A pusztítás ördögei
Dátum: Augusztus 18, csütörtök, 07:39:03
Téma: Életünk napjaink


A minap, szokásos reggeli sétámon, újabb pusztítás nyomaiba ütköztem környezetemben.


Mintha a pokol összes ördögei bújtak volna elő, és végig szánkáztak volna sétaútjaink mentén. Nyomukat letört padok, összetört üvegek és kibelezett kukák jelezték. A koronát minderre a játszótéri két négyzetméteres betonlapú pingpongasztal feldöntése tette fel. Négyen sem tudtuk visszabillenteni vízszintes állapotába. Na, ekkor gondoltam arra, hogy ilyen iszonyú erővel csak a földönkívüliek rendelkezhetnek, mert aki ezt élő ember utánunk csinálja, annak befizetek!
Lehet, hogy szellemekkel, valamiféle gonosz bolygóközi lényekkel vívunk árnyékbokszolást? Vagy újabb hurrikán előszelei ezek?
Nem kellett soká várni az újabb pusztításra. Diszkóból hazatámolygó réveteg tekintetű, erősködő fiatalok egyike-másika fanyüvőnek képzelve magát, kihuzigálta az új telepítésű hársfacsemeték mellől a karókat és egymáson törték szét azokat. Utána, mivel ellenfél híján maradtak,a sétaút mellé telepített facsemeték nagy részét törték ketté derékban,s azzal ütötték egymást. Befejezve pusztító munkájukat az út mellé kirakott szemétgyűjtő kosarak tartalmát borították az aszfaltra, majd focizni kezdtek a kosarakkal.A végén laposra taposták őket. Ezután értek házunk elé. Megpróbálták a három padot kidönteni, de nem ment. És mi történt?Ha ló nincs, szamár is jó alapon egymáskezdték el véresre verni,rugdosni,a földön húzkodni.A huzavonának a közben értesített rndőrjárőr vetett véget.
Nem tudom mire vélni a dolgokat. Olyan ez, mint az Übü királyban az a jelenet, amikor a kártékony férgekként földből előbújó elkorcsosult emberi lények, elözönlik a normális emberek földjét és lehúzzák magukhoz a szépség, a rend, a jóérzés demokráciáját.
Ezek után csak arra lennék kíváncsi, hogy az augusztus 20.-i tűzijátékának fényétől elvakított tömeg a káprázatból magához térve, milyen újabb attrakciónak lesz szemtanúja. Vajon lehet a felfordított pingpongasztalt még valamivel űberelni?







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1254