A válasz
Dátum: Július 23, szombat, 21:38:54
Téma: All Fullextra


Néhányan azt mondják: "A személyes találkozás lerombolja az addig sejtelmességbe burkolózó alkotók fennkölt illúzióját." Nos, én nem így látom.


Szerintem fantasztikus megismerni a magával ragadó sorok mögött rejtező, hús-vér embereket!
Igen! Valóban így látom! Bár még csupán néhány hete regisztráltam a Fullextrára, és a feltöltött töménytelen mennyiségű anyaghoz képest elenyészően kevés irományt sikerült elolvasnom, mégis képes vagyok véleményt alkotni. Hiszen itt annyi, de annyi tehetséges ember fordul meg, annyi igényes és szívmelengető műalkotás születik, hogy alig tudok velük betelni.

Mindezen felismerésekkel párhuzamosan azonban egy kérdés is felmerült bennem: vajon kik írják ezeket?

Nos, az egri találkozó választ adott. Olyan kielégítő választ, melyet nem tudok semmibe venni (ezért is írom ezeket a sorokat). Be kell vallanom, hogy már korábban is részt vettem irodalmi találkozón, de az... inkább hagyjuk... A mai nap során azonban olyan embereket ismerhettem meg közelebbről, akik minden elismerést megérdemelnek! A Fullextráról kialakult, amúgy is pozitív véleményem újabb megerősítést kapott!

Ezúton szeretném minden résztvevőnek megköszönni, hogy lehetővé tették ezt a találkozót! És persze köszönet jár azoknak az embereknek is, akik írásaikkal hozzájárulnak a Fullextra életben maradásához! Csak gratulálni tudok a szervezőknek, a résztvevőknek, és persze mindenki másnak, akivel most nem nyílt alkalmam személyesen is megismerkedni! Remek, amit csináltok!

Szeretettel: Walsh





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1116