Szélhám 2., avagy a reglapok 2.
Dátum: Január 21, szombat, 17:41:41
Téma: HAPCI


Vannak helyek, amelyek a választást megkönnyítendő, felmérést is végeznek, és ezt is mellékelik az önjellemzéshez.


Mi az, amit az előző szerelmem leginkább szeretett bennem?
Válaszok:
- ha tudnám, nem lennék itt
az agyam eldobom!!! Ha tudnád, hol lennél? Rájátszáson???

- azt, amilyen az ágyban voltam vele
mit kell ez alatt érteni? Egy bizonyos kor után már pl. azért is hálás az ember, ha 'békén hagyják'. Ez így azért elég sokesélyes ...

Az ágyban milyen vagyok?
- Erre válaszul miért nem jut eszébe senkinek, hogy olyan, aki mellett aludni is lehet? Pedig ez mi mindent kifejezne ... Soroljam? Nyugalom, béke, meghittség, feltétlen bizalom, tisztelet, aki mellett az ébredés nem sokkoló hatású, stb.

- Mi az, amit először megnézek azon, akivel találkozom?
a szemeit (az első benyomás sokat számít): Ajjajjj!!!!!! Tényleg! Miért mondják, hogy kinyomom a szemed, amikor valójában benyomják????

Az általam elképzelt ideális partner ...
- Válasz: Ideális partner - véleményem szerint - nincs! Elolvastad egyáltalán a kérdést???? Ugyanis e kategórikus válasz után többszörösen bővített mondatban kifejti, hogy ő kit találna ideálisnak. A kis ravasz!:))))

- Hogy szólítanál meg valakit egy buliban?
Kötelező válasz: 'Az a férfi dolga'. Igaz is. Hiszen Neked amúgy sincsenek nagy igényeid ... Álmodozni se szoktál, tenni az álmokért meg végképp. Viszont aki megszólít, az aztán kösse ám fel a gatyáját!!!

- Milyen vagy az ágyban?
Válasz: azt ki kell érdemelni! Ez, gondolom, legalább akkora jutalmat, elismerést jelent mint mondjuk a Nobel-díj (de vajon melyik????). Pénz is jár érte? Mert akkor beneveznék ... Vagy talán megint rosszul értelmezem a társasjáték fogalmát???

- Előző szerelmem mit szeretett bennem?
Előszeretettel írják, hogy 'azt, amilyen az ágyban voltam vele'. Azt mondja a szólás-mondás, hogy férfit a farkán és/vagy a gyomrán keresztül lehet megfogni ... Vajon most melyikre gondolhatott? Ágyba viszi kedvesének a saját kezűleg készített 10 fogásost? Ráadásul akik ilyeneket írnak, azoknak (ritka kivételtől eltekintve) isteni szexkultúrájuk is van (ami ugyan egy másik site-on található megfogalmazás, de elég ritka az, aki csak egy helyre regisztrálja magát). Mint tudjuk, magyar ember kaja közben nem ... Hm. Lenne, de no további comment ... Legfeljebb annyi, hogy ugyanők igazi férfit keresnek. Az sosem derül ki, mit kell érteni ez alatt (vigyen virágot? ne mosogasson? védjen meg, mert mindig okot adok rá?). De így már alakul a kép ...

Vagy a másik véglet: 'Ki van zárva, hogy az első találkozáskor ágyba bújjak valakivel.' Nos hát, nézzük. Első találkozások hol is történhetnek? Utcán, presszóban, étteremben, rém kultúrált emberek esetleg múzeumban, jótékonysági koncerteken, stb. Szóval ezek mind-mind olyan helyek, ahol csábítóan hívogat az ágy ...

-----------------------------------

Az egyik helyen eléggé el nem ítélhető módon nem azt írták ki, hogy "néhány szó magamról", hanem simán kiírták, hogy "Én ..." és ide lehet írni az "önjellemzést". Ezzel kapcsolatos ollózások:

Én ...
- Én Vagyok!!! Ha érdekel, írj!
Háááát .... Mit mondjak? Elég szűkszavú. Én meg azon gondolkodám, vajh mely szóözön lenne méltó annak ecsetelésére, hogy míly ellenállhatatlan vágyat ébresztettél e néhány szóval bennem?

