Tettek, amire az emberiség "büszke" lehet: állatkínzás
Dátum: Július 12, szerda, 14:14:13
Téma: Életünk napjaink


Az egyik barátom küldött egy linket, amelyben egy csoport vadállatról élve nyúzzák le a bőrt...



Valaki közeledik.
Gonosz szaga van.
Mindjárt megfúlok, úgy szorítja a nyakam.
Fájdalmasak az arcomat ért ütései.
De a sötétzárkában töltött hetek eltompítottak.
De nem eléggé.
Még élek.
Csak azért, hogy szenvedjek.
Kés van a kezében.
NYÚZZA A BŐRŐM!!!
LÁTOM A NYERS HÚSOM A LÁBAMON!
KÉRLEEEK ŐLJ MÁR MEG!
KÖNYÖRGÖM, PUSZTÍTS EEEEEEEEL!



Az egyik barátom küldött egy linket, amelyben egy csoport vadállatról élve nyúzzák le a bőrt. A filmet képtelen voltam végignézni teljes hosszában, mivel olyan szörnyű kínokat állnak ki a szerencsétlen állatok, hogy fizikai rosszullét fogott el a látványtól.


Amikor ilyeneket látok, ténylegesen felmerül bennem, hogy amit nagyképűen emberi civilizációnak hívunk, azt véglegesen és azonnal el kellene törölni.

Miért is?

Mert nem lehet épp ésszel felfogni azt, hogy egyes emberek hogyan vetemedhetnek ilyen gyalázatos tettekre olyan ártatlan élőnyekkel szemben, akik semmit nem ártottak nekik és védekezni képtelenek.
Na ezt magyarázza meg nekem valaki, mert erre piszkosul kíváncsi lennék!

Azt még megértem, akármennyire el is ítélem, hogy valaki anyagi haszon reményében legyilkol ártatlan teremtményeket (és itt az emberek meggyilkolására is gondolok), de az már minden épelméjűségen túl van, hogy ezt miért kell még brutális kínzással is megkoronázni?
Az ilyen aljas tettek elkövetőit, mikor ember embernek farkasa, pszichopata személyiségnek nevezik, akiket a társadalomnak kötelessége eltaszítani magától a valamennyire is ép részek védelmében, hogy ilyen enyhén fejezzem ki magam!

Viszont a jelenség hátterét talán érdemes kicsit boncolgatni, bár valódi válaszok nincsenek.
Miért is van az továbbra is, hogy a mai csúcstechnológiákkal elárasztott világunkban, továbbra is elnemmúló igény mutatkozik az állatok testéből készült portékák iránt. Hiába múlja felül többszörösen tulajdonságaiban az utánzat az eredetit, de azzal nem lehet puccos estélyeken sejtelmesen megsúgni a melletted álló hasonszőrű semmirekellőnek, hogy ez egy valódi coboly.

Tehát a szőrmekereskedelem miért virágzik?

Mert hatalmas kereslet mutatkozik iránta, a világ sznobjai nem nyugszanak. Kit érdekel pár tucat megkínzott és elpusztított állat, ha birtokolhatok egy valódi szőrmebundát.
Kegyetlen, rideg és érzéketlen gondolkodás.
Jelenünk önzésének esszenciája.

De ez csak a jéghegy csúcsa, az emberiség történetében több ezer állatfaj pusztult ki csupán csak abból kifolyólag, mert néhány dáma vagy úri ficsúr, az éppen aktuális divathóbortja kedvéért, értelmetlenül és kíméletlenül kiirtották.

Ezek után, bennem már csak egy kérdés járja őrült körtáncát fejemben.
Van-e értelmes lét a Földön?
Hát kérem, mindenkit megnyugtathatok, van.
Az állatok és a növények képviselik.
Létezik még egy könyörtelen parazita, mely kíméletlen az őt körülvevő környezettel szemben, ráadásul a kegyetlenkedés elborult elméje legfőbb tápláléka.

Üdvözlök mindenkit lakhelyünkön, ez itt a föld nevű bolygó, 2006.

Az alábbi linken lehet megtekinteni a borzalmas képsorokat, de felhívom a figyelmet, hogy a látottak igen szörnyűek!



http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2083