Fullos tali, Egerben
Dátum: Július 23, szombat, 20:46:04
Téma: All Fullextra


Elmentem a fullos talira. Mert hát Egerben volt. Hogy is van a mondás? "Ha a hegy nem megy mohamedhez, mohamed megy a hegyhez."


Akkor most ki is ment kihez? hát hogy is mondjam... , minden esetre itt volt a tali Egerben, hát kimentem a Dobó térre. Sőt, nem csak jómagam, a Gyerekeim is. Mert mégiscsak nem járja, hogy itt lakom és mégsem vagyok ott. Mikor persze amúgy is feliratkoztam, még az elején. Sőt, a program szervezésében is - nem is! inkább csak a "fedett hely" szervezésében eső esetén - belefolytam, - még ha félsikerrel is - tevőleg, még az elején. És egyébként is kíváncsi voltam, bevallom őszintén, a Fullosokra, akiknek az írásait szivesen olvasgatom (persze nem csak azokét, akik itt voltak!).

Szóval ott voltam. Gondoltam - miután nem is olyan régen feltettem egy versem ("Búcsú ... egy időre") - kis magyarázattal tartozom a dolgokat illetően, mielőtt bárkiben is visszás érzést keltene majd ez az információ (ami egy - két - a taliról készült - élménybeszámolóból valószínűleg nem sokára kiderül) - , hogy akkor most hogy is van ez?
Semmi különösebb. Egyszerűen csak visszavonultam, egy időre, bogozgatom a szálakat, pihenek ... és néha felbóklászok a Fullra, olvasgatni. Ennyi.

De hát hogy is hagyhattam volna ki a talit, ha már itt volt Egerben ... !
Nem bántam meg,
jó volt Veletek! köszönöm! :)
Csak tudnám, hogy akkor most ... hogy is van ez a mohamedes mondás! ki ment? és kihez? .... :)

puszi Nektek! :)
zizike







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1114