Európa és a mi papírlapjaink
Dátum: Július 14, csütörtök, 07:03:25
Téma: Életünk napjaink


Még néhány gondolat egy euroviziós dalfesztiválról és arról, ami mögötte sejlik. Majdnem úgy, mint ahogy Robin Williams kergeti a papírlapokat a "Garp szerint a világ" című filmben.


Szóval Garp és a meghódítani kívánt hölgy egy saját szerzésű irományban merülnének el mélyebben, amikor egy pajkos szélfuvallat magával ragadja a lapokat, és a mű megismerése helyett, az értéket rejtő papírok kergetése következik, természetesen együtt.

Amikor az idei dalfesztivál eredményeiről hallottam, azon belül is a hazánkat képviselő Nox együttesnek európa által adott pontjairól, hát komolyan mondom megkeseredett a szám íze.
Míg a filmeben a hölgyet nagyon is érdekelte Garp (házasság is lett belőle) addíg a mi európánk valahogy nem mutat túl nagy intenzitást bármilyen kötődésre velünk. No persze, ezt a következtetést nem egy show műsorból kell levonni, de jelenleg egy gyenge összeköltözésre sem lehet számítani, nemhogy valami bazi nagy görög lagzira. Illetve arra talán mégis. Nem akarom nagyon lehúzni a görög produkciót, (velük amúgy sem vagyok jóban a legutóbbi foci eb óta...) de én személy szerint semmiképp sem tartom annyira jónak a hölgyet, mint a Nox-ot. Nemhogy dalfesztivált nyerjen! Most biztosan elfogult vagyok, meg biztos a néptáncos múltam is beleszól a gondolataimba, de tudjátok mit? Legyek inkább elfogult! Nem az a szemellenzős, csőlátós, de azért néha hadd húzzon hazafelé a vélemény. A gond nem is ezzel, hanem a mi kiszemelt aránkkal, a drága európával lehet. Nem vagyok biztos benne, hogy ezt a nászt ő is akarja. Ebben az esetben pedig akkor az az örökérvényű igazság sem fog rajtunk segíteni, hogy "én már akarom és az már 50%..."

Szóval itt állunk a mai európa előtt, kezünkben a saját szerzeményeinkkel és talán arra várunk, hogy jöjjön valami szél, hátha legalább akkor fellebbenne néhány teleírt oldal, amin aztán megakadna a kíváncsi szempár.
A szél azonban sehol, a kiváncsi szempárak inkább unottan pislognak és az érdeklődés is latymatag.









Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1057