Lányok futnak a fiúk után?
Dátum: Május 17, szerda, 18:48:14
Téma: Életünk napjaink


Remélem, csak egy rossz vicce a mai tizenéveseknek az a felfogása, mely szerint a lány udvaroljon a fiúnak...


A minap hazafelé tartottam a munkából, elgondolkodva cipeltem a szatyraimat, mindkét kezem tele. A házunk előtt állt három 12-13 éves forma lányka. Mivel a kulcsom a táskám alján volt, és hát foggal nem tudom kinyitni a bejárati ajtót: fültanúja voltam a következő beszélgetésnek - vagy inkább könyörgésnek?
- Na gyere le Beni...csak egy kicsit...dumálunk...naaaa, légysziiii.
- De minek menjek le? Mit akarsz mondani? - kérdezte Beni a kaputelefonon keresztül.
- Semmi komolyat, csak gyere le...beszélgetünk egy kicsit...
Én ekkor indultam el felfelé.
Beni a szomszédék hetedikes fia. Szó mi szó, tényleg szép gyerek. Na de hogy ennyire?
Ott tartottam, hogy elindultam felfelé a cuccaimmal. Hallom ám, hogy a srác elindul lefele. Találkoztunk, és láttam, hogy nem szándékozik sokat ídőzni, mert valami rövid nadrágba meg papucsba ment a beszélgetés helyszínére.
Még be sem jutottam a lakásomba - ők velem szembe laknak - már fent is volt a Beni.
Nem jöttek be neki a lányok.
Otthon mindig az az első dolgom,hogy kinyitom az ablakokat. Így tettem aznap is, -é s mit hallok:
- Beni! Nézzél ki! Naaa...
- Lányok a Beninek tanulnia kell! - így a fiú apukája - Menjetek szépen haza.
Ezzel becsukta az ablakot, és befejezte a reménytelen könyörgések folyamatát.

Én totál kész voltam....Pedig még nem volt vége a napnak.

Jön fel a 8 éves fiam - hangsúlyozom 8 éves...!
- Anya! Képzeld a suliba négy hatodikos lánynak is tetszek. Azt mondták milyen szép a szemem, meg helyes vagyok. Ők már a hetedikek a sorban, akik sosem hagynak békén szünetben.
- És ki a másik három? - kérdem én lemerevedve.
- Jaj, ők másodikosok. Állandóan veszekszik a Vivi a Vikivel, hogy kibe vagyok szerelmes, és nem engedi a Vivi, hogy szóba álljak a Vikivel. De én azért sutyiba beszélek vele.
- És ha a Vivi észreveszi? Mit csinál? -teszem fel a következő kérdést.
- Odajön, és elrángat onnan - mondja a fiam, és elmegy fürödni.

Teljesen elképedtem...Mivé leszünk lányok! Hát nem kell már az udvarlás, a kényeztetés...?
A tízenéves kis fruskák lealázkodnak odáig, hogy könyörögnek -ismétlem :könyörögnek egy srácnak!?
Miért hiszik azt a mai kislányok - vagy inkább nagylányok, - hogy nekik kell a fiúkat megfogni...?

Probálom a gyerekemet már most arra nevelni, hogy neki kell a lányok kedvébe járni - főleg mióta tudom, hogy ez igazából fordítva működik az iskolában.
Szeretném majd látni a felnőtt, férfivá érett fiamat, ahogy virágot szorongatva kérdezi tőlem az első randi előtt : - Jó leszek neki így, anya...?
Mert így kéne, hogy legyen. Nem vagyok én még olyan idős - 32 leszek júniusban - de nem emlékszem, hogy bármelyik barátnőm azzal dicsekedett volna, hogy ő "szedett fel" magának fickót. Sőt! Inkább szégyen volt, ha valaki futott egy olyan szekér után, ami nem vette fel, - még ha üresen ment is.

De úgy látszik, mai világunkban lassan minden a feje tetejére áll.
Pedig ha a lányainknak nem tanítjuk meg ,milyen is a női "bűszkeség" - ...ők hogyan fogják ezt tovább adni majd az ő lányaiknak..? És ez így megy majd tovább, tovább.
Nem csak arra kell őket nevelni, hogy szépen öltözz fel, legyél mindig trendi, szolibarna, és legyen műkörmöd...hanem arra is, hogy mitől nő a nő.
Mert kell a szép cucc, meg a barnaság, de kell a tartás, és a "nem futok senki után" elhatározás is. Ha kellek annak a fickónak -jöjjön ő. Könyörögjön ő. Tegyen érte, hogy ő is kelljen nekem.
Én így látom...Talán rosszul...?







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1986