Trópusi szigeten élni
Dátum: Május 21, szerda, 15:23:56
Téma: Ország Világ


Funny írta az utazás.com fórumában az általa nyitott Trópusi szigeten élni topicba 2002 május 21. -én, még az ebéd elõtti idõ magaságban, az alábbiakat:
Elmondom, milyen életet tartok egyedül elképzelhetõnek!
Elmennék egy olyan szigetre, ahol mindig meleg van és csicseregnek a madarak és zöldellnek a fák és virágok illatoznak és zúg és tajtékzik az óceán és lágyan melenget a napsugár és hûs zivatar frissít fel a forró délután tikkadásából.



Ez az alap.
Továbbá: mosolygós, az élet szépségétõl folyamatosan betranszolt emberek legyenek körülöttem, akiknél az anyagiak csak addig számítanak, hogy legyen kajájuk, meg ruhájuk, meg házuk, esetleg még 1-2 alapvetõ dolog.
Szeretnék egy ilyen helyen mondjuk tenger/óceánparti koktélbárt létrehozni, jót és olcsón, vagy bungalókat építeni és turistáknak kiadni...
Szóval valami olyan meló, ami csak a beindításánál okoz kellemetlenebb pillanatokat.

ÉS ÉLVEZNI AZ ÉLETET, MERT MI MÁSÉRT SZÜLETTEM VOLNA ERRE A VILÁGRA!?

ui: valójában nem is várok válaszra, csak világgá szerettem volna kürtölni, hogy mit jelent az számomra, hogy "emberhez méltón élni"...

PUSZI MINDENKINEK!

ÉLJETEK ÚGY, HOGY A VÉGÉN NE KELLJEN HALÁLFÉLELEMBEN ÉS CSALÓDÁSBAN DÜHÖDTEN FORGATNI A FEJETEKET ÉS ARRA GONDOLNI, MI MINDENT NEM TETTETEK MEG PUSZTÁN FÉLELEMBÕL!

* * * * * * * * * *

Funny az elmult évben, már nem jelentkezett a topicban.
Ki tudja mi lehet vele?
Talán õ már sütteti a hasát valahol egy paradicsomi környezetben, valamelyik trópusi szigeten, talán csak megfeledkezett az egészrõl.
- Nem tudom.
De a topic az ott van, és nap mint nap, újra meg újra elvarázsolja az olvasót a gondolat, miszerint "trópusi szigeten kellene élni"

Ezek a parányi, talán a pillanat hangulatától vezérelt szavak indították el bennem is, hogy én is több vagyok annál, mint amit nap, mint nap, megengedek magamnak.

... és megszületett ez a téma.

- Ami most már a tiétek is! (tárgyaljuk ki)





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1