Az elátkozott Porche
Dátum: Július 04, kedd, 09:11:17
Téma: mango


...a már sokat emlegetett "Misztikus történetek gyűjteménye" című könyvből.




Újabb - általam találomra kiválasztott – cikk a már sokat emlegetett Misztikus történetek gyűjteménye című könyvből.
A minap a láthatatlan jelenlétekről, most pedig egy elhíresült luxusautóról olvastam, - és teszem itt közzé.

„1955 szeptemberének egyik estéjén egy 24 esztendős amerikai színész egy Los Angeles-i étterembe hívta meg Alec Guinnesst és társaságát. Előtte azonban eldicsekedett új sportkocsijával, egy ezüstszínű Porche 550 Spyderrel, melyet Little Bastard-nak („kis csibész”-nek) nevezett el. A brit színész nyugtalannak látszott, s hirtelen így szólt: „Most 1955. szeptember 23-a, este 10 óra van. Ha beülsz abba a kocsiba, egy héten belül holtan találnak rád benne.” A fiatalember nevetett, Guinness pedig elnézést kért a furcsa kitörésért. Szeptember 30. estéjén az egész világ döbbenten értesült James Dean haláláról – frontálisan ütközött egy Ford limuzinnal. Így kezdődött a Little Bastard-hoz fűződő katasztrófasorozat.

A roncsot egy George Barris nevű autószerelő vette meg, mivel fel akarta használni egyes alkatrészeit. Amikor letették a műhelye előtt, az megcsúszott, nekiütődött egy szerelőnek, aki a lábát törte. Egy sportkocsi-tulajdonos aztán a Little Bastard két két kerekét a saját autójára szerelte fel. A kerekek minden előjel nélkül egyszerre kaptak durrdefektet útközben, s a kocsi úgy megcsúszott, hogy a vezető kis híján szörnyethalt.
1956 októberében dr. William Eschrid megsérült egy versenyen: kocsija, amelynek motorja James Dean autójából származott, felborult egy kanyarban. Ugyanezen a versenyen lelte halálát dr. Troy McHenry is, aki elvesztette az uralmat a kocsi felett, s egy fának ütközött. A hajtómű hátsó fogaskerekei a Little Bastard-ból származtak. Aztán George Barkuis repült ki a Little Bastard-ot szállító teherautóból, amely letért az útról, - a sportkocsi rázuhant, s ő pillanatokkal később meghalt.
A katasztrófaláncolatot más hasonló események is szaporították, mígnem a Little Bastard 1960-ban eltűnt. Feltevések szerint ellopták. Meglehet, a tolvaj hamar megbánta tettét, s azt kívánta, bárcsak sose nyúlt volna az elátkozott kocsihoz – mármint ha egyáltalán megérte, hogy kifejezésre juttathassa balsejtelmeit.”

____

Ez az egész történet több, mint elgondolkodtató, még akkor is, ha én a magam szkepticizmusával fogadom…
A tények makacs dolgok, mint tudjuk, - és ezek azok…
Megtörtént, dokumentált események.
Ijesztő…
Nem…?






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2071