Természetfeletti jelenségek - 6.
Dátum: November 30, szerda, 15:39:26
Téma: mango


...Más összekötő kapocs nincs, - csak az én értetlenségem.



Látszólag két különböző esemény, - ami összeköti őket az az, hogy teljességgel érthetetlen számomra mindkettő. Más összekötő kapocs nincs, - csak az én értetlenségem.

Állatok a kőben
1851.júniusában Franciaország egy kicsike városában, Blois-ban egy kútásó csapat – munkájuk közben – talált egy kovakövet. Kettétörve azt, legnagyobb megdöbbenésükre egy eleven békát találtak a belsejében. Nem ez volt az első ilyen eset: Angliában is történt már hasonló, ahol 1852-ben Derby mellett bányászok szabadítottak ki egy tömör ércrögbe „rekedt” élő békét, - természetesen véletlenül akadtak rá munkájuk közben. Amerika is hírt adott a Scientific American egyik, 1853-as cikkében arról, hogy az USA Új-Mexikó államában egy kőtömbben eleven békagyíkra bukkantak.
Nincs elfogadható magyarázat erre a furcsa jelenségre. Nem is ritkán, - tömörnek látszó kövekről kiderül, hogy üregesek, és abban élő állat (többnyire varangy, béka, vagy valamilyen kisebb hüllő) „lakik”.
A tibeti buddhisták úgy vélik, hogy ezek a lények a pokol főbugyrán kívül eső kisebb mellékbugyrok valamelyikének foglyai.
Nyugaton más a jelenség értelmezése, - vagy legalábbis a próbálkozás a magyarázatra: eszerint a kőben lévő üregbe az állat kiskorában mászik be valamilyen apró nyíláson keresztül, és mikor megnő, már nem tud kiszabadulni. A lyukon keresztül kap vizet, levegőt, és egyes, kisebb rovarok is bejutnak táplálék gyanánt, így a bent lévő állat nem pusztul el. Mészkő esetében az a vélemény, hogy a kőzet külső részén csordogáló víz szép lassan megköt, így zárva el a nyílást a benne rejtőző élőlénnyel együtt.
De nem kell az 1800-as évekhez visszanyúlnunk hasonló eset leírásához: 1993 áprilisában a dél-ausztráliai Adelaide közelében egy Daniel Heald nevű bányász jelentette, hogy egy zafírkövet feltörve egy békát látott előugrani, de az állat rögtön ezt követően rögtön el is pusztult, tetemét átadták tanulmányozás céljára az állami múzeumnak…
Több, mint érdekes…

Órák – rejtelmek
Meglehetősen gyakori jelenség, hogy amikor valaki meghal, rejtélyes módon megállnak az órák…Néhány parapszichológus állítja, hogy az elhunyt valamilyen különleges energiát bocsát ki magából, s ezt állítja meg az órákat.
1887.december 4-én a pennsylvaniai George Fry éppen megírt egy levelet súlyos beteg bátyjának, Gideonnak, aki tőle messze, sok száz km-re lakott. Felnézett a faliórára, mert nem hallotta a ketyegését; az óra a bátyjáé volt. Az óra nem járt, - elővette zsebóráját és megnézte az időt – 4 óra 45 percet mutatott. A falióra pár perce hallgatott el. Amikor odament, hogy beállítsa, valami furcsa fény suhant át a számlapon…
Másnap táviratot kapott: bátyja előző nap elhunyt. Az időpont is benne állt a táviratban: 4 óra 45.
Hihetetlen…
Ellenkező példa is van, amikor is az óra hirtelen elindul. 1944-ben egy missouri farmercsaládban, ahol a fiú, Ben, Németországban harcolt, - volt egy nagy állóóra, mely már évek óta nem járt. November 29-én a mutatók egyszer csak maguktól elindultak, és ebben a pillanatban a fiú kutyája vad vonyításba kezdett. Néhány nap múlva jött az értesítés, hogy Ben elesett a fronton.
Az időpont „természetesen” egybeesett az óra elindulásával.


Véletlenszerű esetek ezek…?
Vagy természetfeletti jelenségek….?
Nem tudom a kérdésre a jó választ.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1612