Szélhám 2.- avagy a reglapok 4.
Dátum: Január 28, szombat, 18:00:44
Téma: HAPCI


Hogy azért a férfiak reglapjai se maradjanak ki a szórásból, íme néhány (zanzásított, de a lényeget tekintve) roppant jellemző megfogalmazás...


1. verzió
37 éves, 185 centis, 85 kilós kigyúrt nőtlen aerobik/tenisz/sí* oktató, a FIDESZ/MSZP/MIÉP* (* nem kívánt törlendő [a Föld színéről is]) miniszterelnök-jelöltjének baráti köréhez tartozó bankárcsemete és hobbi kertész karrierjét felépítvén, szeretné minden idejét a családjának szentelni. Ehhez keresi korban hozzáillő (18 - 22 éves), magas, karcsú, több diplomás, nyelveket ismerő Barbi babák, plázacicák ismeretségét.
'Mikorra kéred a következő bécsi Operabált, kedvesem?' jeligére.

2. verzió
39 éves, 185 centis, 85 kilós, sportos, válófélben lévő minisztériumi főosztályvezető-helyettes keresi kedves, megértő, romantikus beállítottságú, házias hölgy ismerettségét. Szeretnék végre emberhez méltóan élni! Nejem három éve szexmegvonásban részesít, mert egyszer elfelejtettem, hogy az általam kimosott blúzát vállfára téve kell megszárítani. A múltkor pl. az általam vasalt ágyneműn talált gyűrődés miatt annyira megneheztelt, hogy bár tettlegesen majdnem agyonvert, orvost sem engedett hívni! Lábon kellett kihordanom a gipszágyat! Nem enyhíti haragját az a napi 2-3 virágköltemény sem, melyet az általam készített gyertyafényes vacsorák alkalmával térdenállva nyújtok át neki. Ha reggel az általam készített, és ágybavitt kávéja nem pontosan 53,2 fokos, csészéstől vágja a fejemhez, és nem mehetek addig dolgozni, míg a szőnyeget ki nem pucolom az általam használt kezeimmel. Pedig örömmel teszem ezeket, hiszen ezek nekem teljesen természetes dolgok. Rajongásig imádott (általam készített???) csemetéinket (5 hónapos és másfél éves) teljesen ellenem neveli!
Anyukám is mindig mondja, hogy én sokkal jobbat érdemelnék. Csak egy kis megértésre, babusgatásra vágyom, cserébe a csillagokat is a lábad elé helyezem!
Anyukám is megengedné ...

3/A. verzió
A machó-csávós. Akinek 32/10-es méretéhez nincs szüksége regenerálódási időre, a Tudományos Akadémia anyanyelvi tagozatában fontos szerepet tölt be, és ragadnak rá a nők. A keresett hölgy lehetőleg 15 és 75 év közötti legyen, de egy-két év ide vagy oda nem számít. Ő az, aki még a legyeket is. Röptibe. Bár igazából nem szereti őket, mert beköpik ...

3/B. verzió
Nem vagyok a szavak embere. Íme hát néhány fotó alsógatyám tartalmáról.
Sorszám a portán igényelhető.

4. verzió
Töbdiplomás eggyetemi óktato inteligencs, lehetöleg közepes koru barátnötöt keress szabados idejének duggás álltal kitöltendö eltöltendésére.

-----------------------------------

Felmerül ezek után persze a kérdés, milyen a jó reglap? Ezt jónéhányan meg is kérdezték tőlem, amikor egy kisérleti reglapomra feltettem a fentieket. Rengeteg olyan levél érkezett, hogy "az enyém milyen?". Mit mondhattam rá? Nyilván az igazat. Azt, hogy jó. Szerintem ugyanis minden reglap jó. Minden reglap híven tükrözi a mögötte lévő személyt. Még az üres is. Az enyém pl. a rém kekec természetemet. És ami a lényeg, minden reglap azt foglalja össze, amit az LGT oly jól megénekelt zseniális számában:

"Csak az jöjjön,
Aki bírja,
Aki tudja, hogy
végigcsinálja.

Csak az jöjjön,
csak az jöjjön."

Végezetül:
egyre többen kérnek reglapjukon (tehát utólag!) 'előre is elnézést'.
A fentiek és az előzőek után most már én is.:-))))))







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1761