'Én ... sosem kezdek énnel mondatot.' Édes kicsi Dominám! Ennyi elég is! Nekem. Belőled:)))

-----------------------------------

Nézzük, mi minden fordul elő még a reglapok e részében:

- ismerj meg, nem fogod megbánni!
Megkapom a fentebb emlegetett "Nobel-díj"-at?:-))) Vagy csak a bélelt borítékját? Az se rossz ...

- sokat csalódott nő ...
Hm. Egyszer-kétszer csalódni, arra azt mondja az ember, hogy rendben, ez lehetett akármitől ... Na de sokat csalódni ... Elgondolkodtató. Lehet, hogy máshol kellene a hibát keresni?

- a hazugságot utálom, a butaság taszít!
A legnagyobb hazugság, amit pályafutásom alatt hallottam, úgy szólt: 'Én még életemben nem hazudtam!'. A butaság meg ... Nos, kit is keres valójában? Férjet nem, az ebből a kitételből már elég egyértelmű:))). Egyébként, komolyan nem értem ezt a kijelentést egy reglapon! Mi a célja? Aki magára ismer, az ne írjon? Bevallanám? Gondolod? Bááár, ... Igaza van. Én most valamit mégis bevallok: nekem savanyú a szőlő. Az ő postaládája biztos mindig tele van ...

A Micimackót, és a Kis Herceget már álmomból felverve is kívülről fujom! Minden 1,34. reglapon található ezekből valamilyen idézet ... Egyáltalán ... Mitől éreznek ennyire ellenállhatatlan késztetést néhányan arra, hogy mindenféle idézetekkel, teljes fejezeteket bemásolva írják tele a reglapjukat? Ilyenek a való életben is? Elképzelem, amint megy az óvodába, és míves jambusokban kéri ki gyermekét a dadustól ... Esetleg tapogatózva, EKG-jával a kezében, mert mint tudjuk: 'Jól csak a szívével lát az ember, ami lényeges, a szemnek láthatatlan!'

-----------------------------------

Egyebek:
Mókás, amikor valaki nem dohányzó levelező partnert keres. Ezt egyszer szóvá is tettem. Hatott. Másnap már az igazi levelező partner deffiníciója az volt, hogy ZÖLD SZEMŰ!!!!:)))))) Aztán úgy látszik ezt sem találta igazán kielégítőnek, mert később Újból módosított. Most már simán csak ne fogyasszon alkoholt. Végképp kiestem a pixisből ...:((((

Egy hölgy arra panaszkodik, hogy kicsi a választék. Mit is mondott Gejza, aki Hofi? 'Nem a zsömle kicsi, hanem a pofátok nagy!' Most kinek higgyek???

Olvasom egy reglapon, hogy olyan férfit keres, aki sötétben is a szája elé teszi a kezét, amikor ásít. Én meg olyan nőt, aki sötétben sem hord infrás szemüveget. Íme még néhány ötlet, mit ne tegyen a jelölt:
ha már a közepén nyomja meg a fogkrémes tubust, ne próbálja meg eltüntetni a nyomokat. Ha már szanaszét dobálja a zoknijait, ügyeljen arra, hogy ne legyenek szem előtt. Mondjuk dobja a szekrény mögé, az ágy alá, a legnehezebben elérhető helyre, tegye a mosogató alatti szekrénybe, ott legalább nem olyan feltűnő az illatanyag. Ha már nem élhet az intim testrészeinek vakargatása nélkül, ezt tegye inkább a munkahelyén, bár a tudat nekem akkor is zavaró.
Ja, és a WC-n ülve se turkálja az orrát.


A tapasztaltak alapján csináltam egy kis értelmező szótárt. Legközelebb ezzel folytatom.

(folyt. köv.)






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1740