Betörő a palotában
Dátum: Október 18, kedd, 18:40:52
Téma: All Fullextra


Úgy látszik ma már senki sem lehet biztonságban, bármennyire is igyekszik magánszféráját elbástyázni.

Még a Fidzsi szigetek elnökének jól védett palotájában is betörő járt a minap.
Meg kell hagyni, páratlan ügyességgel volt megáldva az a fickó, hiszen az elnöki rezidenciát még a Fidzsi szigeteken is gondosan őrzik, még ha nem is olyan felszereltséggel és felkészültséggel, mint a washingtoni Fehér Házat. Azért a Fidzsi szigeteken is van riasztó berendezés, és az ajtók előtt ott is fegyveres biztonsági emberek óvják az elnöki pár nyugalmát. A testőrök éberségét kijátszani nem kis teljesítmény, átlagon felüli leleményességet követel. Hosszú napokba telhetett kifigyelni az őrök mozgását, kiismerni észjárásukat, hogy végül is túljárhasson éberségükön. A huszonöt éves betörő, egy bizonyos Iowane Tuinamasi, tiszteletreméltó ügyességgel és gyorsasággal átmászott a kerítésen, behatolt az elnöki palotába, és munkához látott.
Kuvanono asszonyság, az elnök 82 esztendős felesége, akinek feltehetőleg jobb füle volt, mint az őt és férjét vigyázó strázsáknak, meghallotta a szomszédos helységek valamelyikéből kiszűrödő, szokatlannak vélt zajokat, s elindult kideríteni, mi lehet az, ami békés nyugalmát zavarja. Így bukkant rá az egyik szobában a betolakodóra, akit betörőkre ritkán jellemző, kimerítő munkája közben zavart meg.
A hívatlan vendég a rádióból szűrödő halk zene ritmusára fekvőtámaszokat végzett.
Az fiatalembert természetesen perceken belül letartóztatták, s hamarosan, annak rendje módja szerint, bíróság elé állították. Amikor az ügyész megkérdezte tőle, mi célból hatolt be az elnöki rezidenciába, a következő rövid és velős választ adta: Kíváncsi voltam, milyen lehet odafent az elnökéknél.
A bírósági tárgyalásról szóló tudósítás arról már nem számol be, hogy Tuinamasi úr konkrétan mire volt kíváncsi, de szerintem arra, vajon hány fekvőtámaszt tud lenyomni. Addig, amíg fülön nem csípik.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1502