Csillagjegyek külső adottságai
Dátum: Január 31, szerda, 19:25:11
Téma: Tudomány


Lényegét tekintve magunkban hordozzuk az összes jegy bizonyos vonásait, csak különböző arányban.


Szinte biztos vagyok benne, hogy lesznek, akik az alábbi leírásokban nem fognak magukra ismerni, akárcsak a jellemrajzok esetében. Sőt, a külső adottságok sokkal inkább nyilvánvalóak és objektíven észlelhetők, mint a személyiség maga, amely olykor ellentmondásos is lehet, és szinte bármi "belemagyarázható". A megjelenés tehát adott, ezért a rendszer megalkotóinak nyilván sokkal nagyobb kihívás volt az egyes csillagjegyekhez hozzárendelni, de az is biztos, hogy évszázadok megfigyelései és tapasztalatai húzódnak meg a hátterében. Amiért egyesek mégsem fognak magukra ismerni az alábbi leírásokban, annak legfőbb oka, hogy tökéletesen tiszta jegyek, azaz típusok nem léteznek, és nem is léteztek soha. Lényegét tekintve magunkban hordozzuk az összes jegy bizonyos vonásait, csak különböző arányban. Olyan ez a 12 jegy, akárcsak az alapszínek, amelyekből felépül az összes létező szín. Az viszont biztos, hogy az emberek több mint 50 százalékánál a születési jegyének sajátosságai dominálnak.

Nézzük meg, hogyan is néznek ki a zodiákus egyes képviselői külső megjelenésüket tekintve:


KOS: Leginkább robusztus benyomást keltő, zömök középtermet. Fejformája felülről lefelé keskenyedő, ún. ék-alakú fej, hosszú koponya, hátrahajló keskeny homlok, középen függőleges ráncokkal. Éles profil. A szemek fölött a homlokon egy-egy apró dudor, a kosszarvak helye. Sűrű, íves, bozontos szemöldök, amely gyakran össze is nőhet az orr fölött. Gyors, átható, éles tekintet, amelyet a szűk pupilla okoz. Erős arccsontok, keskeny, de erős áll, hosszúkás, inas nyak. Erős mellkas, és felsőtest, alapvetően izmos alkat. Gyors, és erőteljes mozdulatok, parancsoló fellépés és arckifejezés. Erős, izmos kéz, kemény kézfogás. A fejen rendszerint található sebhely, forradás vagy anyajegy, mert a Mars (a kos-jegy ura) így jelöli meg "védenceit". A Kos-nők megjelenésüket tekintve inkább férfiasak.

BIKA: Középmagas, zömök, erős test. A felsőtest erősebb, mint az alsó. Kerek fej, széles, boltozatos, de nem nagyon magas homlok, sűrű szemöldök. Lassan mozgó, nagy szemek, kissé mélabús, vagy gyanakvóan oldalt pillantó nézés. Telt arc, előreálló arccsont, erős orr, simulékony fülek, az alsó ajak duzzadtabb. Széles, erős váll. Erős munkáskezek, az ujjak tompák. A Bika-nő az egyik legszebb nőtípus, hiszen Vénusz kegyeltje. Lágy, telt, gömbölyű, kemény húsú test, puha, telt kezek. A Bika jegy szülötteinél gyakori a májfolt és a szeplő.

IKREK: Karcsú, magas, inas, szívós testalkat. (De az Ikrek kettősségéből kifolyólag előfordulhat ennek ellentéte is: kicsi, kecses, légies, törékeny) Többnyire keskeny, hosszúkás arc, élénk, nyugtalan, kutató tekintet. Intelligens arc éles vonásokkal. Magas homlok, sápadt, áttetsző, finom bőr, kissé elálló fülek. Karcsú nyak, kerek, széles vállak. Aránytalanul hosszú karok és lábak, keskeny és rövid törzs. Mellkas és csípő keskenyek, egyforma szélesek. Járása élénk, nyugtalan. Erős gesztikuláció, ideges mozdulatok. Arisztokratikus kezek, hosszú ujjak, keskeny csukló. Erős csontozat. A női Ikreknél a mellek és a csípő gyengébben fejlettek, ezért marad külsejük fiatalos.

RÁK: Alacsony vagy középmagas termet, kissé zömök testalkat. Tojás alakú fej. Érzékeny szervezet. Széles, boltozatos, magas homlok, többnyire fekete haj, szép, csillogó szemek, lágy, álmodozó, várakozó tekintet. Kissé kidomborodó szemgolyó. Kerek arcforma. A karok vastagok, gömbölyűek, a kezek lágyak, puhák, a kézfogás lágyan belesimuló. Törékeny, finom csuklók. Melegen csengő hang. A test puha, laza kötőszövetű, és hízásra hajlamos. Rövid ujjak, egyenes, formás láb. Széles mellkas; lassú, nyugodt, természetes járás.

OROSZLÁN: Egyenes testtartás és járás, magasra emelt fej, határozott, kimért mozdulatok. Feje aránylag nagy, homloka magas és boltozatos. Zömök, erős felsőtest, az alsó rész fejletlenebb. Erős, inas tagok, piros arcszín. Szeme: nagy, kerek, bátorságot és erőt sugárzó; nyílt, átható tekintettel. Széles, kerek áll. Idősebb korban hízásra hajlamos. Dús, oroszlánsörény-szerű haj, és jellemző a szájszél mellett lefutó két függőleges ránc. Az alsó ajak duzzadtabb. Erős nyak, széles vállak. Az Oroszlán-nő telt, büszke szépség, királynői testtartással. Az Oroszlán-szülöttek jellegzetessége, hogy az orruk hegye tömpe, mintha le lenne belőle vágva, akárcsak az oroszlánnál.

