FORTUNA TENYERÉN
Dátum: Március 02, csütörtök, 10:30:19
Téma: Könyvismertetők


Bányai Tamás, a Floridában élő magyar író új könyve realista novellák gyűjteménye.




Bányai Tamás a Fullextra külföldön élő tagjai közé tartozik. Floridából küldi érdekes írásait a jelentősebb magyar weblapoknak és neve a FullExtra Olvasóteremben is szerepel. Nyomtatott publikációit már a HetedHéthatár magazinból ismerem.
Most a könyvújdonságok között jelent meg: Fortuna tenyerén című kötetével,
mely realista novellák gyűjteménye.
Bátai Gábor így méltatja Bányai Tamás kötetét:
„ A realista jelző semmiképpen nem azt jelenti, hogy az író által papírra vetett dolgok megtörténtek, hanem azt, hogy a logika, a bizarr helyzetek és a véletlen különös összejátszása esetén megtörténhetnének. Bányai Tamás nyitott szemmel jár, a legapróbb rezdülésekre, különösen az élet meghökkentő helyzeteire is fogékonyan, emberszerető lélekkel, az emigráns lét utáni kitüntetett odafigyeléssel, meglátva és láttatva a jelenség mögötti lényeget. Ezen kisprózai művei kitűnő írói stílusról, céltudatos alkotói megszerkesztettségről vallanak.”
Bányai Tamás: Fortuna tenyerén c. könyve az Alterra kiadó gondozásában jelent meg.
Ára 1200Ft
Kapható Budapesten az Írók Boltjában , vagy megrendelhető a kiadónál.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1836