FULLEXTRA ANTOLÓGIA II.
Dátum: Augusztus 18, csütörtök, 07:55:27
Téma: All Fullextra


2004 december elején jelent meg a Full első Antológiája. Szép ajándék lehetett sokak karácsonyfája alatt.




Szeretnénk folytatni a hagyományt és egy hasonlót összeállítani az alapvetően a 2004-ben született, s a fullon megjelent írásművekből, alkotásokból.
Ehhez az kellene, hogy előre jelezzétek, hány példány megvásárlására vállalkoztok, ha az ár kötetenként mintegy 500 Ft-lesz.
Ezt akkor tudjuk elérni, ha gazdaságos számú rendelés érkezik, azaz legalább 500 példány értékesítésre kerülhet.
(Sajnos az Antológia I.-ből is mintegy 100 példány megmaradt, s ez ma még veszteség.Talán majd egyszer ritkasággá is válhat, ki tudja...

Az új kötetbe minden szerzőtől változatlanul a jelzett időszakban publikált egy vers, egy próza, egy képzőművészeti alkotás kerülhet be. Mintegy 70-80 versre és 15-20 prózára, valamint 10-15 rajzra vonatkozhat a tervezett terjedelem.

Tehát kérem, jelezzétek ebben a topikban elkötelezettségeteket, hány kötetet vásárolnátok, s ha egy mód van rá, később se lépjetek vissza ettől.

Egyúttal azt is kérem a szerkesztőbizottság nevében, hogy tegyetek javaslatot a cím és a hátoldalon felhasználandó képzőművészeti alkotásokra, melyek 2004-ben szintén a full pódiumán jelentek meg.

Várom a vállalásokat és a javaslatokat az erre a célra nyitott fórumban, előre is köszönettel:

bla






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1257