Szuggeszív gyógyászat
Dátum: Augusztus 06, szombat, 10:29:21
Téma: Anomáliák térben és időben


10 évig alternatív gyógyászként tevékenykedtem. A Természetgyógyászat mágiája /Szuggessziv gyógyászat c. könyvemet 1994-ben adtam ki.


Ebből közlöm a bevezető részt.

SZUGGESZTÍV GYÓGYÁSZAT
A szuggesztív gyógyításra alkalmas személy
Az egyéni, csoportos és tömegpszichózis régi, ősi felismeréseken alapul. Erős akaratú, szuggesztív egyének bármilyen körülmények között át tudják vinni akaratukat másik személyre, csoportokra.
Így értehető az, hogy egy meghatározó egyéniség egész csoportok, közösségek, csapatok, országok sorsát tudja alakítani gondolatainak a másik személyre, csoportokra, tömegre való átvitelével.
Ha pozitívak a gondolatok, akkor ez helyénvaló. abban az esetben, ha negatív, gonosz, rossz (ártó) szándékú gondolatainkat visszük át a tömegekre, akkor az már nem megengedett. Sajnos, ezekkel a szabályokkal sokan visszaéltek az idők folyamán. Tudjuk, hogy Napóleon egyelten szavára százezrek vetették magukat a harcba hihetetlen bátorsággal, s reménytelennek tűnő helyzetről fordították meg a csata sorsát. Ez nem máson alapult, mint a császár szuggesztív parancsán.
Így képzelhető el Hitler egész népet és világokat romba döntő, negatív sugallatú szuggesztiója alapján a német nép hipnotizálása. Beszédeivel és médiákon keresztül nap mint nap a tömegek felé sugárzott, lelkeket gúzsbakötő szuggesztiója által belehajszolta a népet egy világháborúba. Tehát a tömegpszichológia, szuggesztió mindig is létezett, s ma is létezik. Most éppen a reklámok, a politikai gyűlések, politikusok győzködése, az úgynevezett agymosás az, ami próbálja több kevesebb sikerrel a tömeget hipnotizálni. Éppen ezért kellene jobban odafigyelni a médiaháborúra.
Láttuk tehát, mennyire meghatározó a szuggesztiót kibocsátó egyénisége. Amennyiben egy sötét szemű, céltudatos, ellentmondást nem tűrő, jó orgánumú, mélyen dörgő hangú egyén magabiztosan kijelent valamit környezetének, azok mint hipnotizált nyuszik követik utasításait. Csak teljesen száraz tenyerű, erős idegzetű, magas IQ-jú, nagy empátiával és képzelőerővel rendelkező egyén tudja véghezvinni a szuggesztív hatást. A legjobban hipnotizálható egyének mindig a nedves tenyerű, rebegő szemhéjú, elpirulós, határozatlan egyének közül kerülnek ki. Lelki ráhatást tudunk gyakorolni állatokra is, sőt egy faágon mászó hernyóra is. A kontaktus létrejöhet nyelvi kommunikáció nélkül is, csupán a mélytudatban. Ezt nevezzük irányított tudatnak. A befolyásolni kívánt egyénnek a harmadik szemére függesztett tekintetünkkel olyan információkat juttathatunk be a mélytudatába vagy tudatalattijába, amit érthetetlen módon végrehajt, s látszólag értelmetlen, akaratától független cselekvéssorozatot tesz. Így lehet egy felénk rohanó vérebet megállítani rohanásában, csupán a felé nyújtott tenyér elhárító mozdulatával, miközben szemeibe meredve tekintetünkkel azt szuggeráljuk neki, hogy "Megállni, hozzám simulni!" Az állat egy pillanatra megtorpan, majd behúzza a farkát, és szűkölve hozzám-simul. Ekkor fejére helyezem kinyújtott jobb tenyerem, s az állat fején nyugtatom, miközben addig függesztem szemébe szúrós tekintetem, amíg az állat lehajtott fejjel oldalamhoz simul. Utána megnyugtató, hosszú passzokkal végigsimítom hátát a gerince mentén. Az állat kezes bárányként követi további parancsaimat...
Ez az idomítás pozitív módszere, míg a verés a negatív. Mindkettőt rapportnak nevezzük. Egyik esetben a kapcsolatfelvétel, ráhangolódás pozitív gondolkodás útján szuggesztióval, amíg a másik módszer a dresszírozás útján, feltételes reflexek kialakításával történik.
A kettő abban különbözik egymástól, hogy míg a pozitív intuíciókkal befolyásolt egyén, állat, sohasem lázad, addig a dresszírozás alól előbb-utóbb fellázadnak, s ez végzetes következménnyel jár. Lásd, amikor az oroszlán felfalja az idomárt, s a birkaként kezelt, leigázott tömeg fellázad a terror ellen.
A természetgyógyászok trükkjei
Elámul az ember, amikor egy-egy természetgyógyász természetfölötti trükkökkel ámítja el hallgatóságát. A leghatásosabb, ami mostanság dívik: a harmadik szemmel és kinyújtott tenyérrel való döntögetés. Én is részt vettem egyik híres természetgyógyászunk tanfolyamán, ahol a tanfolyam elején, de közben is megerősítendő beléje vetett hitünket, kihívott közülünk öt-hat embert, és sorba állítva, előre-hátra döntögette őket majd, hogy ámulatunkat fokozza, kintről, a folyosóról is megismételte a döntögetést.
Mi is történt tulajdonképpen?
A bemutató előtt mindig elmagyarázta, hogy mi fog történni. Tehát előre szuggerálta, hogy előre-hátra kell majd dőlni. Így máris a szuggesztióra hajlamos egyénekben benne volt a kód. Ő koncentrálva kiadta a parancsot magában: előre dőlni,... hátra dőlni...! A csoport nyolcvan százaléka teljesítve a parancsot, a többieket is magával döntötte.
Aki ellenállt, azt félreállította, kiemelte. Mondván: "Te nem vagy alkalmas a kísérletre, te tudatosan ellenállsz, miért csinálod ezt velem?... stb. Mindig volt valami ok a kiemelésre.
