Pályázat
Dátum: Augusztus 26, szombat, 16:28:22
Téma: Pályázatok


Fiókodban lapul már régóta a féltve őrzött kézirat, és még nem mutattad meg senkinek?


Írd+Te - az év könyvét!
Nõk Lapja Cafe
2006.08.03
A Nők Lapja Cafe és a Révai Digitális Kiadó versenyt hirdet! Várjuk kéziratodat, az év sikerkönyvét! Fiókodban lapul már régóta a féltve őrzött kézirat, és még nem mutattad meg senkinek? Mutasd meg nekünk! Az első három helyezett könyve már novemberben kapható lesz a könyvesboltokban.
Fődíj: egy Laptop!
Nyáron még egy titkos mappában a számítógépeden, novemberben a könyvesboltokban!
Na, hogy tetszik az ötlet?
A közönség dönti el, hogy a legjobb 15 mű közül melyik három menjen a nyomdába.
A nyertes jutalma - a világhíren túl - egy LAPTOP!
Mit kell tenned?
2006. szeptember 15-ig küldd be
• magyar nyelvű,
• legalább 200.000 karakter (szóközökkel) terjedelmű,
• kereskedelmi forgalomba még nem került,
• prózai művedet (regény, kisregény, novellafüzér, stb.)
az irdmegte@nlcafe.hu –ra.
Ha illusztrációkat is használsz, ne külön fájlként küldd el őket, hanem illeszd a szövegbe.
Írd meg neved, e-mail címed és telefonszámod, hogy el tudjunk érni.
Adataidat bizalmasan kezeljük, kizárólag a verseny tartama alatt és céljára használjuk fel.
Az előzsűri döntése alapján a legjobb 10-15 pályamű részletei folytatásokban jelennek meg a www.nlcafe.hu/irdmegte weboldalon október hónapban.
A megjelent részletekről tekintélyes zsűri mond véleményt. De a végső nyerteseket az olvasók választják ki! Igazi megmérettetés, igazi olvasóközönség előtt.
A három legjobb pályamű még idén ősszel kapható lesz az ország könyvesboltjaiban!
A pályaműveket az első fordulóban kizárólag a szerkesztőség erre kijelölt tagjai, illetve a Révai Kiadó szerkesztői fogják olvasni előzsűrizés céljából.
A művek ebben a szakaszban nyilvánosságra nem kerülnek. Az előzsűrizést követően megkeressük a kiválasztott pályaművek beküldőit. Amennyiben valamelyiküket nem érjük el, pályaműve a verseny további szakaszában nem vesz részt.
Nevezz!
Beküldési határidő: szeptember 15.
További információ:
Jenei Péter 06 1 437 36 65 hétfőn és pénteken 15-17 óra között
E-mail: peter.jenei@sanomabp.hu






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2122