A szajha
Dátum: Szeptember 03, szombat, 22:48:16
Téma: All Fullextra


...ha már a témánál vagyunk...
A nő álmosan kavargatta a kávéját. Keze gépiesen nyúlt a cigaretta után. Lassan, mélyet szívott a füstből, szeme az erkélyajtón pihent.


- Milyen szürke kint minden!- Sóhajtott - Soha nem lesz már vége ennek a télnek!..Ha tehetném, akkor nem is ébrednék fel, míg vége nincs! Olyan érzésem van amikor kinézek, mintha jéghideg vizes rongyot csavarnának a lelkemre.
A kávét befejezte, majd öltözködni kezdett. Szőke haját szorosan hátrafogta arcából, még a hátul levő copfot is tömött konytyá formázta egy gumival. Lemosta az előző napi sminket, csupán egy kis krémet tett az arcára. Férjét követve beült az autóba.
- Valami számítógépes játékot szeretne - szólalt meg a férfi - De azt hiszem az nagyon drága.
- Nem baj. A születésnapja van. Vegyük meg neki!- mondta a nő.- Megyek ma is dolgozni. Majd lesz valahogy!..Nézte az utcán nyüzsgő embereket. Szeme könnybelábadt;-Nem baj!..-motyogta-Majd lesz valahogy...

***__

A nő gépiesen babrált az asztalon hagyott tollal.
- Meddig vacakol már?! Mit képzel magáról, hogy várakoztat?!
Egy férfihang szólt a telefonba:
- Halló..?
- Mit hallózol?- csattant a nő hangja. Tudtad, hogy én vagyok, és percek óta várakoztatsz!
- Ne haragudj drágám, de a másik vonalon fontos üzleti ügyben tárgyaltam. Sietek haza, elmehetnénk valahová..
- Szó sem lehet róla! Éppen ezért hívtalak. Programom van mára a barátnőimmel. A gyerekekhez átjön Ingríd. Ne tervezz mára semmit!
- De hiszen egész héten alig találkoztunk! Nem tehednéd át másik napra?
- Mit képzelsz?! Szükségem van a kikapcsolódásra! Nem várhatod el tőlem, hogy felrúgjam a megbeszélt programomat! Mennem is kell...viszlát drágám..!
A telefont gyorsan az asztalra csapta, majd elviharzott.- Még beugrom egy csomag cigarettáért - döntötte el.-Remek ez a tél!- mosolygott magában - Az ember nem vehet fel nyáron ilyen gyönyörű bundát! Vétek lenne ezt kihgyni mára!

****

A nő eltűnődve nézegette magát a tükörben:
-Ó igazán jól tartom magam a koromhoz képest! Borzasztó, hogy nem adhatom meg magamnak, amire szükségem lenne! De szép is volt még fiatalon! Tessék!- csattant fel- Itt van! Micsoda karikák vannak a szemem alatt!! Persze! Halálra dolgozom magam..Teljesen tönkremegyek..és mi a köszönet?? Na mi??!! Itt kuksolok magamban. Egy ilyen nőnek csillognia kellene ..megmutatkoznia..!! Erre mi van?? Itt kuksolok a lakásban..magamra hagyottan...
Egy hirtelen ötlettől vezérelve teljesen meztelenre vetkőzött. A tükör elé cipelt egy széket, majd felállt rá.
- Na!! Tessék! Nem is olyan rossz! Két gyerek után!- elégedetten forgolódott egy darabig.
-Anya! Éhes vagyok!- hallotta kintről
- Úgy! Ez maradt nekem! Főzzek! Mossak! – Megyek angyalom!- kiálltotta.
Magára kapott valamit, majd kiviharzott a fürdőszobából.
- Mikor jön haza apa? - kérdezte a kisfiú
- Apád? Hát az soha nincs itthon! - csattant a nő hangja - Dolgozik. Minden nap! Minden rohadt nap, hogy több pénzünk legyen! Én meg itt döglök meg ezek között a falak között.
- Mi az, hogy megdögleni? - firtatta a gyerek
- Az az fiam, amit én nem fogok megtenni! - a nő hangjában komoly elhatározás volt - Figyelj! Mit szólnál, ha ma átmennél Helgához a szomszédba? Ott is alszol..játszol Tomival? Anyának dolga van ma - hangja izgatottá vált..
- Átvihetem az új autómat?
- Persze édesem! Átviheted..

