Nem hiszem el! (Első)
Dátum: Július 12, szerda, 14:16:21
Téma: All Fullextra


A híreket hallgattam és nem hittem a fülemnek. Mára elértük, hogy gyakorlatilag minden hülyeséget le tudnak nyomni a torkunkon.


Én elhiszem, hogy piacgazdaság van. Azt is elhiszem, hogy a nemzetközi helyzet (megint) fokozódik. Elhiszem, hogy vannak világméretű összefüggések és hogy ezeknek (megint) mi is részesei vagyunk. Azt is elhiszem, hogy nekünk magyaroknak a következő néhány év (megint) nehéz lesz. Elhiszek már-már szinte mindent: Hófehérkét a törpékkel, Münchausent Háry Jánossal, Norbi update-et és a wellness pacalt, az amerikai győzelmet Irakban és a máig is mozgó (talán túl gyorsan is mozgó) laboratóriumokat, a már becsapódott és a jövőben becsapódni szándékozó meteoritokat, a lochness-i szörnyet és a jetit egymás mellett kéz a kézben, a brazilok kiesését az idei vb-ről és hogy a franciák ejtették ki őket, szóval lassan nyitottabb vagyok mint Fox Mulder a sci&fiction felé.
Egy dolgot azonban nemtudok és nem is akarok elhinni.
Nem hiszem el azt, hogy most azért drágult MEGINT a benzin, mert az Amerikai Egyesült Államokban megkezdődtek a szabadságok! Ráadásul nekem úgy rémlik, hogy világ-polgár társaink az óceán túlpartján talán idén mehetnek előszőr szabadságra, ugyanis ez az indok eddig egyszer sem szerepelt a “benzináremelésvanmert:” kezdetű listán…
Vagy én emlékszem rosszul?
Viszont ha már itt tartunk, engedjétek meg nekem, hogy szabadjára engedjem az egyébként sem túlságosan korlátozott fantáziámat és megnevezzek én is néhány (esetleg a közeljövőben még hallható) indokot. Szóval, drágább lesz a benzin vagy gázolaj mert:
-megkezdődött a rákhalászat a Bering-tengeren és a rákász hajók egyszerre futottak ki a kikötőből
-a következő Párizs-Algír-Dakar rally-n 9-el több versenyző indul
-olyan hosszú autópálya épült magyarországon, hogy a munkagépeknek már többször kell tankolniuk mint azelőtt

Gyenge szöveg ugye?
Miért érzem mégis úgy, hogy ezek közé simán befér az “amcsis-szabadságos” indok?






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2084