Valaki mondja meg....
Dátum: Július 02, péntek, 21:40:15
Téma: Életünk napjaink


Valaki mondja meg nekem, legyen szíves, hogy miért nem tud kihalni a bratyizás és miért vannak olyanok, akik összevissza kamuznak a kultúrában is?


Elmesélek most egy történetet, amin tényleg nem tudom, sírjak vagy nevessek. Meghívtak ey konferenciára Amerikába. Rendesen aláírt papír meg minden. Már nyomtatásban is többször megjelentem náluk. Talán nem bűn, hogy szerettem volna elmenni? - Felvettem a kapcsolatot -hosszú keresgélés után- egy ún. "mecénásközvetítő" alapítvánnyal. Nekik nagyon tetszett az ötlet. Megigérte az igazgató, hogy mindent megpróbál. Aztán miután 2 hét múlva mertem érdeklődni, (nem hagytam annyiban, mindennap kerestem), megúnta, és azt mondta, nem tud segíteni és amúgy is biztos kamu az egész! Csak én voltam naív, vagy szerintetek is hülyére vett a pali? Ha felhívja a számot, utána tudott volna nézni, hogy kamu -e a dolog. Szerintem lusta volt foglalkozni a dolgommal, meg rokon sem voltam. Hát, itt tartunk. Sajnos, Európában, 2004-ben. Nyugtassatok meg, hogy nem én vagyok a csaló!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=209