Én is kipróbáltam ezt. A gyógyász szemben állt velem, s a következőket mondta: "Lazítsd el magadat, ne félj, mögötted áll az asszisztensem, dőljél nyugodtan hátra...!" Ezután erős késztetést éreztem, hogy hátradőljek, de mivel tudatában voltam a trükknek, nem engedelmeskedtem, Így bár ő mindent elkövetett, fülembe sugdosott: (lazíts, engedelmeskedj, mindenki szeret, engedd el magad, stb). Nem tudott eldönteni. Bár éreztem a kényszert, nem engedelmeskedtem. Erre kijelentette: ezer kötéllel feszítettem ki magamat, s ezért nem sikerült. Egy másik esetben, más színhelyen, egy nekem szimpatikus gyógyásznak elhatároztam, hogy engedelmeskedem, s kipróbálom, milyen színeket látok kezelés közben. Természetesen meg akartam tapasztalni, hogy pácienseim vajon tényleg látják-e azokat a színeket, amiket mondanak, vagy csak képzelődnek.
A gyógyász szemben állt velem, asszisztense mögém lépett, és én, amikor felszólított, hogy engedjem el magamat s dőljek hanyatt: eldőltem, mint a krumpliszsák, bár fizikailag semmi nem indokolta, de a szimpátia és az akarat sugallatára engedelmeskedtem a belém szuggerált parancsnak. Miután hanyatt fektetett, a rapport alatt végig éber voltam (nem tudott tudat alá nyomni, de együttműködtem), s bizony, mint egy éles fényű zseblámpa, világított harmadik szemembe a gyógyász tenyeréből belém sugárzott frekvencia. Vöröset, később narancssárgát, kéket és a legvégén vakító fehér színt láttam.
Ekkor kezdtem el hinni a lélek, az úgynevezett elme befolyásolhatóságában. Bár előtte éveken át autodidakta módon végeztem a szuggesztióval párosított kezeléseket, most értettem meg igazán a lényegét: a felsőbb én parancsa befolyásolni tudja a tudatot, s ezáltal a testi funkciókat is.
Több magas szintű képzésen vettem részt, s megkaptam isteni, krisztusi beavatásokat, USUI mester kódjait, megnyitották, bővítették csatornáimat, melyek születésem óta működtek, csak eddig tudat alatt. A beavatások, kiképzések lényegében a tudatalatti megnyitása, rávezetés a legfelső ÉN TUDAT az ÖNVALÓ használatára. Amennyiben valaki koncentrálni tudja LEGFELSŐBB ÉN-jét, s le tudja hívni a KOLLEKTÍV TUDAT (AKASA; KOZMIKUS TUDAT)-ból kérdéseire a választ, úgy eszköztára kibővül, s fel tudja használni a gyógyításnál.
Mivel minden ember rendelkezik önszuggesztiós képességgel, így a jó gyógyász a rapport megteremtése után éber, féléber vagy kataptikus mélyhipnózisban korrekciós parancsokat tud kiadni a betegnek, mellyel az önmagát gyógyítja meg.
A beteg belső szerveinek letapogatása, mozgatása
Az agykontrollal és más technikákkal a két agyfélteke összehangolásával olyan módszerhez jutnak használóik, mellyel rá tudnak hangolódni egy másik személy vagy akár önmaguk testének és agyának hullámrezgéseire, s letapogatván azokat, információkat szereznek a másik egyénről. Ehhez Alfába vagy Tétába kell lemenni. Ezt a módszert lehet aztán kitűnően ötvözni a szuggesztióval.
A módszer
A beteget lefektetjük egy vizsgálóasztalra, mely alá egy ORGON készüléket helyezünk, az összes emberi szerv funkcióira vonatkozó információkkal. A beteg már ettől is elkezd a normális rezgésekre hangolódni. A rapport megteremtésével tudatába sulykoljuk, hogy most testének felmérése következik. A gyógyász a nagyobb hatás kedvéért törökülésben leül az ágy elé egy szőnyegre, Alfába megy, s a betegre hangolódva látja a beteg szervek sötét körvonalait. A még nagyobb hatás kedvéért egyenként megmozgatja a beteg szerveket ( a beteg szomatikus ÉN-tudatának kiadja a parancsot a szerv mozgatására), és amikor a beteg szerv mocorogni kezd (gyomor le-föl jár, máj, epe mozgásba lendül, epesav képződés megindul, epekő mozogni kezd stb), akkor megszólal: "gyomorfekélye van, gyomorsüllyedése van... érzi, hogy mozgatom a gyomrát?" A beteg érzi, s máris megvan a hipnotikus, szuggesztiós kontaktus, a ráhangolódás. Most már ettől a perctől, amit nevezzünk a megerősítés percének, már azt csinál a gyógyász a beteggel, amit akar, hiszen az vakon bízik benne.
További letapogatással megállapít még valamit, majd mélytudatába verbálisan besulykolja, hogy meg fog gyógyulni. Jobb az, ha felállva a beteg fölött rezegtetve tenyerét, esetleg energiát adva a gyomorra, verbálisan ismételgeti: „Egyre jobban gyógyul, egyre kisebb a fekély, már nem érez fájdalmat, már be is gyógyult... most elsimítjuk a nyálkahártyát... érzi, hogy begyógyult?... Ha igen a válasz, akkor sikerült a fantomműtét.
Mi történik a valóságban?
A valóságban természetesen nem mozognak a szervek. A szervek csak a gyógyász konstruktív tudatában mozognak, amit akaratával (harmadik szemének, kezének rezgéseivel) rávisz a beteg szomatikus ÉN-tudatára, s a betegben olyan képzetet kelt, hogy mozognak a belei és a gyomra. Példaképpen leírok egy fantomműtétet.
Egy Krohn-szindrómában szenvedő fiatal lány keresett fel. Elmondása szerint és a leletek is igazolták, a vékonybélen lévő duzzanat daganatszerűen elzárta a vékonybél egy szakaszát, s gombostűnyi elfolyás volt. Hónapok óta csak pépeset eszik, lefogyott, vérzik, rossz a vérképe, s négy nap múlva műtétre kell mennie. Tizenkét centit akarnak kivágni a vékonybélből.