Egy óra múlva telefonált
- Éva! Szabad vagyok! Menjünk ma szórakozni!
- Na és a férjed?
- Dolgozzon csak, ha az az álma! Én ki akarok szabadulni!

***

- Tortát is vennünk kellene!- suttogta a nő
- Akkor egy vasunk sem marad..
- Nem baj, a születésnapja van!..-tépelődött..- Tudod mit? Sütök neki a kedvenc sütijéből, csak gyertyákat kell vennünk!
- De akkor nem tudsz pihenni semmit..hogy mész dolgozni? - morgott a férfi.
-Ó! Azzal ne törődj, majd holnap pihenek -nevetett a nő - Majd jövőre csinálunk neki, egy igazi partit! Igazi szülinapi partit gyerekekkel, lufikkal...ugye megcsináljuk?!
A férfi gyengéden megfogta a nő kezét...
- Persze, hogy megcsináljuk..

Este hétkor készen állt a fürdővize. A borotva egyenletesen kúszott végig a bőrén. A bokájától haladva lassan húzta végig egészen a combján. Lassan, hogy tükörsima legyen a bőre..lassan, hogy a hajpakolásnak ideje legyen dolgozni a haján.
- Anya ma is menned kell dolgozni? - a kicsi lány ott ücsörgött a kád mellett, elmélyülten nézte anyját..- ma volt a születésnapja..
-Tudom édesem, de muszáj. Nem maradt egy vasunk sem..annyira szeretnék itthon maradni veletek!
- És holnapután-után nem fogsz dolgozni?- firtatta a lányka tovább..
- Holnapután-után..? Nézzük csak...nem! Valami terved van aznap estére?
- Nincs semmi, de olyan jó, amikor itthon vagy...
A nő lassan belebújt a kád vizébe, elmerült benne teljesen, hogy a víz elmossa a könnyeit.

****

Elegáns nő lépett a kávézóba. Bundáját mindenki megcsodálta. Óvatosan körültekintett, majd megakadt a szeme egy elhagyatott sarkon. Lassan lépkedett oda, kiélvezve az elismerő pillantásokat. Hajával ma különös csodát művelt a fodrász, arca kipihent volt. Finom parfümillat lengte körbe. Helyét elfoglalta az asztalnál, rendelt egy italt. Várakozva kémlelt ki az asztal melletti üvegen.
A fiatal férfi zavartan állt meg az ajtóban. A nő figyelte már az üvegen keresztül, ahogyan jött.
Ő lesz az!- gondolta - megteszi..- biggyesztette az ajkát.
Intett a férfinak, aki innentől kezdve magabiztosan elindult. Lépése ruganyos volt, de elegáns. Öltözéke teljesen kifogástalan. Jóval fiatalabb volt a nőnél.
- Üdvözlöm - köszöntötte a nő.- Nagyon sokat fizettem önért. Elvárom, hogy ne csak az öltözéke, hanem a szolgáltatása is kifogástalan legyen!
- Hölgyem - szólalt meg a férfi, és közelebb hajolt a nőhöz- ma este az ön teste a legjobb kezekben lesz!
A nő elmosolyodott- Kövessen kérem, van egy bejáratott motel, ahová nyugodtan mehetünk.

