Ha tehetséged van ...
Dátum: Október 16, vasárnap, 18:35:21
Téma: Életünk napjaink


Ha a sorsod kijelölt egy feladatra, akkor a teremtő tehetséget is adott hozzá.


Ha tehetséged van valamilyen téren, és az elhivatottsággal párosul, akkor, ha százszor is padlóra küldenek, a talajba döngölnek, elgáncsolnak, mindig felállsz, és újra kezded.
A tehetséget hatalmi szóval, a környezet szorításával, megpróbáltatások özönével csak a kibontakozásában hátráltatni, de megakadályozni nem lehet.
Ha a sorsod kijelölt egy feladatra, akkor a teremtő tehetséget is adott hozzá. A megélhetésed miatt sok-sok megalkuvással és buktatókkal letérsz a kijelölt útról, néha sutba teszed munkálkodásodat, de mihelyt egy kis rés nyílik kalodádon, kitörsz a sorsodból, és lerázva a rád kényszerített morális, anyagi béklyót, - ha egy ingben, gatyában, üres tarisznyával is, de feltartóztathatatlanul törsz a tehetséged kibontakoztatására.
Sok szomorú magyar példa van arra, hogy világraszóló tehetségek iszonyú nyomorban halhatatlan szépségeket alkottak a társadalom jobbulására, nemesedésére. Nekik a megváltó halál hozta meg tehetségük poszthumusz elismerését.
Viszont Edison három elemivel, a vasúton 10 évesen újságot árulva, a távíró, a gramafon vagy az izzólámpa megvalósításán törte a fejét. A sors nem adott neki tehetős családot, hogy iskolában tanulva sajátítsa el az ehhez való tudást. Ő a maga verítékes munkájával keresett fillérjeiből autodidakta módon szerezte ismereteit. Több ezer megvalósult találmányával a világ egyik leghíresebb embere lett.
Tehát, ha tehetséged, szorgalmad és kitartásod van, akkor minden lehetsz. A tehetséget a génjeivel kapja az ember. Ha megtanulja az önmenedzselést, az eszméért, a célért való küzdést, akkor feljut a csúcsra. Szász Endrének Amerikába kellett disszidálnia, hogy csodálatos képeit megfesthesse, és az idegen ország általi elismerés, gazdagság nem kábította el. Ember és magyar maradt, s hazajött alkotni, a magyarságot gazdagítani tudásával.
Ha a tehetséged által kitermelt javaidból visszajuttatsz a köznek, akkor lélekben gyarapodsz, s tehetséged megsokszorozódva az egekig repít. Nincs az a gazság, elnyomás, intrika, ami még egyszer a mélybe húzna.
Ha tehetséged van és nem öncélú, hanem közügy, akkor szerencséd is van az életben. Ha a szerencse párosul a tehetséggel, nincs az a pokolbeli ördöngösség, ami utadat állja.
Ha tehetséges vagy, akkor népedért legyél az!










Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1496