Igéző
Dátum: Március 04, szombat, 18:09:49
Téma: All Fullextra


...eszébe villant, hogy még nem érezte bőre illatát.


-Szép vagy – szólt a férfi kis hallgatás után.
-Mi szép van rajtam?- nézett fel a lány, majd folytatta az írást. – Nem ismersz, alig láttál. Meg egész nap háttal ülsz nekem a teremben…
A férfi tekintete a lány hajának választékáról tovább siklott és maga előtt látta őt a könyvek, jegyzetek mögött.
Kezdte felülről:
- A hajad selymes, csillogó, homlokod magas, kissé szögletes, nagyon okos fejet takar… –
A szemöldökét meg kellett néznie. Nem emlékezett rá. Nagy szemei elhomályosították emlékét.
- Szemed csodálatos kék. Ilyet nem láttam még.
- Talán a kis Dávidnak van ennél kékebb – gondolta - de ő meg fiú, ismerte be.
A lány tovább lapozott, jegyzetelt.
- A szád az olyan, ...olyan vidám, és nagyon tetszik, mikor mosolyogsz, mert akkor úgy felkunkorodik...-
- „Kunkorodik”? - kuncogott a lány a suta kifejezésen.
- Igen - mondta a férfi.
Arra gondolt, amikor a lány minap búcsúzáskor megérintette ajkát. Várta hogy szétnyíljék, hogy érezze nedves melegét, ízét.
De nem. Zavartan, csók nélkül köszöntek el.
- Állad határozott, de mégis kedvesen kerek, nyakad hosszú, és karcsú – mondta, és eszébe villant, hogy még nem érezte bőre illatát.
A lány nem felelt.
Aztán csak magában sorolta tovább: – Két apró melled, kik igyekvőn próbálják pulóvered szövetét áttörni, karcsú a derekad, a csípőd, - melyet már érintettem és rugalmasnak, izmosnak, frissnek éreztem, - mind, mind szép. A hűvös kezed is szép.
Tovább nem jutott.
A lány befejezte dolgát, közben szóltak hozzá, ő válaszolt.
A férfi nézte amint magasan, karcsún, vékony kezeit oldalához szorítva, hosszú lábait szögletesen -, nadrágja gömbölyűjét bátortalanul mozgatva ellépked.
- Te vagy nekem a legszebb – szólt volna utána, de nem merte kimondani.
Megfordult, maga elé nézve elindult, - nem úgy, mint máskor, - és most nem húzta ki magát...






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1840