A rapport kezdetén azzal nyitott, hogy ő nem hisz ugyan abban, hogy attól gyógyul meg, ha én húzogatom a kezemet felette, de hírem alapján, tudat alatt mégis bízik bennem. Ezek után felfektettem a vizsgálóasztalra (teljesen lemeztelenítve, csak egy bugyiban), s bekapcsolva egy igen erős OM-zenét, elmagyaráztam neki, hogy most egy fantomműtétet hajtok végre rajta. Miután pálcával bemértem, s valóban lokalizáltam az elzáródás helyét, fejéhez ültem, s tudta nélkül, jobb kezem tarkója alatt nyugtatva, bal kezem hüvelyk és középső ujjával szemöldök dombját nyomva, regresszióba vittem, majd a rapport tökéletes felvétele után verbálisan azt a parancsot adtam neki, hogy figyelje a kezemet, a kezemben lévő tridentet. A jobb kezemben fogott tridenttel hatalmas kozmikus energia-nyalábot adtam a Manipura csakrára, tudatkoncentrációval megjelenítettem az elzáródást okozó béldarabot. Egyúttal automatikusan az ő elméjére is kivetítettem, mint egy képernyőre, a vékonybelét elzáró daganatot. Miután a közös immagináció megtörtént, elkezdtem az elzáródás fölött rebegtetni bal tenyerem, a valódi és immaginált daganat egyesülve elkezdett lüktetni tenyeremben, majd verbálisan sugalltam neki: érzi a lüktetést?... Érzem, jött a válasz. Most rázom szét a daganatot, s elképzeltem, amint a daganat széjjelrázódik, majd képzeletben kisujjamat bevezetve az illeuszba, kitágítottam a vékonybélszakaszt. A leány hídszerűen megfeszült, majd miután áthatoltam a vékonybélen, mélyet sóhajtva visszahanyatlott, s megadóan tűrte a tortúrát. Ez az átrezegtetés, a valóban fantomműtét 3-4 percig tartott. Miután a lüktetés megszűnt, levezető energetizálással, magnetikus passzokkal egy eufórikus állapotot hoztam létre.
Ekkor újra a fejhez lépve, bal kezem középső ujját a homlok-csakrára téve, jobb tenyeremmel a Sei-He-Ki-pontra tapadva mélytudatába szuggeráltam, hogy vékonybele meggyógyult, újra átjárható. Visszahozva éber állapotba, Akma Ralá-val leharmonizáltam, s befejeztem a kezelést.
Az eredmény
Öt nap múlva megjelent a leány, s lobogtatta az ultrahangos felvételt, sőt egy CT-ét is. A kórházban az ultrahang nem mutatta az elzáródást, sőt a gipszkása 1 óra alatt ürült, míg pár héttel előbb két hét alatt távozott a gipszkása... Az orvosok döbbenten állnak azóta is a rejtély felett, s nem hisznek a szemüknek, hogy ez megtörténhetett velük. Szerintem délibábnak nézik az egészet... A leány azóta is jól van, visszahízta normál súlyát.
Konklúzió
Nem feltétlenül szükséges az, hogy higgyen a páciens a gyógyítás módjában, de szükséges az, hogy elvárja az eredményt. Ha tehát az eredményben bízik, de a módszerben nem, viszont elfogadja a gyó- gyász személyét, akkor az eredmény nem kétséges.
A tömegszuggesztióról
Résztvevője voltam egyik indiai utamon az ősi trükknek. Egy indiai fakír egy tízéves fiúcskával bejön a terembe. A gyerek leteker egy köteg kötelet, feldobja a levegőbe, s felmászik rajta. A kötél is, a gyerek is eltűnik a levegőben, majd egy görbe késsel a fakír utánamászik, véres fej, karok, lábak, törzs hullik le. Beteszi egy zsákba a közben földet érő fakír a darabokat, majd a zsák mozogni kezd, s a gyerek kimászik épen belőle .
Miután megfelelőképpen kiocsúdtuk magunkat, este a szokásos napi videofelvételek nézésekor megdöbbenve fedeztük fel, hogy egyik társunk videóján, aki a színpaddal szemben a virágládára rejtette kameráját, a felvett műsorban mindvégig a földön volt kiterítve a kötél, a gyerek ezen ment végig, mintha mászna... Tehát a fakír tömegszuggesztiót végzett: tudatalattinkba szuggerálta az ő felettes Én-jében képzett képet, s a mi ELMÉNK-be vetítve, mintegy kozmikus képként megjelenítette vízióját. Agyunkat tv-képernyőként használta. Viszont a kamerát nem tudta megszuggerálni.
Ez történik beavatásokkor is. Amikor Reiki, Bioenergetikai, Fényadó vagy egyéb beavatások vannak, a beavató, ha egyenként avat, akkor a harmadik szemünkre helyezi hüvelyk vagy középső ujját, bizony a mi elménkben is megjelenik az általa elképzelt színes szimbólum. Saját tapasztalatomból mondom, hogy mindig megjelent előttem a szimbólum, ahányszor beavattak. Ugyanez működik a csoportos beavatásokon is. A beavató, a szükséges kódok, szimbólumok lehívásával megteremti azt a magnetikus teret a teremben, melyre ráültetve az ő agyhullámainak rezgéseit, rárezonálja a mi agyhullámunkra és a mi elménkben az ő elméjében képzett képek megjelennek. Hogy ez mennyire igaz, itt egy eset: krisztusi beavatást kaptunk egy igen tiszta, nagy tudású mestertől. S ő elmondta avatás előtt, hogy most krisztusi energiát kapunk, s megjelenik előttünk Krisztus arca. Figyeljünk a képre, s akinek nem jelenik meg, annak még sok tisztulásra van szüksége. Tehát belénk szuggerálta, hogy ha mi tisztának érezzük magunkat, akkor látnunk kell Krisztust. Ezek után természetes, hogy mindannyiunknak megjelent Krisztus, ha akartuk, ha nem. Ez a tömeghipnózis.
Így van ez, amikor egyes természetgyógyászok csoportos meditáción, csoportos tisztítást, krisztusi és fényenergia adást végeznek. Ez nem trükk. Ez egy egyszerű szuggesztió vagy másképpen tömeghipnózis.
