Test és lélek
Dátum: Július 30, szombat, 13:25:04
Téma: Életünk napjaink


Az ember, mint szuverén lény a fogantatásakor kapott életenergiából gazdálkodik életcik-lusa folyamán.


Az életenergia minősége függ a genetikai program információs tényezőitől. Ezek pedig: a fogantatás pillanatában fennálló bolygók egymásra hatásai és a napszél energia.
Tehát az egyén sorsa fogantatása pillanatában eldöntött. Az életprogram (genetikai kód) kijelöli számára az élete folyamán bejárandó életutat (karma). Az életút testre szabott felada-tokkal van kikövezve. Az viszont, hogy az ember, mint szuverén lény mennyire tudja teljes testi erejét és lélekenergiáját a feladat végrehajtásának alárendelni, még egy tényezőtől függ: a környezet hatásaitól.
Ha ideális a két szülőpár közötti kapcsolat (két nem találkozása), akkor elmondhatjuk, hogy a kisgyermek ideális körülmények között kapja indíttatását az életút elején.
Az már aztán rajta múlik, hogy ezt az életminőségben hogyan használja ki a későbbiek fo-lyamán. Ha az óvodában vagy iskolában objektív akadályok, úttorlaszok emelkednek, azt vagy átugorja vagy megkerüli, vagy fejjel nekimegy, s a torlasz maga alá temeti.
Ha a fogantatás pillanatában eldőlt, hogy az egyén kifelé vagy befelé forduló (nyitott vagy zárt) már a kezdetekkor látszani fog, hogy vezéregyéniség (domináns jelleg), vagy szürke egér (alárendelt) szerepet fog a későbbiekben betölteni.
Az embert érzelmei vezérlik! A test és a lélek kölcsönhatásaként információs és érzelmi áramlatok határozzák meg cselekedeteit egy-egy közelebbi vagy távolabbi cél elérésében. Amennyiben a cél (karma) végigjárása közben akadályok gördülnek elébe , akkor már a fo-gantatáskori nap-szél energia és csillagállás alapján fog cselekedni azok leküzdésében. A test és lélek kölcsönhatása mindenképpen meghatározó jelleggel bír. Ha tehát a lélek a test börtö-nébe zárva senyved, akkor depresszió, búskomorság, apátia lesz úrrá az egyénen, az út elka-nyarodik, majd esetleg önmagába visszatérve öngyilkosságba torkollik. Amennyiben viszont a lélek kap valahol éket, akkor a testen manifesztálódnak a lélek sérülései és különböző testi megbetegedéseket produkál.
A kettő szorosan összefügg egymással.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1138