Szigorúan bizalmas jelentés! (Fullextra találkozó)
Dátum: Február 12, hétfő, 09:12:31
Téma: All Fullextra


Meg volt egy őrült, aki dugóhúzónak adta ki magát.


Jelentés

Kelt: Budapest, 2007.02.10.
Tárgy: a Katasztrófavédelmi Felügyelőség jelentése
Megfigyelt célszemély(ek) : a FullExtra közössége
Kapja: ...... (titkos)



Tisztelt Cím!


A Budapesten, 2007.02.10. napján történt eseményekről az alábbiakban számolunk be:

Előre bejelentett tömegmegmozdulás történt a budapesti Csonttörő, Csontvágó, Csont....., mindegy valamilyen festőről elnevezett iskolában. Már az feltűnést keltett, hogy a kora délután elkezdődött rendezvényre milyen kétes alakok szivárogtak be, mint a talajvíz aszályos nyarakon.
Nagy megdöbbenésünkre ott volt maga az Ördög is. Nő képében. Elnézve formás alakját, nem is lehet olyan rossz ott lent, a pokolban. (Eroica)
Meg volt egy farmer lány is. Szakértőink szerint otthon hagyott marhacsordája még most is bőg utána. ( gabiga)
Azután megjelent egy harisnyás kislány is, Pipetta nevű. Biztos nem volt még 18 éves. Megjegyzem, a kollégák elkezdték törölni csorgó nyálukat. Meg én is. ( Khama) Bement egy nem magyar népviseletbe öltözött lány lány. Ez felettéb gyanús lett. Mármint az, hogy mindannyian elkezdtük lenyomozni telefonszámát, hogy behatóbban megismerkedjünk népvislete rejtelmeivel. (stando)
Ott volt Dzsoki Júing is. Olajszőkítéshez használt marmon kannákkal, és robbantáshoz felhasználható szivarral. Ő nem volt gyanús. Mert férfi volt. (kerlac)
Tiszteletét tette az egyház képviselője is. Egyből rohantunk hozzá gyónni, mert sok mindent kihagytunk felvételkor az önéletrajzunkból. De mondta, hogy most nem ér rá. Lehet, hogy ment gyóntatni a társaságot. ( Óvóbácsi)
Meg volt egy őrült, aki dugóhúzónak adta ki magát. Értesítettük az elmegyógyintézetet. (csitesz)
Titkosszolgálati módszerekkel lehallgatást tettünk folyamatba. Fülünket titkosan az ablakra hegyeztük.
Katasztrófák egész sorát rögzítettük cellux szalagon.
Forralt bort ittak. Ilyenkor, tavasszal. És minket meg sem kínáltak. ( ho, szirompárduc műve)
Beszélgettek. Magyarul. Meg tótul, palócul. És még tolmács sem kellett nekik. ( Lacoba csapata)
És múzsát közvetítettek. Azonnal szóltunk az APEH-nak, mert biztosan nincs adószámuk. (Neti)
És a múzsa csókolt is. Ez különösen fájó, mert mi nem kaptunk belőle.(újra Eroica)
Meg sor került bigámiára. Kiderült, hogy Mogyoró, vagy valami hasonló nevű egyén igazából Reint, bámulja a plafont, és többszörösen visszaesően különböző életkorú, és közösen ülés közben mindenféle hülyeségekről gondolkozik. Na, megyek haza, kap majd az asszony! ( Rien 25= Dionysia)
Volt lila hajú egyén, aki nőnek öltözve férfinek adta ki magát. Vagy fordítva...?! (tokio170)
Szétosztottak maszkokat, minden bizonyal valami vegyifegyver is volt a közelben (naiva és winner), aztán egy magas hölgy "alig-alig-szoknyájában" izgatta a férfinépet, (Harmatocska) akit egy kiskorú egyén kísért a gyűlésre (Marci), ő zöld maskarával ijesztgette a jónépet, és persze egy egzotikus gyümölcs is előkerült, aki bacillusnak öltözve (legalábbis a törtfehér pólóján ez állt: BACI) valószínűleg beépített emberként betegséget akart terjeszteni a gyanútlan közönség közt (mango).
A többiekre a jelentésem aképpen terjed ki, hogy megtévesztő módon semmiféle jelmezt nem viselve vezették félre a társaságot. Ezek különösen veszélyes elemnek minősülhetek, és eme tettük a későbbiek folyamán súlyosbító tényezőként róható fel számukra... (Skorpio, Breitkopf, Bluesky Tibi, Anna1955, egy hajóskapitány inkognitóban: Captnemo, parakalo, egy igazi Angyalibaby, aki szintén (megtévesztésből!) nem hozta a szárnyait, egy úr, aki Samway néven mutatkozott be, kissssp, és neje, akik először vettek részt ezen megmozduláson). Meglehet, van, akit kifelejtettem.
Ezt utólagosan jelentésemben pótolom, ha eszembe jut...

Szavaltak is. Verseket. Pedig nincs is március 15-e.Vagy mégis? Majd megkérdezem a felettesemet. ( többen a társulatból)
Sokat nevettek. Többször kellett cserélnünk ablakra hegyezett fülünk selejtes dobhártyáját. Számla mellékelve.
Ettek is. Mi meg hallgattuk ablakra hegyezett fülünkön keresztül gyomrunk korgását.
Táncoltak. Nekünk meg a szemünk táncolt a sok csinos lányon.
A végén elmentek. Mi még maradtunk, mert az ablakra hegyezett fülünket beszívta a vákuum.Reggelre ért oda az üveges.
Összegzésképpen. A nap karasztrófálisan telt el. Nekik katasztrófálisan jól, nekünk üveg körrel a fülünkön másnap a fülészeten...


Kelt mint fent
aláíráspecsétésamikell...








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2394