Gyakorlati tapasztalatom ez ügyben
Általában a rapport után utazni viszem a pácienseket. Miután a hipnotikus állapotú kikérdezés megtörtént, tudom az egyén életét, így könnyű irányítani a házakban. Speciálisan egy olyan nőt vittem be a harmadik házba, aki rettegett az elhagyástól, a kitaszítottságtól. Kiskorában (3 évesen) szülei elválnak. Anyjához kerül, aki kétszer megy férjhez, s mindhárom házasságból van gyerek, de az első házasságból születettre nem fordít elég időt, Úgy érzi az asszony, hogy őt anyja a többi féltestvére előnyére kizárta szeretetéből. Ez, bár sikeres házasságot köt, s két gyermeke is van, egy olyan szindrómát okoz nála, hogy őt mindenki eltaszítja magától, anyósáék nem fogadják be, anyjától eltávolodott, családtagjai sem kötődnek annyira hozzá, mint szeretné. Namármost a harmadik házba, amikor beküldöm, azt szuggerálom neki, hogy a konyhaasztalon egy fehér papírlap van. Olvassa el, mi van ráírva. Természetesen az utasításom az, hogy nagy piros betűkkel SZERETET... van ráírva. És ő kibetűzi a szót, de hibásan úgy, hogy szeretlek... Ekkor rákérdezek, ki írhatta. Ő rávágja: a kisebbik lánya. Ekkor beléptetem a szobába, s megkérdeztem kit lát. Természetesen kapja tőlem a képet: a szobában két lányát és férjét vetítem ki. És ő megnevezi a családot. Így hozom őt össze a családdal, s a továbbiakban már könnyű a dolgom a szokásos szeretetenergiát adva, kibékítem önmagával, a világgal, családjával.
A kezelés első fázisa befejeződött. Az ezt követő két levezető kezeléssel megerősítettem a lélek békéjét, és befejeztük.



A SZUGGESZTIÓS GYÓGYÍTÁS GYAKORLATI ALKALMAZÁSA

1.
A gyógyász személye
Szuggesztiós gyógyításra csak megfelelően előképzett, empátiával rendelkező, nagy szuggesztív és mágikus erővel rendelkező egyén alkalmas.
Ez a könyv azoknak a különböző természetgyógyászati kiképzésen és beavatáson átesett személyeknek íródott, akik keresik a hivatásos gyógyásszá válás útját. Keresik a fogódzót, a kiindulási pontot. Úgy vannak ezzel, mint a tánciskolában, amikor a kezdők keresik a kályhát, mert a kályhától kell elindulni...
Nem elég csak a képzéseken részt venni, jól elsajátítani az elméleti és gyakorlati anyagot. Ez csak az alapot jelenti. Ehhez még hozzá kell tanulni mindazt az ismeretet, amit az ezoterikus és természetgyógyászati szak- és tankönyvek nyújtani tudnak, s csak ennek a hatalmas elméleti és gyakorlati tudásanyagnak a birtokában szabad elkezdeni a gyógyítást.
Az ideális szuggesztív gyógyász
Az ideális gyógyász születésénél fogva elrendeltetett erre a hivatásra. Génjeiben, genetikai kódjában kitörölhetetlenül be van írva az isteni szikra, a gyógyítás jele. Bárhová kanyarodik is útja, bármilyen vargabetűket is ír le az életben, tekintete, jelleme, megmozdulásai mind-mind lenyűgözik környezetét. Oda kell figyelni minden megmozdulására, szavaira. Tehát a leendő gyógyász már óvodás korban, később iskolás majd felnőtt korban is környezet-meghatározó, vezető, befolyásos egyéniség, akire oda kell figyelni. Akire hallgatnak, aki megoldja problémáinkat, aki tanácsot ad, aki beleérez gondjainkba, néha átvállalva azokat, segít megoldani problémáinkat. A leendő gyógyász elintéz, megold, kijár, amolyan testi ombutsmanunk...
A jó gyógyász karizmatikus, erős, sziklaszilárd hitű, magabiztos. Ha mindez együtt van, akkor ehhez adódik hozzá a kiképzéssel szerzett tudás és gyakorlat.
Egy gyógyászjelölt soha nem lehet bizonytalan, elbátortalanodó. Neki mindig magabiztosan kell nyúlnia a dolgokhoz, és úgy kell nekikezdenie a legegyszerűbb gyógyítási művelethez is, hogy ez most a világ legnagyszerűbb feladata, amit nekem a legjobban kell megoldanom. És természetesen megoldom, s ezzel nagyszerű tettet hajtok végre. Ha a gyógyászjelölt meginog, nem biztos a sikerben, akkor az Murphy törvénye szerint is kudarccal végződik: Amiben nem hiszünk, az nem is sikerülhet...
Tehát sziklaszilárdan kell hinni önmagunkban. Legyen önkontrollunk, de ezt tartogassuk meg belső énünknek. Kívülről mindig a nagy gyógyítót, a magabiztos mágust mutassuk. Higgye el mindenki! Az esetek 50 %-ában az önmagunkba vetett hit: fél gyógyítás. Ez 100 %-ban átragad a betegre, s a gyógyász által belé szuggerált hit csodákat művel.
A gyógyászban halvány árnyéka sem merülhet fel a kudarcnak. Az akkor is bekövetkezik, ha ő nem gondol rá. Majd, ha tényleg nem sikerült a gyógyítás, akkor ráérünk magyarázkodni. Mik a betegek legelső kérdései? Természetesen azok, hogy meg tudom-e őket gyógyítani, és volt-e már ilyen esetem.
A beteg kérdésének elhárítása, az általam való bizalom megerősítése sarkalatos pontja a gyógyításnak.
A beteg kellemetlen kérdéseire adandó válaszok.
Kérdés: Tud-e garanciát adni arra, hogy tényleg meggyógyulok?
Válasz: A garancia kettőnkben van. Én mindent elkövetek azért, hogy önt meggyógyítsam. Ez a gyógyítás egyik fele. Ha ön is meg akar gyógyulni, akkor pontosan be kell tartania utasításaimat, és együtt kell működnie. Ebben az esetben meg tudom gyógyítani.
