[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 325
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 326

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ötödször a könyvhéten
winner

Idén már ötödik alkalommal vettünk részt a könyvek legnagyobb ünnepén, a 84. Ünnepi Könyvhéten...


Igen! Idén már ötödik alkalommal vettünk részt a könyvek legnagyobb ünnepén, az Ünnepi könyvhéten. Ahogy korábban, idén is egy fél pavilont béreltünk, hiszen ez sem kis összeg. Pedig még ez sem volt könnyű és nem is ment zökkenőmentesen. Kezdődött azzal, hogy össze kellett toborozni azt a létszámot, ami még elviselhetővé teszi az egy főre jutó költséget.

Az első napon csütörtök reggel Annával és naiva Zsuzsival kezdtük meg a nagy kalandot. Délelőtt a (fél) pavilon elfoglalása, a könyvek egyeztetése és a lassan szálingózó kevés érdeklődő töltötte ki az időnket. Megérkeztek a társbérlőink is, két kedves és csinos lány személyében, akik az ÉTK Kiadót voltak hívatottak képviselni. Szembe velünk egy hatalmas fagylalt pult, ami csak elsőre tűnik jónak. Később rájövünk aki fagyizik az nem vesz könyvet. Ráadásul, ha meleg van a hűtőpult, hogy hűtsön, pont ránk fújja a meleget. Kora délután egy kisebb, késő délután egy nagyobb zivatar kergette szét a bámészkodókat. Majdnem elfelejtem, hogy közben megérkezett Baggio011 és Thomba, majd befut LEKA is új könyvével. Kitartásunk késő délután hozza meg a gyümölcsét, azaz megtörik a jég és végre van egy vevőnk. Az első könyvet nekem sikerült eladnom, igaz nem a sajátomat. De ez nem is fontos, lényeg, hogy sikerült. Többre sajnos nem is volt kereslet. De optimisták vagyunk, hiszen van még négy nap.



Nyitjuk a pavilont





Társbérlőink

Péntek reggel mi nyitunk naiva Zsuzsival. Délelőtt a „nagy érdeklődés” lehetővé teszi, hogy elmenjünk és megnézzük az árvizet, valamint az Erzsébet téren felállított óriáskereket.
A lényeg viszont, hogy amilyen nehezen indult a nap olyan jól végződött, hiszen ma már a könyvek is fogytak. Főleg a munkaidő végeztével élénkült meg a tér, és ez biztató a holnapra nézve. Pontosan nem tudom kinek és mennyi könyvét adtuk el. Igazi öröm volt, hogy néhány kedves vendég is megtisztelte a pavilonunkat. Legelőször is ott járt Klárika (Si) sógora, aki nem más, mint Boki testvére és vele volt a felesége is. Ők naiva Zsuzsi Levelek a múltból könyvét vették meg, amit a szerző boldogan dedikált. De ott járt Félix is, szerencsére mosolygósan és egészségesen.





naiva Zsuzsi dedikálja a könyvét Si (Kamarás Klárika)sógorának





naiva Zsuzsi és Szalai Sándor (Felix)





Én, Hepp Béla (a_leb) és Molnár József (farao)


Meglátogatott minket Molnár József, azaz faraó. Csiginek (Bodó Csiba Gizella) és a_lebnek (Hepp Béla) is volt vendége szép számmal. A nagybetűs számunkra ismeretlen OLVASÓK is tiszteletüket tették nálunk, nem is kevesen.
Ami még örvendetes, nem esett az eső, sőt kimondottan kellemes idő volt. Joggal bízhattunk hát abban, hogy a szombat még nagyobb forgalmat hoz számunkra.
Meglátogatta a pavilonunkat egy 91 éves bácsi (15 évet simán letagadhatott) Aki tavaly egyik könyvemet vette meg. Idén naiva Zsuzsi egyik könyvét vásárolta meg. Hosszú életet és jó egészséget kívánok neki, és hogy évente vegyen valamelyikünktől egy-egy könyvet.





Bodó Csiba Gizella (csigi) és ismerőse a 91 éves bácsi, aki lelkes olvasónk



dr. Füst Antal, Földi László (Lacoba) szerzők és a közös könyvük

A szombat maratoni hosszúságú, lévén ekkor van a könyvek éjszakája, utcabál és koncertek. naiva Zsuzsi és én kora délétán érkezünk, és az ügyeletet adók jókedvéből látjuk beindult az üzlet. Örömmel üdvözöltük Lacobát és dr. Füst Antalt, a Zagyvafő váráról szóló könyv szerzőjét. A délután is úgy indul, hogy ma nagy forgalmunk lesz. Sajnos kétszer is olyan zivatar volt, hogy nem győztük menteni a menthetőt. Utána némi érdeklődés és idnkénti vásárlással indult a könyvek éjszakájába, ami nálunk kb. 10-ig tartott. Jelentem nem mi zártunk elsőnek, sőt még tízediknek sem. Na persze kilenc óra után inkább a zene volt a főszereplő a téren. Aki vásárolni akar, az nem ilyenkor jön. Ami még fontos, több könyv fogyott, mint előző nap, igaz így sem elég. De még van másfél nap.

