Figyelem! Figyelem! Figyelem!
Dátum: Március 14, kedd, 19:08:32
Téma: All Fullextra


Elő a számítógéppel, ceruzával, ecsettel!


Peregnek a dobok, szól a csinnadratta, - egy felhívás kiált a FullExtra tagságához.
Az Antológia III. - ez a mi tartalmas könyvecskénk, benne tehetséges szerzőktől, sok sírós vagy nevetős művekkel: öltözni szeretne.
Felpróbált pár köntöst, de egynél sem érezte, hogy azok kimondottan illenének egyéniségéhez.
Szerényen arról álmodik a kedves, hogy olyan ruhát kap, mely csakis neki lett tervezve.
Úgy gondolták gondos bábák, hogy a szívük csücske igazán megérdemel valami egyedit, valami különlegeset.

Pályázni a tagság közül bárki pályázhat, de szigorúan csak saját készítésű, jogtiszta borító-tervvel.
Első és/vagy hátsó borító kellene hogy megszülessen...
Olyasmire gondolunk, mely fémjelzi a FullExtra színvonalát, nagyságát, távlatait, amatőr mivoltát, mindezek mellett figyelemfelkeltő, és ízléses.
A borítón a FullExtra.com és az Antológia III. szövegnek szerepelnie kell, és még elkelne egy ötletes, szellemes, csalogató cím is...
A pályázatokat az Antológia III. főszerkesztőjének, Kerlacnak kell továbbítani e-mail-ben.

Határidő: 2006. március 31.

Elő a számítógéppel, ceruzával, ecsettel! Alkossanak az ügyes kezek, hogy tartalmas, szebbnél szebb művek szülessenek könyvünk méltó megjelentetéséhez.

Számítunk a segítségetekre!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1872