Kérdés: Volt-e már ilyen esete, és sikerült-e meggyógyítani a beteget?
Válasz: Természetesen volt már több ilyen esetem (akkor is ezt kell válaszolni, ha ő az első eset / kegyes hazugság a cél érdekében /), és sikerült a beavatkozás.
Kérdés: Biztos, hogy nem lesznek mellékhatásai a kezelésnek?
Válasz: A kezelés teljesen veszélytelen. Nincs mellékhatása.
Kérdés: Mondjon valamit a kezelésről!
Válasz: Ön három kezelésen vesz részt, egy-egy hét eltolódással. A kezelések pszichoszomatikusak, úgynevezett szofronizációs szuggesztív terápiák. A testével együtt a lelkét is gyógyítom. Itt a kezelőasztal alatt Orgon energia van elhelyezve, ami az ön szerveinek a helyes rezgésszámát sugározza. Az asztal fölött kozmikus piramisenergia sugárzó van, ami az ön rezgésszámát harmonizálja. Ezenkívül még különböző kozmikus-, és piramisenergia csatlakozókkal a megfelelő helyeken energiát közlök a testével. Így külön is fogom a szerveket gyógyítani. Emellett kozmikusenergiát közlök kezeimmel, amikor testét letapogatom, s gyógyító zene mellett ellazulva fejkezelést alkalmazok. Ekkor teljesen ráhangolódom az ön hullámhosszára (rapport), és együtt rezegve átveszem a problémáit, lelki és testi bajaiba beleérzek, s különböző technikákkal korrekciót végzek (bioenergetikai mérés és korrekció).
A paciens ettől megnyugszik, és nagy reménnyel veti magát alá a beavatkozásnak.

Milyen előképzések javasoltak a szuggesztív gyógyásznak?
Életmód-tanácsadói tanfolyam, gyógynövényismeret, csakratan, meridiánok ismerete, bioenergetikai és radiesztézia tanfolyam, axtraszenz tanfolyam. Test és/vagy talpmasszázs, intraszenz vagy agykontrol. Mindezekkel együtt, de nem helyette: Reiki kiképzések, fényadás.

Miért fontosak ezek a kiképzések?
Ezek az alapvető kiképzések fontosak ahhoz, hogy az ember tisztában legyen a test működésével, felépítésével, a szervek funkcióival, a meridiánok szerepével, a csakrák fontosságával, és az egész szervezet bioenergetikájával.
Amikor az első kezelést és állapotfelvételt elvégzi az ember, akkor már tudat alatt és tudatosan bioinformatikai alapon a szervezetet egy szuggesztiónak vetjük alá, és megkezdjük annak öngyógyítását.
Viszont a második kezelésig tartó egy hét otthonlétre a szuggesztió megerősítéseként placebó tablettákat, bioener-getikai energetizált fejpántokat, energetizált bögréket, tér-harmonizátorokat, és nem utolsó sorban gyógyteákat írunk fel. Ezek együttesen és külön-külön is óriási szuggesztív hatással bírnak a gyógyítás fixálásában. Ha megvannak az alapkiképzések, akkor meg tudjuk rajzolni gyógyító jelekkel a meridiánokat vagy beteg testrészeket (Balogh Gyula Bogumil: Gyógyító jelek, 1994.), teákat tudunk összeállítani, s életmódra vonatkozó tanácsokkal tudjuk ellátni a pacienst.
Tehát bármennyire jó dolog a Reiki vagy fényadás, nem elég csak valakire rátenni a kezünket, és Istentől várni a csodát. A beteg igényli a többoldalú megerősítést. Így lesz komplex a terápia, s ez a leghatásosabb.
Bármennyire is tudatában vagyok, hogy 3 perces fantomműtétem hatásos volt, ha nincs fixálva, megerősítve úgynevezett posztszuggesztíven nincs a beteg felszerelve, akkor kiújulhat vagy sikertelen lehet a gyógyítás.
Még egy jó tanács: bensőséges viszonyt kell kialakítani, hogy érezze a beteg, hogy ebben az egy órában csak őérte vagyok, s most már a védelmem alatt áll. Olyan szorosan kell OD-omat hozzákötni, hogy bármikor rám gondol, ha bajban van, máris meginduljon a gyógyítás folyamata. Gyakorlati tapasztalatból mondom, hogy még a pesszimista, ellenséges, elutasító személy is megváltozik jóságunk, empátiánk és hatásos gyógyításunk, tudásunk láttán. Én mindenkitől úgy válok el, hogy bármikor visszajöhet, rám számíthat, ha baj van: jelezzen, írjon, telefonáljon, stb.
Nagyon lényeges dolog a szerénység és végtelen szeretet. Úgy megérinteni a pácienst, hogy az érezze az empátiát.
Az érintés varázsa
Nagyon sok leszegett fejű, síró, görcsösen ellenálló kisgyermeket kezeltem már, akit csak szinte kötéllel lehetett a kezelőágyhoz vezetni. És amikor a zene bekapcsolása után megérintettem a kis homlokát, majd jobb tenyeremet a manipura csakráján nyugtattam, elöntötte kis testét a melegség, lelkét nyugalom szállta meg, és a hosszú passzok simogatásai alatt percek alatt megnyugodott. Nagy és hosszú gyakorlat kell ahhoz, hogy azonnal lássuk, kihez, hogyan közeledjünk, és hogyan vezessük a lelki utazásokon. A felnőttekkel is ugyanez a helyzet. Legtöbben nem akarnak levetkőzni, mert szégyenlik a testüket. Éppen az a kezelés lényege, hogy a beteggel elfogadtassuk a testét. Ruhában éppúgy nem lehet gyógyítani, mint zsákba kötve polkát táncolni.
Tehát a gyógyászról sugározzon a magabiztosság, a szeretet és a jóság. Balga beszéd, hogy a gyógyász nem kérhet pénzt. Mindenkinek meg kell élnie, és igenis mindennek ára van. Attól még valaki a legjobb és leghatásosabb gyógyász lehet, ha a legmagasabb árat kéri a gyógyításért. Istenem, neki ilyen a tarifája!