*********

A szórakozóhely zsúfolásig tele volt. A két nő megilletődve lépkedett beljebb.
- Cicabák!- hallották a sarokból- két gyönyörű ragadozó!
- Hallod ezt Éva! Ez nekünk szól!
Kihúzták magukat, mellüket előre biggyesztve haladtak a hang irányába
- Elfogadnak a hölgyek egy italt?
- Alig várjuk!- vihogtak zavartan
- Akkor itt a helyetek cicababák - kurjantott az egyik férfi.- Meddig maradtok tündérkék?
- Egész éjjel! Ma szabadok vagyunk!- enyelgett a nő
Az egyik férfi a nő combjához kapott.- Micsoda lábak! Tudok egy jó házibulit, nincs kedvetek átjönni?
- Éva mit szólsz? Nekem lenne kedvem!
- Ne őrülj meg! Azt sem tudjuk kik ezek!
- Mit számít az? Ma szórakozunk! Évek óta nem éreztem ilyen jól magam! Láthatod, hogy nem vagyok én egy eldobni való nő!- dacosan a férfira nézett: - Mehetünk tigrisem!

A férfi hazafelé menet az autóban boldogan fütyörészett.
-Már csak néhány hét, és elmehetünk valahová együtt a családdal! Mennyire nehéz volt ez az utóbbi pár hónap, de hamarosan vége! Vége a nélkülözésnek, többet lehetünk együtt. Szeme majdnem leragadt a fáradságtól, gyomra hangosan korgott...hamarosan otthon leszek, megvacsorázok, és bebújok az asszony mellé. Milyen hideg van! Egész nap kint dolgoztam ebben a rohadt hidegben, de hamarosan vége!- mosolyodott el. Kezeit megmozgatta, az egész napos fagytól szinte teljesen erőtlenné váltak az újjai- Nem számít, értük teszem.., hogy fognak örülni, ha megmutatom, hogy menni pénzt sikerült összegyüjtenem!!
Az ajtót lassan nyitotta ki, nehogy felébressze a családot. Halkan a kisfia szobájába osont, mint minden este, de a gyereknek hűlt helye..
-Biztosan az anyjával alszik - gondolta. Benyitott a hálószobába, de üresen találta. Semmit sem értett. Leült az ágy szélére és, mereven nézte magaát a hálószobai tükörben:
- Kiért fagytam agyon hónapokon át?

*************

Elegáns férfi lépett a táncosbárba. Haja valaha fekete volt, de ma már erősen őszült. Kedvtelenül ült le egy asztalhoz, rendelt egy italt. Szeme megakadt a nőn. Az karcsú volt, szőke haja világított a sötétben. Karjait fázósan fonta össze magán, alig volt rajta ruha. De a mozdulatai, a járása olyanok voltak, mint egy előkelő dámáé
- Bolond vagy! -Korholta magát a férfi.- Csak egy szajha!- kortyolt egyet az italából.
A nő egyszercsak a szinpadra lépett. Mozgása ruganyos volt, hajlékony, mint a nád. Arca semmit sem tükrözött, nem mosolygott..önmagának táncolt. Szemét szinte mindvégig csukva tartotta, érezte a zene minden ritmusát. A keze is mozgott, még az ujja hegye is. Minden porcikája élt, minden mozdulata beleolvadt a zenébe. A férfi gyönyörködve nézte.
- Milyen szép nő!..Csak egy szajha - kapott észbe.
Vége lett a számnak. A táncosnő sietve ment az öltözőbe, hosszú percek teltek el, mire visszatért. A férfi figyelte, és a nő észrevette ezt. Ráfüggesztette szemét, majd lassan közeledett. Úgy járt, mint egy gazella. Egyenesen tartotta magát, állát felemelte..nem olyan volt, mint a többi nő.
- Hogy érzi magát ma este? - kérdezte az asztalhoz lépve - Leülhetek ide ön mellé?
A férfi nem ellenkezett. Megbabonázva nézte a fiatal nőt. Karcsú alakját, szép kezét, ahogyan bemutatkozott. Hatalmas, kifejező szemei voltak, szinte kiabáltak az arcából. Szája tökéletes, arcán kevés smink. Beszélgettek, de a férfi szinte nem is emlkezett rá, hogy miről.
- Akar egy táncot? - kérdezte a nő
- Nem is tudom, én még sohasem jártam itt..
- Óh! Elnézést..miért jött ma mégis ide? - csodálkozott a nő
- A feleségemnek ma programja van a barátnőivel. Én meg nem kedvelem a babysitterünket. Csak egy italra jöttem..
- Á értem - szólt csalódottan a nő, akkor megyek is, muszáj pénzt keresnem.
- Muszáj?
- hm.muszáj - felete a nő - gyerekeim vannak.
- Hát rendben, felelte a férfi, ha gondolja, táncoljon nekem

