[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 341
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 341


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is!
fényesi

Hiába minden szép ívű dal, míves mondat, rímek, könnyek, és fénnyel teli lélek! Jézus nem érkezik a tömjénfüsttel terhes arany templomokba, mert nincs cipője!


"Az Úr lelke van rajtam, azért kent fel engem, hogy örömhírt vigyek a szegényeknek. Elküldött, hogy hirdessem a foglyoknak a szabadulást, a vakoknak a látást, hogy szabadon bocsássam az elnyomottakat, és hirdessem az Úr kegyelmének esztendejét." (Lukács evangéliuma 4, 18-19)

Hiába minden szép ívű dal, míves mondat, rímek, könnyek, és fénnyel teli lélek! Jézus nem érkezik a tömjénfüsttel terhes arany templomokba, mert nincs cipője! Ne várjátok asztalotokhoz, hiszen szent kötelessége van! Milliárdnyi az adószedő! Nincs ember kihez szólna, nem érti a feliratokat, kocsmák füsttelen kriptájában nincs merengő költő, oktalan a miért, és szótlan a semmijét féltő. Vizét vesztett kutaknál hamis üvegen csillan a kezét mosó Pilátusok gyengesége! Ne kérdezzétek, mikor jön!

Hiszed Őt? Sírtál talán érte a kereszt alatt? Gondoltál-e rá, amikor beteged meggyógyult? Nem átkoztad-e, amikor veszteség ért? Mi van az arcodon, amikor megtehettél volna érte, - a legkisebbért - bármit, hogy érte tedd meg? Nem loptál-e csókot, időt? Tisztelted-e távoli atyád, és nem voltál-e irigy más gazdagságát látva? Hamisan sem tanúztál, cinkosan sem bújtál a kérdések, a sorsok, a hajléktalan elől? Pedig lehet Ő volta az! Kartonpalástot viselt, szakállába beleette magát a farizeusok látványának nehéz váladéka. Ott köhögött, és vonszolta ilyen-olyan életének bűzét! Körme alatt a Názáretbe vezető út minden mocska! Semmi nem volt előtte, és nincs utána, mi tisztább volna!

Nasrat, Nasrat! Őrködő asszony, merre jársz fehér ruhádban? Hol vannak a pálmaágat porba hajítók? Készítsd kendőd, lelked nagy bánatára! Rólad mintázódik századok, ezredek fájdalma! Ne higgy a nép tisztánlátásában! Megfeszíttetik fiad, s nem kell harminchárom év sem! Pedig szépen lobog a gyertya lángja, és jászolt képzel minden hitetlen, minden sarokba, de megbotlik az első lépcsőnél kereszt nélküli útján.

Halljad rabbi! Ember fia, Jézus! Kérünk, de nem kapunk! Kopogtatunk, de meg nem hallgattatunk! Ítélkezünk, pedig ellenedre való, s nem törődünk szent mértékeddel! Követ, aki követ, és látja az élet világosságát, és nem tartja vissza saját vérét, ha útra kel hegyeken, vizeken túl!

Rabbi! Tudnod kell, hogy éheznek, és szomjaznak! A végtelen kosárnyi hal is kevés, mert egy mindig van, ki többet, és még kér semmi hatalmáért! Sok itt, és mindig van egy újabb kinevezett messiás, kinek méz a szava, de korbács a tette! Örüljünk, és ujjongjunk Jesua, hogy a mennyben jutalmunk lesz? Pedig nekünk itt a földi élet fáj, s nincs már áldozatunk! Mit adhatnánk cserébe vasszöged csontrepesztő sikoltásáért?

De csak gyere Te pásztorok pásztora! Készülj sok igével Jézus, Isten fia! Legyen számolatlan az örömhír, mit hozol! Legyen munkáról, meleg szobáról, felelős írástudóról, alázatos gyermekről, mit hozol! Tudjuk, sok a tennivalód, de annyi gyógyítás, csodatevés közt kérünk, ne feledkezz meg ártatlan lelkű lélek szolgáidról! Itt zenélnek, festenek és írnak, máztalan arccal bámulnak művedre, és tűrik a kacagást, elnéző mosolyt ők, ezek a gyámoltalan bohócok! Hiszen, ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is! Kitaszítottak, és Utunkért mégis áldottak!
Ideje: December 20, péntek, 21:31:13 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is!" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is! (Pontok: 1)
- stefanicus (stefanicus46@hotmail.com) Ideje: December 22, vasárnap, 09:00:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hello Fényesi ! Köszöntelek örömmel olvastam soraid. Bizony-bizony igy igaz,minden szavaddal egyetértek . Kivánom , hogy Szenteste legyen a szeretet házatokban és Szereretteid házában valamint a Fullos családok otthonában igazi szertet s öröm légyen eme ünnepen .
Úgy legyen, Isten engem úgy segéljen .
Meghitt . Aldott Karácsonyt és Bort ,Búzát ,Békességet ,jó egészséget, Békében sikerekben gazdagon Isten áldásával Tinéktek . Köszönöm a szókat, a tollnál jelen vala:shf/Istvan Smile



Re: Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is! (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: December 22, vasárnap, 18:48:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Minden szavad igaz, minden gondolatoddal egyet kell értsek, mert minden példád a jelenből való. Nagy erejű írás, hívő és nem hívő egyaránt elgondolkodhat; van-e, lehet-e a számára a világ otthon? Sok kérdést teszel fel, és köszönet érte, mert mire való az írás, mint arra, hogy elgondolkodhasson önmagán az, aki olvassa? Írásod lelke mélyen megfogott, köszönet érte, hogy olvashattam.

aLéb



Re: Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is! (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: December 23, hétfő, 14:11:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm figyelmeteket!

Tudjátok az a nagy baj, hogy ilyenkor mindenki annyira szeret! Hol voltak az esztendő elmúlt hónapjaiban ezek az érzések? Mennyi az igaz hit, meggyőződés, és mennyi az ünnephez tartozónak gondolt ájtatosság-kötelezettség(!)?



Re: Ahogy Te vagy, úgy vagyunk mi is! (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: December 30, hétfő, 22:37:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A szeretet belülről fakad, és nem lehet kényszeríteni. Született adomány, hogy valaki képes-e önzetlenül szeretni, vagy csak időnként beállni egy sorba, amelyik hirdet ugyan valamit, de holnap lehet, másik sor az, ami jobban tetszik. Én nem vagyok vallásos, és épp a vallás tett hitetlenné. Talán mert úgy érzem, a legnagyobb képmutatás, bíborban, bársonyban pompázva hírdetni, hogy tűrj ember, mert ez a dolgod. Léted eldölt születésed pillanatában, és ha van is kivétel, az annyira elenyésző, hogy nevetséges lenne példálózni vele. Nehéz a szívem, mert nem hiszek... már nem. Nagyon elgondolkodtató sorok, és talán értelek is. Szeretettel ölellek: Anna



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds