Öt percre az Édentől
Dátum: Szeptember 15, péntek, 12:38:51
Téma: Életünk napjaink


Nem sorolom fel név szerint, hogy kik öregbítették már irodalmi portálunk jóhírét, - máris itt az újabb!



Kivételesen jó helyzetben vagyunk, és ezt büszkén írom le…
Több olyan tagtársunk is van, aki kezébe veszi a FullExtra jelképes zászlaját és egy-egy remek bemutatkozással fennen hirdeti a nagyérdeműnek, hogy írói, költői, előadói vénája eredményeképpen irodalmi világunkban méltán kap helyet a „világot jelentő deszkákon”, és mindezt úgy, hogy arra mindig érdemes odafigyelni…
Nem sorolom fel név szerint, hogy kik öregbítették már irodalmi portálunk jóhírét, - máris itt az újabb!
Nagy örömömre szolgál közhírré tenni, hogy ismét egybegyűlhetünk, és tapsviharral köszönthetjük majd egy minden bizonnyal fergeteges előadói est „főszereplőjét”, Tóth Jánost, vagyis fényesi barátunkat.
Ő maga – hiszen jól ismerjük! – szerényen küldte el meghívóját a Magazinnak, egy pár szavas, de lényegre törő közleménnyel, melyen ez áll:

Öt percre az Édentől
Tóth János (fényesi)
ingeraktív szerzői- és előadói estje
2006 szeptember 29-én (pénteken)
a Rátkai Klubban (Budapest, VI., Városliget fasor 38.)
előadás kezdete: 18.00 óra



Azt hiszem, nagyon sokan kíváncsiak vagyunk erre az előadói estre, és abban is biztos vagyok, hogy nem fogunk csalódni.
Tóth János már bizonyított nekünk, hiszen minden FullExtrás találkozó állandó és nagyon kedvelt szereplője ő - és a csak rá jellemző, kristálytisztán felismerhető és senki máséval össze nem téveszthető „fényesi-védjegy” az, ami garantálja, hogy ez a szeptember huszonkilencedike egy felkiáltójelet kell kapjon a naptárunkban: ez a péntek foglalt! Tóth János személye és művei meggyőzőek mindazok számára, akik hallhatták már azokat a szerző előadásában, amiről bizony csak a legnagyobb elismerés hangján szólhatunk. Akik pedig még nem ismerik ezeket a verseket, prózákat, - nos, azoknak itt a kedvező alkalom.
Tóth János invitálásának nehéz ellenállni.
Ott leszünk, János!







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2143