SZŰZ: Többnyire középtermet, karcsú, tojásdad arc, boltozatos homlok, hideg, bizalmatlan, kutató szemek. Nem érzéki, kis, keskeny száj. Előreálló keskeny áll. Hosszú karok, erős kezek, csontos és erős csuklók. Élénk, erőteljes járás. A csípők és a keblek fejletlenek. Kis lábak. A Szűz-nő arcában többnyire van valami madonnaszerű.

MÉRLEG: A legszebb embertípus úgy nőben, mint férfiban. Magas, kissé domború homlok, egyenletes, tojásdad arc, finoman ívelt ajkak, kerek áll, szorosan simuló, kis fülek, szép ívű szemöldök, szelíd, megnyerő, behízelgő tekintet. Szép gyöngyfogak, telt arcpárnák, gyakran arcgödröcskékkel. Egyenes, finom orr. Karcsú derék, keskeny karok, szép kezek, vékony ujjak és formás lábak jellemzik. A Mérleg-férfi kissé nőies benyomást kelt.

SKORPIÓ: Kevésbé arányos testalkat, a testrészek általában kissé szabálytalanok, gyakran tapasztalható aszimmetria pl. az arcon. Viszonylag nagy fej, sűrű, erős, gyakran göndör vagy hullámos haj. Széles arc, éles, szögletes vonásokkal. Férfiaknál kiálló arccsontok. Rendkívül átható, szúrós, igéző, hipnotikus szem, melyből a szenvedély tüze lobog. Erős szemöldök, amely az orrnyereg fölött gyakran összeér. Az orr hegye kissé széles, fogazata erős, fülei kicsik és finomak. Sötéten sápadt bőrszín, rövid, vastag nyak. Erős csontozat, kiálló bordák. A test eléggé telt, de nem látszik kövérnek, inkább szögletesnek. Csípője hosszú, a kezek és az ujjak keskenyek. Nagy, gyakran hajlott, vagy másban hibás láb. Fegyelmezett járás, és kimért mozdulatok. A fejen rendszerint található sebhely vagy forradás, folt vagy anyajegy – a Mars névjegye.

NYILAS: Inkább zömök, erős, de mindig karcsúnak látszó, izmos test. Közepes fej, magas, tiszta homlok, tojásdad arc. Egészséges arcszín. Energikus, de jóindulatú és nyílt tekintetű szemek. A szem alatt gyakran karika, vagy a bőr barnás elszíneződésű. Határozott vonalú, szép orr, ívelt felsőajak, nagy, erős, szabálytalan és pici fogak, eléggé nagy fülkagyló, kissé barnás bőr. Erős csípők, hosszú és karcsú combok, egyenes, vékony láb, karcsú boka. Hosszú kézujjak és erős csuklók. Általában erős izomzat, és jól ápolt test. Korán ritkuló haj, tiszta, világos hang, öntudatos fellépés, és kissé sietős járás. Fiatalos megjelenését sokáig megőrzi, bár élete második felében hízásra hajlamos. Gyakran szeplős.

BAK: Általában szikár, magas, izmos, inas, karcsú alak. Nők esetében legtöbbször kecsesen törékeny. Jellegzetessége a mélyen ülő szemek, az orrtól a szájig terjedő mélyszántású barázda, tekintete befelé irányuló, a legritkábban néz szembe. Nézése bizalmatlan, félénk, alulról felfelé kutató. Keskeny orr, összeszorított ajkak, bozontos szemöldök, amely az orrtőnél gyakran összenőtt. Szájszegletében pesszimisztikus vonás. A fülek rendszerint elállók, felük hegyesek. A mellkas és medence keskeny, a felsőcomb az alsóhoz képest túl hosszú. Az arc sovány, kissé kiálló arccsontokkal. A homlok boltozatos, kissé púpos. A térd gyenge. Korán ráncosodik. Szervezete rendkívül szívós. A Bak-nők között feltűnően sok szépet találunk, de szépségük kissé fanyar.

VÍZÖNTŐ: Erős, magas, vagy középmagas izmos test, amely arányos, és kellemes benyomást kelt. Aránylag nagy fej, mely elől mintha négyszögletes volna, hátul viszont hosszúkás. Boltozatos, szép homlok. A test csontos, de sohasem szikár. Arca kerek, jellegzetesek a messzire néző, felfelé irányuló, elfogulatlan, okos szemek. Az arc leggyakrabban mosolygó, a száj körüli szarkasztikus vonásokkal. Ha nevet, a fogínye erősen kilátszik. Jellegzetessége az orrtól a szájig húzódó bevágás, amely rendkívül mély, és a kettős vonal éles. Járása kissé nehézkes, a hosszú felsőtesthez képest a lábak rövidek. A Vízöntő-nő arca különösen kifejezésteljes és megnyerő.

HALAK: Alacsony vagy középmagas testalkat (ritkán nagyon magas is lehet), tojásdad alakú fej, húsos, kissé telt és puha arc. Szemei kissé kint ülők és vizenyősek, akár a halé. Az áll kerek és fejletlen, a tekintet hűséges és baráti, segítő, szenvedő, és kissé álmos. A fülcimpák kissé nagyok. A haj puha, vékonyszálú. A kar és a kéz többnyire rövid. Nagyon érzékeny, az átlagosnál hosszabb és nagyobb lábak. A bőr színe sápadt. A Halak jegy nőtípusa rendszerint inkább molett, és mivel maga a típus hajlamos a hízásra, gyakran tokával. Szépen formált orr. A halak kettősségének köszönhetően vannak egészen törékeny, rendkívül finom, kistermetű típusok is. Fiatal korukban nagyon szépek, de hamar elvirágzanak.




Forrás: Van Tromp I. Dr. – Sorsunk és a csillagok




Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2377