Munkaerőhiány az Agrár tárcánál
Dátum: Július 02, szombat, 22:45:58
Téma: Életünk napjaink


A hírekből értesültem, egy szörnyű munkaerőhiányról, ami az Agrár tárcát érintette súlyosan.


Teljesen összezavarodtam, ennek a hírnek a hallatán. Kialakult bennem egy átmeneti tudathasadásos állapot. Nem értettem, hogy a piacgazdaságban, ami ugye már nálunk is van, hogy nem tud találkozni a kereslet a kínálattal. Úgy gondoltam, na most félreteszem az okvetetlenkedő, még a kákán is csomót kereső gondolkodásomat.
Megpróbálok felhőtlenül örülni annak, hogy van az országban egy olyan hely, ahol nem a munkaerő túlkínálat a probléma, hanem a munkaerőhiány. Gondoltam gyorsan utána nézek, hol lehet jelentkezni, hogy ismerősöm, aki jeles agrár diplomával rendelkezik, de már több mint egy éve nem talál munkát, tudja hová adja be jelentkezését. Még az is megfordult a fejemben, hogy rosszul ismertem az ismerősömet, és esetleg nem is akar dolgozni. Ha akarna már rég, ott dolgozhatna az Agrár tárcánál. Részéről ez súlyos felelőtlenség és mulasztás. Országunk nem kis kárt szenvedett, ezért a munkaerőhiányért.
Ugyanis a munkaerőhiány miatt az Agrár tárca visszavont egy kilencmillió Eurós pályázatot. Végül is ez nem egy nagy összeg, egy ilyen gazdag országnak, mint a mienk. De azért úgy gondoltam, még sem jött volna rosszul. Legalább is azoknak a gazdáknak biztos nem, akiknek az el nem adható gabonáját, termékeit vásárolta volna meg az Európai Unió ebből a pénzből. Na nem teljesen önzetlenül, hanem azzal a hátsó szándékkal, hogy feldolgozva az élelmiszert a rászorultaknak juttassa. Nagyon nyakatekerten, de mind ezt nem értékesítési célzattal. Már persze ez eleve gyanús. Mint tudjuk a kapitalizmus, a piacgazdaság…….. Tehát ez egy renitens magatartásra ösztönző pályázat lett volna. Ráadásul eléggé el nem ítélhető szándékkal előírták, hogy rá kell tukmálni a rászorultakra. Ez az a pont, ahol ez a pályázat bizony már nem ért meg, néhány munkaerő piaci befektetést. Na nem hazánknak, hanem az Agrár tárcáért felelős vezetőknek!
Hiszen nagyon sok adminisztratív lépést kellett volna megtenni. Előre kellett volna gondolkodni. Dolgozni is kellett volna vele. Mind ezt „ csak” azért, hogy néhány élhetetlen rászorult kaphasson némi támogatást. Na ez nem egy nagy üzlet.
Bár talán azok a gazdák, akiknek a terményei, így kárba vesznek, lehet, hogy nem így gondolják.
Az Agrár tárca visszavonta a pályázatot!
BIZTOS, HOGY HELYESEN DÖNTÖTTEK??






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1007