A gyógyász környezete, rekvizitumok
Nem mindig szerencsés a teljesen rideg, fehér orvosi környezet. Az a helyzet, hogy az orvosok által agyonkínzott betegek és kisgyerekek elriadnak, s bezáródnak a rideg, orvosi környezet láttán.
Milyen legyen a gyógyító környezete?
Először is nem keltheti rendelő hatását. A rangot nem a fehér köpeny és fehér ágy, szekrények adják meg. A lakás, merthogy a legcélszerűbb az, hogy a kezdő gyógyász már csak anyagi okokból is a lakásában kezdje a gyógyítást, legyen barátságos.
Halk, szorongásoldó zene szóljon, füstölők és esetleg gyertyák égjenek, mit egy szentélyben. A falakon ízléses, természetes vagy ezoterikus képek, esetleg textilképek függjenek. Kényelmes kerevetek, fotelok és virágok legyenek elhelyezve. A vizsgáló ágy egy díszes, keleti motívumokkal festett paravánnal legyen elválasztva a szobában lévőktől. Ugyanis sokszor jó, sőt követelmény, hogy egyedül legyünk a beteggel, de kisgyerek vagy házaspár esetében a másik jelenléte ajánlatos, sokszor a csoportos terápia is szükséges.
Legyen egy szofronizációs fülke, mely elhúzható függönnyel van leválasztva a külvilágtól. Ebben ülhet a szülő, míg a gyereket kezeljük. Bármikor ránézhet a gyerekre, s közben ő is gyógyul a kozmikus- és hangenergia által.
A gyógyszobában (kezelőben) mindig derengő félhomály legyen, mely megadja a terem misztikumát, sarmját, hangulatát.
Nagyon fontosak a gyógyenergiát fejlesztő antennák, piramisok, kristálygyógyászati eszközök láttatása. Ez is növeli a bizalmat. Mert sokszor puszta kézzel és szóval is el lehet érni a hatást, de a szuggesztió hatásának növelését, fixálását, a posztszuggesztió kiváltását könnyebben el lehet érni a rekvizitumokkal.
A gyógyász ruházata
A világért se húzzon fehér köpenyt, mert ezzel mindent romba dönt. Legyen egyszerű, világos, pasztellszínű pantallóban vagy szoknyában. Bő ujjú, laza blúzban vagy ingben. Fején legyen, ha nő, kis fityula, ha férfi, egy kis kerek hímzett ezoterikus sapka.
Soha ne mutatkozzék gyűrött, foltos, pecsétes, szakadt, oda nem illő ruházatban. Körmei, frizurája ápoltak legyenek. Frissen borotváltan, ha nő, enyhén sminkelve kezdjen a kezeléshez.
Hangja halk, kellemes, lágy és türelmes legyen.
És, mint mondtam, egész lénye sugározzon jóságot és szeretetet. Ha mindez együtt van, csak akkor kezdjünk munkához.

2.
A szofronizációs technika lényegéről

A gyógyító hanggal való terápia az ókorból maradt ránk, és a természeti népek ma is alkalmazzák. Én Kolumbiában találkoztam vele először. Ott a bennszülöttek ma is használják ezt a módszert. Sőt, Ecuadorban még mindig élnek a hegyekben olyan ajmara indián törzsek, akik évszázadok óta csak ezzel foglalkoznak: gyógyítanak. Járják a falvakat, városokat, és a heti piacokon leterítve gyékényüket kipakolják füveiket, s míg ketten gyógyító hangokat csalnak elő a pánsípokból, nádihegedűkből, addig a harmadik társuk kezel. Kézrátéttel, szuggesztióval. Bizony tanúja voltam egy hipnózisban történő fájdalmatlan foghúzásnak is. A negyedik gyógyász pedig a drogokat állítja össze. Hallatlanul népszerűek ezek a gyógyászok, és elérhetők, megfizethetők. A szofronizációs, szuggesztív gyógyászok házhoz is kimennek, fantomműtéteket végeznek, szellemeket űznek, megszállottságot gyógyítanak.
Megfigyeltem, hogy kezelés közben mind a gyógyító, mind a kezelt egyfajta transzba esik. Ezt először a bőségesen rágcsált cocalevélnek tudtam be, majd később egy másik gyógyítás kapcsán a jócskán fogyasztott csicsának. Aztán, amikor beavatásom megtörtént Guatemalában, s a kultikus kövön ülve, transzba esve, elmúlt életeimbe repített téren és időn túl a varázsló, akkor értettem meg, hogy a hallucinációnak valami különös játéka történik az ember agyában.
A monoton, alacsony rezgésszámú, állandóan ismétlődő hangok, a terapeuta (varázsló) kezének előttem való mozgásából pedig delejes, magnetikus hullámok érik testemet, amelyek végtelen nyugalomba, mintegy transz állapotba viszik fizikai testemet. Itt lehet a titok nyitja.
A test és a lélek kapcsolata
Triszmegisztosz óta (Smaragdtábla, 12 pont) nagyon sokan foglalkoztak a lélek fogalmával. Most minden misztikumot lehántva, megpróbálom kifejteni a lényeget, ahogyan én látom.
A lélekről
Gyakorlatokkal lehet bizonyítani a gondolat teremtő erejét. Egy gondolat később tetté, majd kézzel fogható anyaggá, eredménnyé válik. Ez tagadhatatlan. Miként az is tagadhatatlan, hogy gondolatban immaginálni: teremteni is képes az ember. Ugyanúgy gondolattal ölni, pusztítani, sőt rombolni is lehet.
Kell lenni a világban valahol (makrokozmoszban) egy teremtő elmének, amit nevezzünk: ÚR-nak, Istennek, Teremtőnek.
Az ő tudatában születhetett meg a tökéletesség képe, az emberé. Ő alkotta meg először gondolatban, majd immaginálva a hús-vér embert, ezekbe a hús-vér alakokba zárta, kényszerítette a lelkeket, melyek az ő (ŐS) lelkének egy-egy kis szikrái. Minden léleknek tanulnia, tökéletesednie kell földi testben időzése folyamán, hogy a test halálakor kiszabadulva új, önmaga választotta testbe költözzék. Tart ez mindaddig, amíg Istenhez mérhető tökéletességre tesz szert, eléri a quint (kvint) eszencia szintjét. Ekkor maradhat az égi szférában, s befejeződik a tanulás szakasza.
