Aforizmák a fiatalságnak
Dátum: Augusztus 13, szombat, 18:47:24
Téma: All Fullextra


Ha egy férfi hisz Istenben, annak nem számít a miértje, ha egy nő hiszi az Istent, csak az okok a fontosak.


A legszebb nő is megcsúnyul, ha nem kellünk neki.

Mondják, a férfihez vezető legrövidebb út a gyomrán keresztül vezet. De mi van azzal a régi bölcsességgel, miszerint kevés nő tud jól főzni.

A házasság olyan, mint a szoros kesztyű. Ha leveted, csak a fonákját látod.

Az ideák egymástól eltávolítják az embereket. Még nem láttam gyomorbajos férfi és kitűnően főzni tudó nő házasságát.

A szerelem a legtragikusabb érzés az emberi életben. Képesek vagyunk miatta alantas ideológiákat koholni.

A beteljesedett szerelem a költészet legnagyobb ellensége. Ilyenkor születnek a legrosszabb versek.

Menj el egy nővel egy hangversenyre. Garantálom, hogy unni fogod magad.

Menj el egyedül egy hangversenyre, garantálom, hogy unni fogsz minden nőt.

Küldd el a feleséged egymagát egy koncertre, meg fog utálni téged.

Ha egy nő állatot tart, azt jelenti, hogy végleg leszámolt a férfiakkal.

Óvakodj a növényekért rajongó nőktől, mert gyűlölik a szellemed.

Ha egy férfi hisz Istenben, annak nem számít a miértje, ha egy nő hiszi az Istent, csak az okok a fontosak.

A nők mindig önmagukért imádkoznak. Sokuk önmagukhoz.

A férfiúi önteltség a nőktől tanult képesség.

Mondd egy nőnek, hogy okos, el fogja hinni.

Csak azokat a nőket szabad szeretni, akiket nem látják a férfiak szellemét.

Szerettesd magad a nőkkel, s nincs az a kapu, amelyik nem nyílik meg előtted.

A nők azért keresik a férfiak társaságát, mert félnek a saját nembeli társaiktól.

Ha egy nő azt mondja neked, hogy szeret, megvetésedet iránta ne féld éreztetni.

Egy férfi csak akkor lehet boldog, ha a felesége szellemiekben vagy jóval felette, vagy jóval alatta áll.

Egy buta nőnél csak egy okos tud unalmasabb lenni.

Egy férfi életében nincs szánalmasabb tulajdonság, mint amit a házasság alatt szerez..

Ha egy nőt könnyedén szeretnél megkapni, válts ki belőle tisztelettel vegyes gyűlöletet. Utána hitesd el vele, hogy más ember lettél általa. A lábad elé fog omolni.

Pofozz meg egy nőt, férfi társaid meg fognak vetni érte. Alázz meg egy nőt, a társaság kedvencévé válsz.

A reménytelen szerelmes olyan, mint a rossz színész. Minden este ugyanúgy játszik.

Ha egy férfi megpofoz egy nőt, a hatást egyféleképp enyhítheti. Kezet mos utána.

Volt egy ismerősöm, aki könyvből leste el a szerelem fortélyát. Ugyanez receptkönyvből írta fel a gyógyszereimet.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1235