Még két szívmelengető történet. Késő délután két aranyos tini lány nézegeti a kínálatunkat. Nem azok a típusúak, akik a mi alkotásaink után érdeklődnek. Megilletődötten mondják, hogy ők kortárs magyar író alkotásait keresik. A titok nyitja, hogy irodalom órán a tanáruk kötelező olvasmányként olyan kortárs magyar író alkotását adta fel feladatnak, amely nem közismert. Némi rábeszélés után mindketten a Családfát választották. Így lettem „kötelező olvasmány”. Azt azért még kértem, ha kész a prezentációjuk küldjék el nekem is.

A szomszéd pavilonban egy könyvet második világháborús katonáknak beöltözött fiatalok reklámoztak. A felszerelésüket megirigyelve Hegedűs Csaba (navarrista), és Zsuzsi (naiva) is kipróbálták milyen felfegyverkezve.




Eső után




A két tini lány Heni és Tamara







Hegedüs Csaba (navarrista) és Zsuzsi (naiva) talpig fegyverben

Vasárnap már reggel éreztem, hogy fáradt vagyok, aztán a nap folyamán ezt el is felejtettem. Reggel egy gyűjtőnek egy fiatalember vásárolt dedikált könyveket. Hogy ezt miért teszi? Van néhány teóriám, de nekem Anna gondolata a legszimpatikusabb. „Vegyük úgy, hogy ezzel támogatja a kortárs irodalmat.”
Ez a nap volt a legjobb, nem volt eső, sokan látogattak a pavilonunkhoz, és vevőnk is volt jócskán.




A könyvgyűjtőnek dedikál Hepp Béla (a_leb)




A jövő olvasója

Hétfő olyan levezető nap. Reggel mikor megérkezek SherlockOldal (Adrienn) már a pavilon előtt vár. Kinyitunk, miközben megérkezik Anna is. Késő délutánig inkább csak érdeklődőnk volt, meg néhány Fullos látogatónk. Kora délután még vásárlónk is akadt, majd 3 óra körül elkezdtünk leltározni és összepakolni.




A kínálatunk





Anna, aki lehetővé tette, hogy idén is ott lehettünk a könyvhéten

Végül néhány adat:

A már korábban említetteken kívül járt a pavilonunknál Attila61, Fetyko Judit, nemtom, Anne20 és párja, Suba, elend, Eroica, Mester Györgyi is.
A Fullextra.hu (fél)pavilonjában 13 szerző 18 kötete volt megvásárolható.
Két Fullextra tagunk Attila61 és estelente anyagilag is támogatta részvételünket, továbbá két szerzőnk Si könyvei eladásából származó bevételét, míg AngyaliAndi a könyveit adta támogatásként

Mivel lehet befejezni ezt a beszámolót?

Jövőre veletek ugyanott.

Ideje: Június 16, vasárnap, 11:00:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Ötödször a könyvhéten" | Belépés/Regisztráció | 15 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ötödször a könyvhéten (Pontok: 1)
- Si Ideje: Június 16, vasárnap, 11:24:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömmel olvastam ezt a nagyszerű beszámolót. Si



Re: Ötödször a könyvhéten (Pontok: 1)
- nemtom Ideje: Június 16, vasárnap, 13:22:54
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönjük winner a mindenre kiterjedő beszàmolódat! Jövőre talàn én is eljövök, ha már idén nem voltam ott!!! :((((



Re: Ötödször a könyvhéten (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Június 16, vasárnap, 14:54:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Laci a remek beszámolót! Sajnálom, hogy nem lehettem ott - hiányoztatok...
Üdvözlettel - Miki



Re: Ötödször a könyvhéten (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Június 18, kedd, 13:24:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci, nagyon köszönöm a beszámolódat, remek, részletes, figyelmes írás.
Nagyon nagy élmény volt ott lenni, tanusíthato, mint ahogyan azt is, hogy ha ott vagy, el tudod adni a saját könyveidet :-).
Ott kell lenni, na, egyszerűen kell! :-)

aLéb



Re: Ötödször a könyvhéten (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Június 18, kedd, 23:03:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci! Jó volt visszaemlékezni arra a 4 napra, a beszámolód nyomán. Csak az a sok eső ne lett volna:) Kárpótolt viszont, hogy új és régi ismerősökkel találkozhattam, érdekes embereket ismerhettem meg. Hatalmas dolognak tartom, hogy már 5. éve van Full-pavilon ezen a jeles eseményen. Én is csak azt tudom tanácsolni: ott kell lenni, akinek könyve van, mutassa meg magát, és érezze át az olvasóval való személyes találkozás izgalmas kalandját!:) Mert ez az... Köszönet a beszámolóért!:) Puszi: Zsuzsi



Re: Ötödször a könyvhéten (Pontok: 1)
- PiaNista Ideje: Július 04, csütörtök, 21:31:20
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon sajnálom, hogy én a fenti izgalmaknak nem lehettem részese, pedig talán csak egy héttel késtem le.
Azóta a legutóbbi kispesti találkozón végre én is találkozhattam néhány kellemes emberrel és hallhattam verseiket.
Nagyon remélem, hogy ez csak a kezdet...

Üdvözlettel: PiaNista



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds