Szolgálati közlemény!
Dátum: November 21, kedd, 22:44:13
Téma: All Fullextra


A mai naptól a fullextra.com portál teljes területét műveleti területté nyilvánítom! ...


Viccet félretéve. ;)

Hát szóval az a helyzet, hogy elmúltunk 3 évesek. Na jó ezt tudtátok eddig is, de talán azt nem, hogy amióta csak vagyunk a fullextrán, ez az öreg portálmotor szolgál ki bennünket, és mint azt már bizonyára észrevettétek 1000 sebből vérzik, elöregedett.
Frissíteni kell. Illetve mivel ezt tovább már nem érdemes, cserélni.
Ez a közeli napokban, de még e hónapban megtörténik.
De nem csak a portál lesz frissebb, újabb, hanem az internetcímünk is megváltozik. Ezentúl, illetve onnantól, nem a fullextra.com -os internetecímen leszünk megtalálhatóak, hanem a fullextra.hu domainra költözünk át teljes egészében. A váltásnál több eddig használt tartalomkezelő átmenetileg nem lesz elérhető. Azonban ezeket folyamatosan felújítjuk, és ismét működni fog, s az addigi publikációk sem mennek veszendőbe. Mind megmarad, el nem veszik semmi sem. Legfeljebb várni kell egy kicsit amíg ismét elérhető lesz. Működésbeli tervezett változtatásainkról vitafórumot fogok majd nyitni, és az ott megszerzett tapasztalatok, vélemények alapján pontosítjuk azok mibenlétét. Ha tehát a szokott internetcímen nem találod meg a portált, akkor keresd majd a fullextra.hu -n.
Mindenkit nem tudunk értesíteni a változásról, így lesznek akik majd hoppon maradva érzik magukat, ezért aztán akinek te tudsz, majd add tovább az információkat, hogy a hozzánk ritkábban betérők is tudjanak róla hol vagyunk.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2260