nagyon emlékeztettek egy Karda Beáta fellépés tömegjeleneteire. Bár lehet, hogy Amerikában ennyire elvágólag tombolnak a koncerteken.
Szóval, ha valaki kicsit is szereti a rockot, az nehogy beüljön erre a mozira, mert garantáltan kétszáz lesz a vérnyomása pillanatok alatt, s akinek voltak még illúziói Tomunk színészi képességeivel kapcsolatban, az pláne kerüljön nagyot, mert este telezokogja a párnáját, az tuti. Bár lehet, hogy Disney- csatornás kabarénak szánták?







Ideje: Július 14, szombat, 22:12:08 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Mindörökké Rock - de ma meghalt!" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Mindörökké Rock - de ma meghalt! (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Július 14, szombat, 22:32:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jót derültem cikkeden. A film iszonyatos volt. :))))



Re: Mindörökké Rock - de ma meghalt! (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Július 14, szombat, 23:01:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kemény kritikát írtál Andikám, keményet, mint az igazi rock:)) A humorod most is fergeteges! Tudod, már ezért érdemes volt elmenned erre a filmre:)) Olvasóidnak szereztél pár vidám percet! Puszi!:))



Re: Mindörökké Rock - de ma meghalt! (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Július 15, vasárnap, 07:20:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez a két "műmájeres" fotó önmagáért beszél! Jézusom, Tom C. mint rocksztár? Nem láttam, de ezek után biztosan nem is fogom megnézni. Andika, köszönet a remek cikkért!



Re: Mindörökké Rock - de ma meghalt! (Pontok: 1)
- Malan Ideje: Július 15, vasárnap, 14:06:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon ijesztő dolgokat írtál, úgyhogy biztosan nem fogom megnézni. Köszi a tippet! Ja, és remek a cikk! :-D Üdv!



Re: Mindörökké Rock - de ma meghalt! (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: Július 15, vasárnap, 17:07:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nahát Andi!...hihihi Te aztán lehúztad a vizes lepedőt erről a filmről!...Ezek után már nincs kedvem sem megnézni, pedig készültem...:)))))
Humoros, kemény rockkos kritika! :)))) Gratulálok!...



Re: Mindörökké Rock - de ma meghalt! (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Július 15, vasárnap, 22:58:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó lett a cikk(i)! J



Re: Mindörökké Rock - de ma meghalt! (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Augusztus 12, vasárnap, 03:15:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ha nincs film, nincs a lehengerlő kritikád, és nem szórakozom ilyen jót írásodon. tehát mégis csak meg kellett nézned! Ez ám a dialektikus hozzászólás! puszi Józsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds