Napszámosok
Dátum: Augusztus 24, szerda, 21:42:36
Téma: Életünk napjaink


Új jelenség hódít ma hazánkban: a napszámba járás. Rokonaim, ismerőseim között egyre népszerűbb fizetés kiegészítő tevékenységnek számít a feketén, ...


... vagy jobb esetben vállalkozói alapon (modern cselédkönyves) napszámba járás. Nyugdíjas, jó karban lévő ismerőseim így segítenek be unokáik házépítkezésének költségeibe. Ez a dolog egyik oldala. A másik pedig az, hogy sajnos a földműveléssel, gazdálkodással járó szaktudás hiányában, szabadulni igyekezvén a földtől vagy parlagon hagyják, vagy jobb esetben eladogatják földecskéiket, erdőörökségüket. stb.
Sokkal jobban járnak, ha felveszik naponta a napszámot, s kikerülve az adózást, s más szervezési, könyvelési és egyéb macerákat, munkaerejüket azonnal aprópénzre váltják.
A szemfüles osztrák, német szomszédaink már felfigyeltek a jelenségre, s bérbevéve vagy felvásárolva a nyugati széleken lévő földeket, mintagazdaságokban termelik modern eszközökkel a kitűnő mezőgazdasági termékeket, amiket viszontlátunk a szupermarketek polcain. Halljuk, olvassuk, hogy zsebszerződésekkel, titkos megállapodásokban miként csúszik ki talpunk alól a magyar föld. Én már annyiszor megjósoltam, hogy elérkezik az, az idő, amikor cselédek leszünk a saját hazánkban.A visszaszámlálás megkezdődött.Elősször,csak a gazdag német,holland,ir polgárok által megvásárolt,gyönyörüen komfortosított házakban gondnokoskodunk,háziasszonykodunk,mosunk,főzünk,takaritunk,fűvet nyirunk,házat őrzünk. Aztán a lassan kialakuló haszonbérleteken földet túrunk, állatokat tenyésztünk, másoknak hajtva hasznot. Szép apránként eladogatjuk javainkat, aztán a hitünket, végül az identitásunkat is feladva valódi európerekké válva, Európa hátsóudvarában modern cselédekként regnálunk. Másik oldala a napszámosság, mint fogalom újraéledésének legalizálása. Tehát a holland és egyéb nyugati gazdálkodók modern cselédséget alkalmazva, némi adót fizetve a cselédmunka után, ellenőrzött adófizetést biztosítva, extraprofitot termelnek nyugati piacokra. Idegenek zsebébe csordogál a FAR segély, UNIÓ-s regionális fejlesztési pénzek.
A felismerés helyes, a megoldás zseniális, mert nincs konfrontáció. Tovább lépek! Ha a keleti, lápos, árvizes területeket újra elárasztjuk, akkor az ott felszabaduló magyar munkaerőt szépen beterelhetjük a minta magángazdaságok akoljába, s megoldódik a foglalkoztatás problémája.
Csak gratulálni tudok az ötlethez. Kialakul a latifundiumokon dolgozó és modern cselédházakban lakó modern mezőgazdasági cselédség is. Idénymunkára meg ott lesznek a modern világ nomádjai: a hajléktalanul ődöngő csőcselék.
És ekkor máris megvalósulhat a nagy ugrás: egyet előre, kettőt hátra. Így kerek a világ!






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1288