A nő érezte a testén végigsimító kezet. Mint a jéghideg penge, úgy döfött belé minden érintés. Teste fázott, remegett, de hajladozott.
– Ha mozgok, akkor nem fázom annyira - gondolta
Keze a hideg falat támasztotta, szemét szorosan összezárta
- Még egy perc a számból - számolta. – holnap kifizetem a fűtésszámlát

***********

- Hát nem voltál valami nagy szám!- dörmögte a férfi
- Velem így soha nem beszélt senki! - sírta a nő
- Ne játsz itt magad kisanyám! Azt hittem, hogy valami profi vagy, ahogyan bevonultatok a barátnőddel! Na hordd el magad, mert aludni szeretnék!-lökte el magától a nőt
- Velem így még soha sem beszélt senki - ismételte már hisztérikusan a nő. – Te hívtál ide, hogy házibuliba megyünk. Legalább vigyél haza!
A férfi felugrott az ágyból:-Öt perced van, hogy elhúzz innen, különben megjárod!- ordította.

A nő álmosan bandukolt az úton. Mint egy ázott madár.
-Istenem! Hogy tehettem ilyet? Mi történt velem?
Egy autó lassított mellette. Mégcsak meg sem fordította a fejét.
Az autó lassan követte. A nő félszegen odanézett. Az ő kocsijuk volt. A férje ült benne.
- Ne haragudj! - zokogta a nő- Ne haragudj!
- Az a fontos, hogy megtaláltalak - köszöntötte a férfi.

A szőke nő akkor lépett ki a bárból. A férfi szeme megakadt rajta.
- Ismered? - kérdezte a felesége
- Dehogyis. Honnan ismerném? Látod honnan jött ki, ez csak egy szajha.

Az elegáns nő a férfival a parkoló felé tartott .
- Rendben – mondta a nő. – Megérkeztünk. Itt jó lesz?
- Tökéletes.- felelte a férfi.- Igényt tart még a szolgálataimra?
- Természetesen!- mosolygott a nő - hívhatom saját számon is, vagy csak az ügynökségnél?
- Megadom a privát számomat, ott bármikor elérhet.

A szőke nő a kocsijához lépkedett. A férfi követte a szemével, és biccentett neki.
- Ismeri őt? - tudakolta az elegáns nő
- Igen. Itt dolgozik a sztriptízbárban a sarkon. Néha táncoltatom. Nagyon szép nő.- válaszolt a selyemfiú
- Táncosnő? - nevetett a nő, - Akkor csak egy szajha!- és undorodva elhúzta a száját
Kirakta a férfit és elhajtott. Otthon gyorsan átöltözött, a férje nem sokkal utána ért haza.

- Drágám! Már aggódtam érted! - szaladt a férje elé
- Nincs miért, csak megittam pár italt.
- Szükségem lenne egy kis pénzre - folytatta a nő
- Természetesen - felelte a férfi - Na és hogy kell kérni? - mosolyodott el
- Mindjárt megmutatom - kuncogott az aszzony és a férje elé térdelt.
A férfi becsukta a szemét, és a szőke nőre gondolt. Majd ránézett a feleségére, és kéjesen megjegyezte:
- Szajha!
- Igen drágám - nyögte a nő

A szőke nő lassan lépkedett a lépcsőn. A lakásba érve a férje ébren várta.
- Minden rendben volt?- kérdezte aggódva a férfi
- Minden rendben - válaszolt mosolyogva a nő - holnap befizetjük a számlát. Bemegyek, megnézem a gyerekeket.
Beosont a gyerekszobába. Lassan odabújt a gyerekek mellé és átölelte őket. Nem sokkal később a féje belépett őt keresni, de már akkor az asszony elaludt.
A férfi gyengéden betakarta és becsukta az ajtót.
- Egy angyal.- dünnyögte, és lefeküdt.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1339