A lélek új testbe kerülésekor törli tudatából az addig történteket, s tiszta lappal indul. De az emlékképek kódolva, a mélytudatban elraktározódnak.
Betegségjelenség
Amikor valamilyen megrázkódtatás, trauma éri az embert, ez legtöbbször lelki defektus, akkor az elme mélytudatából előhívja az annak megfelelő képet előző életéből, és felkapcsolódik egy kép.
Például: Valakinek hirtelen elmegy a hangja. Közvetlenül egy nagy lelki trauma érte (autóbalesetben mellette meghalt hozzátartozója, szeme láttára belefulladt valaki a vízbe, stb). Ettől felkapcsolódik egy kép, amikor ötszáz éve vízbe fojtották... És akkor bumm: bekapcsol a kép, s megnémul.
Amíg a kép bekapcsolva van, a hangja nem jön vissza.
Feladat: a képet kikapcsolni, leszakítani a felkapcsolódott OD-ot.
Másik példa:
Valakinek hirtelen megfájdul a nyakcsigolyája, s nem tudja fordítani a fejét. Ez huzamosan fennmarad, s rohamokban rátör a fájdalom... Üzleti munkája során (sikkasztás, megvesztegetés, adócsalás) olyan bűnös manipulációkat végzett, mely börtönnel fenyegeti... a bűntudatot enyhítendő, bekapcsol egy kép: valamikor ezer évvel ezelőtt tisztviselőként elsikkasztotta a főúr pénzét, s ezért felakasztották. Ezzel megszűnt a bűntudata. Most a bűntudat lereagálásaként ez a kép bekapcsol, s produkálja az akasztáskor létrejövő nyakcsigolyatörést.


Mi történik hipnózisban?
Hipnózisban enyhe eszméletvesztés történik, s ezzel együtt az akaratunktól függetlenül felkapcsolt képek leszakadnak. Megszűnik a képek által bekapcsolt fájdalom vagy más rendellenesség. Ennek a durvább formája a teljes emlékkiesést okozó nagyfeszültségű elektrosokk.
Amíg a hipnózisig eljutunk
A rapport megteremtése után teljes kikérdezés következik. Fel kell tárni a körülményeket, a megbetegedéshez vezető lelki okokat. Miután feltérképeztük a paciens lelkét, csak akkor szabad a képek kikapcsolását megkezdeni (azaz hipnózisba vinni).
Miért?
Azért, mert tudnunk kell, hogy mit akarunk törölni az emlékezetből, de azt is tudnunk kell, hogy mivel akarjunk helyettesíteni azt. Én, miután kiüresítettem az agyat (kifolyatás), azonnal megkezdem a pozitív gondolatokkal való feltöltést. A fejkezelésnek az a legfőbb célja, hogy az agy és a koponya közötti űrben lévő légnemű, éteri anyagot: az elmét a kezünkből kiáradó magnetikus rezgésekre felkapcsoljuk. Mintegy magunkra hangoljuk a rapporttal már éber állapotban is ránkhangolt pacienst.
A lelki generáljavítás csúcsa tehát a hipnózissal lekapcsolt képek helyének új, pozitív, kreatív képekkel való helyettesítése.
Az ember: pszichoszomatikus egység
Mivel a lélek elválaszthatatlan a testtől, így a lélekkel együtt a testet is gyógyítani kell. Tehát a testi nyavalya kiváltó okát a képek lekapcsolásával megszüntetjük, de kézrátéttel, kristály- és piramisrezgésekkel a már kialakult testi defektet is gyógyítani kell.
Lényegében egy általános műtétnél is ez történik: az altatással lekapcsolódnak a testi elváltozást előidéző képek, s a daganat vagy más elváltozások erőszakos eltávolításával esélyt adunk a normális testi funkciók visszaállítására.
Nem a műtéttől gyógyul meg a beteg, hanem a kép kikapcsolásától és a műtéti eltávolítástól együttesen. Éppen ezért sokkal hatásosabb az altatásos műtét, mint az éber, hiszen a beavatkozás csak félig sikerül: nincs képkikapcsolás. Ebben az esetben egy jó terapeuta (szofronizációs természetgyógyász) utógondozása, már az első (ülés) kezelés alkalmával álomba vitellel lekapcsolja a képet, s így lesz tökéletes a gyógyulás.
Nincs reménytelen eset
A jó terapeuta gondolkodás nélkül elvállalja az ő karakterének megfelelő, s tudásához mért eseteket. Ami meghaladja a tudását, azt az esetet elhárítja. Teszi ezt a kudarc és a károkozás elkerülése céljából. Látni kell, érezni, s kölcsönösen el kell fogadniuk egymást a pácienssel, s akkor biztos a siker.
Még egyszer a szeretetenergiáról
Elcsépelt dolog, s unalmasnak hangzik, de újfent hangoztatom: szeretetenergia létezik, mindig is volt és lesz is, amíg a világ világ.
Amikor én a beteg mellé állok, s végigsimítok homlokán, már azonosulok is vele. Nem rám erőltetett, hanem belülről jövő végtelen szeretet (nem szánalom) árad el bennem, ami Téta-szerű állapotot idéz elő, és a szofronizációs zene melletti delejes simítások az izmok teljes ellazulása mellett a lélek nyugalmát is előidézik. Eközben kérdezgetem a pacienst, s máris megvan a rapport. Csak a félálomszerű ellazulás után szabad a kifolyatáshoz, a képek lekapcsolásához hozzákezdeni. Hangsúlyozom, csak szeretettel szabad végezni ezt a munkát. Még egyszer ki kell jelentenem: ez nem zárja ki a honoráriumot.
A test látványa
Sokan megrónak ezért, s vannak szemérmes nőbetegek, akik a melltartó levételétől ódzkodnak. Azokat azzal szerelem le, hogy a melltartó csatja kiszúrja a kezelőágy műbőr borítását... Ruhában nem lehet gyógyítani.
Miért?
Azért, mert nekem látni kell az egész testet. Ha szép, hibátlan az a test, akkor tudom, csakráiban fiatal, életerős lelkek vannak beépülve, könnyű dolgom lesz. Ha hibás a test, akkor megnézem melyik az a beteg lélek, s melyik csakrába épült be. Ott korrigálok, ott kapcsolom ki a képeket. Összességében kell néznem a bőr színét, felületét, az erek átlátszását vagy nem, az izmok feszülését, merevségét, s azonnal konstatálni az izommerevség oldását egy simogatás, a homlokon vagy más idegközponton időzés, egy szó segítségével.
Nálam ez nagyon jól összevág, mert én mindig is a szépség és tökéletesség őrültje voltam s vagyok. Növényben, állatban, tárgyakban és emberben mindig a tökéletes formát, a harmóniát kerestem, keresem. Éppen ezért dolgozom szívesebben nőkkel és gyerekekkel. Velük tudok azonosulni leginkább. Egy gyönyörű női testet végigsimítani, már Tétába viszi a terapeutát, nem szégyen: olyan ez, mint a közösülés csúcsán érzett eufória. A közösülési eufória (a csúcs) Tétába viszi az embert, s egy pillanatnyi eszméletvesztéssel, bizony jókora felkapcsolódott OD-ot szakít le. Nálam ez az élmény szaggatja le a rám akaszkodó, sok-sok gyógyult OD-ját. Tévedés ne essék, ez nem perverzió. Ez a tökéletes azonosulás. Amikor egy csodálatos kis gyerektestet simítok végig, szépséges domború homlokára teszem a kezem, napfonatcsakrára helyezem jobb kezem, s elönti testét a meleg, a szemembe függesztett ártatlan szemeiből látom a hála és megnyugvás tekintetét. Ekkor érzem, hogy a gyerek elfogadott.
Csak ilyen előkészítés után léphetünk tovább. Miután megvan a teljes ráhangolódás, azonos a hullámhosszunk (rezonan-ciába kerülünk), csak ezután szabad a gyereket, nőt, pacienst, fejkezelésben részesíteni. Amikor a szofronizációs zene mellett én jobb tenyeremet a tarkó alá, bal kezem két megfelelő ujját a szemöldök fölötti két dudorra helyezem, akkor pillanatok alatt Alfába víve a kezeltet, elkezdődhet az utazás.
Nekem a legjobban bevált módszer, a számoltatás. Száztól lefelé számoltatok. Bizony sokan már hetven körül elfáradnak, s kiejtve a számok sorrendjét össze-vissza, cserélve ejtik a számokat, majd leállnak. Kicsiknél, akik nem tudnak számolni, én számolok, vagy passzokkal hipnotizálok.
A szakma szerint 8-10 év alatt nem hipnotizálhatók a gyerekek. Nem tudom. Én amikor még egy szót sem tudtam ezekről a dolgokról, akkor is pár passzal, suttogással félálomba vittem őket.
Amikor már Alfa vagy Téta állapotban vannak a paciensek, akkor a fejük mögé ülve, két tenyeremmel a jobb és bal oldali agyféltekét befogva, két hüvelykujjammal a szem fölötti dombokra enyhe nyomást gyakorolva fenntartom a kontaktust. És ekkor elkezdünk utazni. A jól előkészített páciens rám hangolódva, amikor megkérdezem, milyen színt lát, azonnal mondja a színeket, s arra a kérdésre, hol jár, már mondja az általam felé küldött megfelelő terepet.
Általában három házba viszem be őket. Csak addig vezetek, amíg bele nem jönnek a játékba. A legtöbben gyönyörű együttműködést produkálnak, s élvezik a játékot. Mert ez játék.
Miután a rapport alatt feltártam a problémákat, mindig aszerint alakul az utazás. És amikor a bajt láttatom a megfelelő házban, máris kódolom az ellenpéldát, pozitív gondolatot szuggerálok.
A korrekció után leveszem a kezemet a fejről, ezzel megszűnik a hipnózis. Fejére teszem a piramisenergiával és kristályokkal feltöltött koronát, s jutalmul utaztatom. Ez a szabadon választott gyakorlat. Míg a paciens utazik, én elvégzem a testi korrekciót. Testét végigsimítva, simogatva újra regresszióba viszem, s a csakrák feltöltésével, tisztogatásával, esetleges fantomműtéttel korrekciót végzek. Ezt nevezem bioenergetikai korrekciónak.
Miután letelik az egy óra, a pacienst a megfelelő szimbólumokkal energetizálom (Akma te So). És a végén Akma Ra-Lá-val harmonizálom. Ha szükségesnek látom, még egy ezüstszínű OD köpenyt is adok rá, a ráakaszkodók ellen.
Ha úgy látom, hogy megnyugtatásul angyalokat kell adni mellé, belemegyünk a játékba, s két angyalt adok mellé őrzőül. Ezzel a fixálás befejeződött.
Posztszuggesztió
A szuggesztiós kezelés utóhatásának megerősítésére mindig adok valamit. Legjobban bevált a placebó tabletta, de az ener-getizált bögre, gyógytea, fejpánt ugyanezt a célt szolgálja.
A világért sem szabad a betegre ráerőltetni, hogy meggyógyult. És az én hókuszpókuszomtól, kézrátevésemtől gyógyult meg. Ezt ő enélkül is érezni fogja. Azt kell mondani a paciensnek, hogy még az én ellenőrzésem alatt áll. Rajta tartom a szemem, hogy pontosan betartja-e az utasításaimat. Pontosan kell szedni a tablettákat, stb.. Így kötöm magamhoz, s érzi, hogy védelmem alatt áll.
Hihetetlen, de hatásos módszer. Reménytelen esetekben érek el eredményt.

Lelkiismereti korrekció
Mielőtt valakit elbocsátanék, megkérdezem, nincs-e szívében irigység, harag, féltékenység, gyűlölet. Ha van, kibeszéljük, s a Sei He Ki ponton megfordítom benne. Szintén ráparancsolok, hogy ezeket a hibákat korrigálja. Béküljön ki, stb...
Törvény: A veszteségeket el kell feledni, a tőlünk elfordulókat el kell engedni, a hozzánk közeledőket el kell fogadni.








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1183